Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Héhé, Famke Jansen komt amper in beeld, 't is toch echt Liam Neeson die dat stelletje vuilakken een kopje kleiner maakt! :headbanging:
Taken heb ik zelf ook op Blu-ray, en vooral het geluid is zeer mooi, zeer dynamisch! :pompom: Bovendien ook nog eens 24 bit! :pompom:
Beeld is ook prima, heel mooi filmisch! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Nooff

MaxxMark

Vandaag Star Wars IV: A New Hope 1080p BR gekeken.

Ook hier was ik zeer verrast over de details die je nu ziet! Heel erg mooi! Iets te mooi, want je gaat soms zien hoe nep sommige dingen zijn. En tegelijkertijd ook hoe veel oog voor detail er in die tijd was. ook voor dingen die net wel/net niet in het shot waren.

Het minste waren nog wel de CGI Enhanced scenes. Die zagen er erg slecht uit. Minder scherp, fussy/smudgy, duidelijk dat die scenes gemaakt waren met het oog op VHS/DVD.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xander32

Citaat van: Xander32 op augustus 26, 2009, 20:05:23
Gisteren: Taken (thriller met o.a. Famke Janssen) - echte een aanrader!
Vanaaf: Deception (thriller).

Beiden op blu-ray natuurlijk  :D.

Sander.
Deception is ook een aanrader.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

celerontje

Hoor er nogal wisselende verhalen over, de trailer sprak mij niet zo aan, trouwens.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Tube-freak

Vanwege mijn nieuwe DNM kabeltjes vooral veel muziek DVD's/blu rays.   Trijntje Oosterhuis(dvd), Dido(dvd), Roger Waters(dvd), K's Choice(dvd), Queen (HD), ACDC (HD) en Ray Charles (HD).

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

MaxxMark

Citaat van: MaxxMark op augustus 26, 2009, 22:51:04

Ook hier was ik zeer verrast over de details die je nu ziet! Heel erg mooi! Iets te mooi, want je gaat soms zien hoe nep sommige dingen zijn. En tegelijkertijd ook hoe veel oog voor detail er in die tijd was. ook voor dingen die net wel/net niet in het shot waren.

Het minste waren nog wel de CGI Enhanced scenes. Die zagen er erg slecht uit. Minder scherp, fussy/smudgy, duidelijk dat die scenes gemaakt waren met het oog op VHS/DVD.

Oh in vervolg op deze hebben we hier ook nog Family Guy : Blue Harvest gekeken :) De FamilyGuy special over StarWars IV. Juist doordat je het origineel net gezien hebt zie je hoe geniaal en accuraat ze die special eigenlijk hebben gemaakt :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Vande

Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

chulin

Gisteren Loft gezien.
IMO een echte topper van onze belgische vrienden  :thumbs-up:
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

ksi

Citaat van: MaxxMark op augustus 26, 2009, 22:51:04

BR?

celerontje

Zelfgefikte waarschijnlijk ;)
En nu niet meer vragen, anders geef ik hele vervelende antwoorden! :devil:

Als Star Wars officicieel op BD uitkomt, zal niemand dat ontgaan, lijkt me! ;)

Moondust

Citaat van: ksi op augustus 27, 2009, 20:53:24
BR?

Nee, er zijn op inet 2 zogenoemde caps (tv-opnames) in omloop. Ook is er ene Wookie Groomer die met veel tijd en moeite van episode 4, 5 en 6 een custom bluray edition heeft gemaakt. Hij gebruikt de twee caps door elkaar en heeft wat kleuren gewijzigd. Het resultaat is heel mooi vind ik zelf. Te vinden op usenet als je zoekt op Wookie Groomer. Als laatste zijn de nzb's van de finale versies gepost.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Loki999

Gister city of Ember gezien op bd.
Niet mijn soort film, het beeld was grotendeels slecht voor een bd.
een 4!!!!
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Kwabbernoot

Och, ik vond hem nog wel meevallen qua verhaal. Wat mij betreft een 6-je.

Groeten...

JCL

Angels & Demons extented cut BD rip. Ben benieuwd, heb de film nog niet gezien maar hoor er erg veel goede verhalen over.

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

skunk

Vandaag Iron-Man op BD gezien was weer een leuke marvel film toch wat meer op bd kopen.
Woonkamer | Sony kd-49xh9505  | Panasonic dp-ub424 |Marantz SR5011 | teufel ultima 40 mk2 - 20 mk2 - UL 40 C MK2 | Nvidia Shield | Delta box |

MaxxMark

Citaat van: Loki999 op augustus 28, 2009, 11:58:13
Gister city of Ember gezien op bd.
Niet mijn soort film, het beeld was grotendeels slecht voor een bd.
een 4!!!!

Ik heb em zondag gezien. Aparte film inderdaad. Ik vond de kwaliteit niet slecht. Ik vond de CGI vooral slecht, had meer zoiets dat het daar aan lag dan aan de kwaliteit van de BD :)

Voor mij wordt het vanavond Burn Notice verder kijken ;) Heb net s01e05 er op zitten en denk dat 6 en 7 er nog wel bij gaat komen vanavond :)

ksi

Oke thanks moondust,
en ik wacht nog wel even tot ze uit zijn op BD..

Nu in de speler even denken weet nog niks,
wordt midnight express.

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

djaxx

Citaat van: ksi op augustus 28, 2009, 20:47:18
Oke thanks moondust,
en ik wacht nog wel even tot ze uit zijn op BD..

Nu in de speler even denken weet nog niks,
wordt midnight express.

midnight express, zo een zalige film eh!

Fabian92

Zojuist Knocked Up gezien, leuke film  :thumbs-up:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Sonic Circle

Gezien in de afgelopen 24 uur:

Slumdog Billionaire op BD. Fantastisch en aangrijpend. Prachtige soundtrack die er ook echt uitspringt.
Crank 2. Volledig overstuur, maar daarom ook best vermakelijk.
X-Men The Last Stand. Lekker actie, leuk om weer eens te zien.
Terminator Salvation. Ja inderdaad, een rip voor de verandering. Kwaliteit was matig, film goed te doen. Christian Bale blijft een geweldenaar.

En nog allerlei muziek-DVD's, van Phill Collins - Finally.. the first Farewell Tour tot Within Temptation - Black Symphony (wat een geluid!) tot Faithless.

Best genoten dus.