Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

béter dan den game  :thumbs-up:

Zelf twee NL films bekeken op m'n lappie >

Duska en Diep  :bigsmile:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september 26, 2009, 00:28:43
béter dan den game  :thumbs-up:

Zelf twee NL films bekeken op m'n lappie >

Duska en Diep  :bigsmile:
zitten toch dezelfde personages in. ik vind the Joker in de game zelfs nog beter, maar de stem is dezelfde
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

The Joker was tof.. de game toch vrij flut  :hehe:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

djaxx

Gisteren Leon the proffesionel eindelijk eens bekeken. Was zeker wel goed maar toch ook niet wat de comments mij deden hopen. Al bij al een mooi filmpje!

WilcoL

"The Fall" op Blu-Ray... Schitterende beelden, kostuums & geluid (krijg je natuurlijk al snel als Spike Jonze zich er mee bemoeit) en een heel apart verhaal. Zéér aandoenlijke rol van het kleine meisje. Als je ook qua films best van de gebaande wegen af wilt wijken, een aanrader!

Oh ja: op de doos stond er gewoon DTS geluid, maar de PS3 gaf toch écht DTS-HD-MA aan! Klonk geweldig!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

ThomS

Gistermiddag bijgekomen van de verwijdering van mijn verstandskies met Waterworld op dvd en daarna Being John Malkovich (ook op dvd). Te vaak gelachen tijdens deze laatste film en dat deed pijn  :D.

Vanavond misschien The Mothman Prophecies (dvd)

Snutchz

MaxxMark

Vanavond denk ik Revenge of the Fallen (BluRay rip) kijken, als ik het er nog tussen kan squeezen.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

stevefilmfreak54

Citaat van: MaxxMark op september 26, 2009, 17:49:48
Vanavond denk ik Revenge of the Fallen (BluRay rip) kijken, als ik het er nog tussen kan squeezen.

kijk vanavond niks, nada, heb visite, kan ook gezellie zijn toch

MaxxMark

Citaat van: stevefilmfreak54 op september 26, 2009, 19:39:08
kijk vanavond niks, nada, heb visite, kan ook gezellie zijn toch

daarom probeer ik het er tussen te squeezen :P Ik wil/ga ook nog weg vanavond  :pompom:
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Moondust

Citaat van: djaxx op september 25, 2009, 12:58:26
Ik ben eindelij keens aan lost begonnen, heb net de pilot gezien en lijkt echt wel heel leuk.  :headbanging:

Ik ben al een week of 2-3 bezig en zit bijna halverwege seizoen 2. Mooi gemaakte serie die je telkens hongerig maakt naar de volgende aflevering. Het verhaal vind ik erg goed uitgewerkt, vooral met de flashbacks. De hoofdpersonen krijgen hierdoor veel diepte.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Moondust

Citaat van: djaxx op september 26, 2009, 07:34:17
Gisteren Leon the proffesionel eindelijk eens bekeken. Was zeker wel goed maar toch ook niet wat de comments mij deden hopen. Al bij al een mooi filmpje!

Heb je de DC gezien? Die is beter dan de theatrical cut.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

nee niet echt nodig.. vond 't echt 'n aanfluiting  :laugh:

Ik wacht op Uncharted 2 : Among Thieves  O0

senseless

Gisteren weer een avondje begonnen met muziek. Ben vorige week begonnen om dit gebied te verkennen en ben verkocht. Had eerst MTV awards 2009 gekeken en de Beyonce Experience. Beide zeer goede kwaliteit en geluid. Gisteren Defcon 1 2009 om even wakker te worden en daarna heel veel verschillende HD video clips gekeken.

Wat een verschil met gewoon op tv kijken. Echt een belevenis! Als toetje ben ik begonnen met Prison Break season 1. Eerste twee afleveringen eisen gewoon meer  :bigsmile:.

Vanavond is een dilemma. Zijn ook in Lost season 1 bezig en is ook heel erg tof. Heb gewoon teveel beeldmateriaal liggen... Luxe probleem ;).
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september 27, 2009, 09:58:09
nee niet echt nodig.. vond 't echt 'n aanfluiting  :laugh:

Ik wacht op Uncharted 2 : Among Thieves  O0
heb ik in bestelling staan ;D :pompom: lekker goedkoop bij amazon :pompom:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Heb 'm lekker veel eerder dan jou  :tongue2:

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

pfff... ik heb 'm voor €55 ..wanneer jij 'm binnen hebt... ben ik al aan m'n tweede run bezig  :laugh:

Robbert54

Citaat van: Snutchz op september 28, 2009, 10:41:47
pfff... ik heb 'm voor €55 ..wanneer jij 'm binnen hebt... ben ik al aan m'n tweede run bezig  :laugh:
ach ik heb je in 1 nacht ingehaald :tongue2: :nowink:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

dat dacht ik niet  :laugh: ..misschien zelfs al aan m'n derde  :tongue2:

LittleNinja

Vanavond hoop ik op Drag me to Hell! :devil:

Ian G

Nu eerst 'Drag me to hell', de nieuwe sam rami op BDrip. Daarna 'let the right one in' op een echte "blauwe schijf"  ;)