Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

markvl

Ik ben maar weer eens Cowboy Bebop aan het kijken. Vanavond 5 afleveringen van disk 2 en 3.
Wat een ontzettend goede serie...
En wat een fantastische soundtrack...
Dus ben ik er maar weer eens aan herinnerd waarom ik de meeste tv series tegenwoordig zo beneden peil vind.

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

MrPink

Vanavond weer eens LOTR:FOTR...de 9e keer? ;D

Groetjes,
Oscar

eduard

Vandaag een preview versie gezien van Die another Day.
Ik vond de kwaliteit zeer terug de bitrate van audio track was maar 192k en was alleen maar stereo. Dit was de eerste en laatste keer dat ik naar een preview dvd kijk, ook de melding van mgm elke 15 minuten ofzo was zeer hinderlijk.

Roland

Net Hart's War gekeken (Bruce Willis, Colin Farrell). Best aardige film hoor  :)

Mehmed

Vanavond voor de eerste keer LOTR:FOTR, extended version wel te verstaan.  ;)

Grindtegel

Gisteren Das Experiment gezien.

Goede Duitse film over een experiment betreffende 20 wildvreemde mensen die gevangenisje gaan spelen met allerlei vervelende consequenties van dien.

Aanrader, echt gaan kijken!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

mathieu

Vanavond:
- Black Hawk Down, wat extra's
- Band of Brothers epsiode 4 (als ik er aan toekom)

Van't weekend gezien:
- Black Hawk Down
- Band of Brothers episode 1 t/m 3
- Queen greatest video hits 1
- Marco Borsato concert

J.A.F._Doorhof

Voorlopig weer elke avond Buffy.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Pb

hallo,

Ik wil even in gaan op een reply over lotr Two Towers.
Ik heb deze op 2 dvd's met DD.
;D
Erg goede film (maar wel een lage zit).

Pb
Stereo: Devialet, Marten
HT: Front loos, 99.25MKII, Focal SIB, Marantz 8801

MrPink

Moet je maar een hogere bank kopen. ;D

Groetjes,
Oscar

jaco

Gisteravond Brotherhood of the Wolf gezien. Het kijken meer dan waard.

Jaco

bmateijsen

Eergisteren de DVD-single gezien van Nas en Brainpower - One Mic - nieuw fenomeenpje.. zo'n dvd-single... maar met de juiste marketing (en de juiste doelgroep) heb ik het idee dat deze de CD-single kan overstijgen...

Zie ook de review....

Groet Bjorn

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

mathieu

Vanavond:
- Band of brothers episode 5
- Black hawk down extra's (echt superveel, ben ik deze week nog wel zoet mee  :)

Mr. Blonde

TERMINATOR II Ultimate edition.. Was een kooppie bij Discoland €7,99
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

MrPink

Wow, da's goedkoop! Je weet dat je de Ultimate Version zelf moet inschakelen voordat je kijkt? Er staan namelijk 3 versies op: de Theatrical, Extended, en Ultimate.

Groetjes,
Oscar

Mr. Blonde

Ik zal er ff op letten.. Bedankt voor de tip!
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

MrPink

De Ultimate Versie kan je alleen benaderen via 'Title 3' of door, bij selectie 'Play Special Edition', de getallen '82997' langzaam in te toetsen. Hierbij verschijnt rechts in beeld 'The Future Is Not Set' en daarna de optie 'Play Extended Special Edition'.

Veel plezier en graag gedaan! :)

Groetjes,
Oscar

PauluZzzZzz

Gisteren The 51st State gekeken. Best een aardige film in de trend van Lock Stock and 2 Smoking Barrels. Alleen de laatste was wel een stuk beter.

Zonet Changing Lanes gezien. Ook best een aardige film alleen het einde vond ik niet echt sterk.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

J.A.F._Doorhof

Vanavond bekijk ik mijn HT aan de binnenkant van mijn ogen ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Raymen

Wat is dat nu FRANK 8)
Een beetje moe??????

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

patrick_vdb

Zojuist deel 3 en 4 van Band of Brothers bekeken........het blijft toch een prachtige serie

Mvrgr

Patrick

MrPink

LOTR:FOTR met commentaar van de cast. Over het geheel genomen minder interessant dan het commentaar van director/writers, maar af en toe wel erg grappig.

Groetjes,
Oscar

mathieu

Vanavond verder met Band of Brothers (episode 6) en de extra's van Black Hawk Down  ;D

MrPink

Gisteren weer eens X-Men uit de kast getrokken...blijft toch best geinig.

Groetjes,
Oscar