Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

patrick_vdb

X-men is cool 8)

Vandaag eens geen zin in al dat oorlogsgeweld (ik raak achter op Mathieu met Band of Brothers op deze manier ;D), maar eens zin in een rustige maar meeslepende film.

John Q. en ik moet zeggen dat de keuze absoluut niet verkeerd was/is, een behoorlijk intense film (ondanks de cliches).

Mvrgr

Patrick

Mr. Blonde

Balen.. nu heb ik toch gewoon de special edition van Terminator II gekeken!! Wat zit er xtra in de extended special edition?? Moet ik 'm nu opnieuw kijken??
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

MrPink

lol - in de SE zitten de beste extra's, maar ik dacht in elk geval 2 extra scenes, met de T2000 in de kamer van John, en helemaal aan het einde.

Groetjes,
Oscar

jaco

Liar Liar gekeken (sommige stukken 5 keer) om de lipsync delay optimaal af te stellen. De film is wel humoristisch, voorlopig weer genoeg van mr Rubberface.

Jaco

Dannyvdm

Vanavond Evolution. Geleend van een kennis. Ik hoef hem niet hebben op DVD, maar lijkt me wel leuk om een keer te zien.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

patrick_vdb

Zojuist even snel wat klassiekers bekeken van Iron Maiden Live in Rio...............tsjonge wat brengt dit herinneringen naar boven zeg 8)

Mvrgr

Patrick

Johan Van Gompel

"Ghost Ship" met o.a. Gabriel Byrne en Julianna Margulies (imdb.com/Title?0288477, 5.3/10)
+ eerste afleveringen van anime reeksen "Getbackers", "Mouse", "Gundam Seed" en "Hack" (fansubs)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Sarjenka

Vanavond hebben we bij Martin&Miranda "eight legged freaks" gezien, met dank aan FrankD :)

Wel aardige film... ben zelf gek op spinnen en vond het wel leuk bedacht. Wel jammer dat de spinnen af en toe qua geluid op Gremlins leken... Het begin van de film was iets serieuzer, dan dat hij verder ging... maar ik kon me er wel bij neerleggen dat het niet een serieuze film werd/bleef/was.

Niet zonde van mijn tijd iig...

patrick_vdb

Aflevering 5 van de Band of Brothers serie

Mvrgr

Patrick

DrBoom

WindTalkers met o.a. Nicholas Cage

Heel spectaculaire vietnam film, beetje in de stijl van We Were Soldiers.
Echt van genoten ;)

patrick_vdb

De Bastogne aflevering van Band of Brothers, nog 4 te gaan ;D

Mvrgr

Patrick

Grindtegel

2009 Lost Memories.

Koreaanse film die vooral door Micheal Bay liefhebbers zal worden gewaardeerd.

Lekker vette aktie met af en toe wat overdreven sentimentaliteit.

Zeker de moeite waard.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Frequency nog maar weer eens gezien.
Blijft toch een geweldig verhaal.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Frequency was inderdaad een verassend goede film ;)

Mvrgr

Patrick

Selmar_Cleef

Een beetje anime dadelijk, net binnen gekregen:

Kiki's Delivery Service en Grave of the Fireflies.

Raymen

Voor vanavond THE FRAILTY

Lekker weer eens een film gehuurd.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

MrPink

Vanavond True Romance gezien, leuk! Heel veel sterren (of bekende acteurs) te zien, met een script van Tarantino. Op zich geen briljante film maar zeker de moeite waard, met soms hilarische stukjes erin.

Groetjes,
Oscar

mathieu

Paar dagen ziek geweest  :(

Toch nog enkele filmpjes kunnen zien:
- episode 7 & 8 van band of brothers
- deel 12 van de james bond collection: For your eyes only

Vanavond waarschijnlijk de één na laatste aflevering van Band of Brothers.

patrick_vdb

Nou, ik loop nog iets achter....net deel 7 gezien van BoB

Mvrgr

Patrick

MrPink

Vanavond weer eens Once Upon a Time in China 2 gezien...goede kung fu actie! :)

Groetjes,
Oscar

jaco

Afgelopen 3 dagen Band of Brothers gezien. Algemene indruk enorm goed. De ene aflevering is beter dan de andere, maar het geheel heeft me een goede kijk op de zijde van de Amerikaanse soldaat gegeven.
Beeldkwaliteit is echt erg goed. Geluid is ook dik in orde. (ik heb de R1 versie)

Lange zit, maar het was de moeite waard.

Jaco

Sarjenka

Gisteravond inmiddels...

Ik had er zin in:

- een aflevering van StarTrek TNG; "Loud as a Whisper"
- Grease
- The Fast & the Furious... Dat laatste omdat ik even mijn netvliezen wilde ontspannen bij de aanblik van Vin Diessel... maar ik heb de film maar gelijk helemaal zitten kijken :)

J.A.F._Doorhof

Vanavond Serving Sarah.
De nieuwe met Matthew Perry.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

markvl

Anime avond met deel 4 van Excel Saga en het 1e deel van de Kyoto arc van Ruoroni Kenshin.
Van humor/parodie naar humor/zeer serieus...
Tussendoor nog Buffy: "Once more, with feeling" op DVD via een Hauppage TVR250 opname. Erg goed geluid ook.

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.