Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

vanavond misschien SUM OF ALL FEARS.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Mr. Blonde

Mummy of Mummy Returns!! DTS!!!

Ken ze allebei al maar heb ze beide nog niet op mijn set gezien!
Ben benieuwd...

TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

Mr. Blonde

Gisteren was het Mummy, vanavond Mummy Returns...
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

Raymen

kiss off the dragon.

Een jet li is altijd goed voor veel vermaak......................

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Robert

De komende tijd geen films in mijn HT.
Want ik moet het stellen zonder mijn huidige dvd speler (Sony DVP-S325) omdat ie het heeft begeven :(.
Ben nu aan het kijken naar een nieuwe en dat wordt waarschijnlijk (weer) een Sony DVP-NS905V.

Ik merk nu pas wat ik mis zonder dvd speler in mijn HT :(.
Het is flink behelpen om een dvd'tje te kijken op de pc :'(.

MvrGr.
Robert

Raymen

SPIDERMAN ,heb hem net binnen gehad.
Dat word genieten.........................

mvrg,
raymen

Selmar_Cleef

Eergisteren One Flew Over The Cuckoo's Nest.
Gisteren Finding Forrester.

Morgen, hopenlijk Beauty And The Beast :-\ Duurt een beetje langer bij Play

patrick_vdb

Gisteren was het de beurt aan Hans Teeuwen met zijn theatershow "Trui". Beeld en geluid waren totaal ondergeschikt aangezien de absurditeit van Hans veel goed maakt ;D

Vandaag Crouching Tiger Hidden Dragon gekeken (de niet-superbit versie). Blijft een mooie film met heerlijke muziek.

Mvrgr

Patrick

Selmar_Cleef

Net Storm Of The Century (Regio 2 ;D) binnen gekregen, heb ik vanavond iets te doen voor 4 uurtjes.

J.A.F._Doorhof

Vandaag Shock Wave gezien, ouderwetse Zombie film. Op zich wel leuk voor de liefhebbers.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Mr. Blonde

Gisteren Instinct (op TV)!
Vanavond Ice Age en ik heb al gelachen om de trailer dus ik ben zeer benieuwd of dat de hele film zo doorgaat..??

Selmar_Cleef

American Beauty komt vanavond op TV, heb ik nog niet gezien.
Morgen Get Carter (DVD) en Mariah Carey Thanksgiving Special op LD.

patrick_vdb

Citaat van: Selmar_Cleef op november  7, 2002, 19:46:37
American Beauty komt vanavond op TV, heb ik nog niet gezien.

Prachtige film welke je echt eens op dvd moet kijken. Heb net een stukje op de tv gezien maar vond het gemis qua beeld (4:3 vs 2.35:1) en geluid (de muziek) te groot. Op dvd komt deze Beauty beter tot zijn recht ;)

Mvrgr

Patrick

Selmar_Cleef

Uurtje geleden afgelopen.
Komt zeker in mijn collectie, aardige film. Beetje Falling Down idee maar dan positief.

J.A.F._Doorhof

Gisteren Sum of all fears gezien, ondanks de negatieve reviews vonden wij het een zeer goede film.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

patrick_vdb

Zojuist "Ring" van Hideo Nakata gekeken en ben zwaar onder de indruk van deze film. Het beeld was niet al te best (printbeschadiging was meer regel als uitzondering en de kleurverzadiging was zwak). Het geluid (DD2.0) zette een redelijk groot geluidsbeeld neer.
Alhoewel een goede surroundmix de effectiviteit van deze film nog meer had kunnen verhogen heb ik lang niet meer zo'n creepy film gezien.
Het verhaal is pakkend en wordt goed in beeld gebracht. Op een aantal effectieve schrikmomenten na (en natuurlijk het ontzettend akelige einde) gebeurt er niet veel in deze film wat ervoor moet zorgen dat het een horror is. Het is eerder de donkere en sinistere kant van de film en het constante gevoel dat het kwaad aanwezig is dat ervoor zorgt dat de rillingen de hele film door over je rug lopen.

Mvrgr

Patrick

eduard

Heb net Spider man gezien. Is wel een aardig film.

Raymen

net panic room gezien.
Vond het wel een goede film,met gaaf camerawerk.

mvrg,
raymen

Robert

Gisteravond lekker genoten van Red Corner met Richard Gere op Nederland 2.

MvrGr.
Robert

Raymen

Dat vind ik een erg onder gewardeerde film.
Is een van gere`s beste film.

mvrg,
raymen

Mr. Blonde

Afgelopen weekend:

Vrijdag: Resurrection (DVD);
Zaterdag: Fallen (TV);
Zondag: Pitch Black (DVD) & Coyote Ugly (DVD).

Robbo

Heb gisteren Lawrence of Arabia gezien.   Had hem al een jaar geleden gekocht, maar ja het is een lange film (3,5 uur) dus die kijk je niet effe tussendoor  :) maar in elk geval zeker de moeite.  

Rob

jaco

Rob,
Ga je vanavond ook wat kijken (bij mij ?)

Ik wil wel iets zien, maar weet nog niet wat.
Jaco

Robert

Citaat van: raymen op november 10, 2002, 19:44:17
Dat vind ik een erg onder gewardeerde film.
Is een van gere`s beste film.

Raymen,

Ben ik het compleet met je eens.
Richard Gere speel zeer goed in Red Corner. Heb ook zeer genoten van de film en het irritante rechtssysteem die ze daar hanteren ;).

MvrGr.
Robert

Robert

Gisteravond heb ik Exit Wounds gekeken op mijn nieuwe dvd speler (Sony DVP-NS905V) en dat was genieten 8).

MvrGr.
Robert