Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Moondust

Citaat van: Spacebass op augustus 21, 2009, 16:57:32
Vette pech, gaan we weer!!
ff een paar dagen wachten dus ;)

Of toch niet...geen DTS track  :o  :(

Maf trouwens dat ik rechtstreeks vanuit de m2ts geen lypsync probleem heb, terwijl hij duidelijk aangeeft dat die niet goed zou zijn ???

Heeft iemand die corrupted versie van A New Hope binnengehaald en geconstateerd dat ie echt corrupt is? Misschien valt de DTS track er nog uit te vissen?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

kermit

Vanavond ga ik naar Gladiator op bluray kijken. Ben benieuwd. ;)

reza

Citaat van: Shadowfox op augustus 22, 2009, 10:45:07
braveheart 1080p

Hoe was de kwaliteit? Ik heb geen zin om 40gb binnen te trekken en als ik hem dan opzet
dat het er niet uitziet.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

celerontje

Kwaliteit is ZEER goed, als ik de reviews en screenshots bekijk:
http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews34/braveheart.htm

Heel mooi filmisch zonder harde digitale scherpte.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

reza

Citaat van: celerontje op augustus 24, 2009, 14:18:10

Bedankt voor de link. Maar ik heb hier behoorlijk mijn vraagtekens bij! Ook kan ik niet echt lezen dat de kwaliteit zo goed is?
Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik het niet heel erg aandachtig hebt gelezen. Voor mijn gevoel ging het meer
over de film zelf dan over de filmkwaliteit. En ik vind de filmerg goed want ik heb hem 16 keer gezien, en ook ik kan het niet drooghouden. ;D

Heeft iemand hem al zelf gezien? om dit vehaal te bevestigen?

celerontje

Er staan full-res 1080p screenshots bij, dus gewoon op de BD screenshots klikken en je krijgt ze in 1920x1080 te zien.

Zegt dit voldoende?
http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews46/braveheart_blu-ray/large/large_braveheart_blu-ray_5x.jpg :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

reza

Hoi,

Screenshots zeggen mij helemaal niets! Of ze nu in 1080 zijn of niet.
Maar bedankt voor de moeite in ieder geval. Ik heb de 720p versie binnen
als die goed is dan komt de 1080 ook over de drempel ;D

celerontje

Mwoah, ik vind screenshots een behoorlijke indruk geven, ik heb nog nooit gehad: ''Shit, dat zag er op de screenshots toch veel beter uit'' ;)

Maargoed, ik ben dan ook echt een enorme analist en muggenzifter qua beeld, zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt! :D

R

Moondust

Citaat van: reza op augustus 24, 2009, 15:09:08
Bedankt voor de link. Maar ik heb hier behoorlijk mijn vraagtekens bij! Ook kan ik niet echt lezen dat de kwaliteit zo goed is?
Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik het niet heel erg aandachtig hebt gelezen. Voor mijn gevoel ging het meer
over de film zelf dan over de filmkwaliteit. En ik vind de filmerg goed want ik heb hem 16 keer gezien, en ook ik kan het niet drooghouden. ;D

Heeft iemand hem al zelf gezien? om dit vehaal te bevestigen?

Zelf neit gezien, maar anderen zijn erg enthousiast over de beeldkwaliteit. Je kan met gerust hart de 1080p downloaden. De bluray van Gladiator die nu op inet zwerft schijn je overigens te moeten vermijden. De beeldkwaliteit schijnt op geupscalede dvd te lijken.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

MaxxMark

Citaat van: R op augustus 24, 2009, 22:02:47
Nieuwe entourage..

Hier ook :) As a matter of fact, net gezien. Hij was weer tof ;)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

R

Tja, vond hem redelijk. En kort. Kijk er liever een stuk of 5 achter elkaar, dan zit je lekker in het sfeertje!

Citaat van: MaxxMark op augustus 24, 2009, 22:30:29
Hier ook :) As a matter of fact, net gezien. Hij was weer tof ;)

reza

Citaat van: Moondust op augustus 24, 2009, 22:29:07
Zelf neit gezien, maar anderen zijn erg enthousiast over de beeldkwaliteit. Je kan met gerust hart de 1080p downloaden. De bluray van Gladiator die nu op inet zwerft schijn je overigens te moeten vermijden. De beeldkwaliteit schijnt op geupscalede dvd te lijken.

Hoi,

Ok bedankt. Hij is bijna binnen ;) Gladiator laat ik zeker staan.

Spacebass

- True Blood S02E10 (Weer een week wachten verdorie ;D)
- The Informers (Met meerdere stenen tegelijk keilen op het water, waarbij de stenen "ineens" verdwijnen in het zwarte diep van de aftiteling)

MaxxMark

Citaat van: R op augustus 24, 2009, 22:31:15
Tja, vond hem redelijk. En kort. Kijk er liever een stuk of 5 achter elkaar, dan zit je lekker in het sfeertje!

True! Entourage is sowieso een beetje apart. Ik vind het tof om het te volgen, maar als je nou zou vragen waarom het tof en leuk is dan vind ik dat heel moeilijk om te beantwoorden...
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Nooff

Citaat van: celerontje op augustus 24, 2009, 14:18:10

Apart dat er bij staat dat hij Region Free is terwijl hij dat niet is  :-\

celerontje

In November komt de Europese Fox BD uit, dus nog even wachten!

HTip

Zojuist Monsters, Inc op BD gezien.

WOW!!! Wat een beeld. Met Mike's New Car op de Pixar Short Films hadden we al een klein voorproefje gehad, maar dit was echt super. Pixar heeft de lat voor volgende releases erg hoog gelegd. Geluid was overigens ook erg goed...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dirc

celerontje

-madison-

Citaat van: HTip op augustus 25, 2009, 22:13:31
Zojuist Monsters, Inc op BD gezien.

WOW!!! Wat een beeld. Met Mike's New Car op de Pixar Short Films hadden we al een klein voorproefje gehad, maar dit was echt super. Pixar heeft de lat voor volgende releases erg hoog gelegd. Geluid was overigens ook erg goed...

Toch ook maar eens kopen..
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

reza

Citaat van: reza op augustus 24, 2009, 12:43:17
Hoe was de kwaliteit? Ik heb geen zin om 40gb binnen te trekken en als ik hem dan opzet
dat het er niet uitziet.

Inmiddels binnen, en ik kan zeggen dat de kwaliteit erg goed is indd.
Vind ik wel een klein beetje vreemd, daarom ook mijn vraag ;)
Want ik heb Braveheart al eens een keer gehad maar dan in 1080I ( tv uitzending )
en die zag er niet echt uit!!

Maar deze versie is zeer zeker goed!

Rob Eric Blank

Gister gekeken:
South Park - Bigger, Better Uncut
Ultimate Disastermovie
Jackass Number Two

Vanavond:
Team America: World Police

Mijn neefje is op bezoek dus plat vermaak.....wel lachen!

skunk

zo meteen verder met Flashpoint season 2 nog 9 afleveringen te gaan.
Woonkamer | Sony kd-49xh9505  | Panasonic dp-ub424 |Marantz SR5011 | teufel ultima 40 mk2 - 20 mk2 - UL 40 C MK2 | Nvidia Shield | Delta box |

Xander32

Gisteren: Taken (thriller met o.a. Famke Janssen) - echte een aanrader!
Vanaaf: Deception (thriller).

Beiden op blu-ray natuurlijk  :D.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10