Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

RuudG

Hoi Robbo,
CiteerMaar volgens de review op het hometheaterforum.com is het desondanks toch een prima transfer.
Als je de review van Ron Epstein bedoeld, kan je hier mooi het bos door ingestuurd worden. Hij kleunt in zijn reviews me toch iets te vaak de plank mis, ofwel hij is regelmatig enigszins blind voor allerlei transferproblemen.

Kortom deze zin van hem mbt B&tB:
CiteerAre there artifact problems here? I didn't see any problems within the animation with the exception
of one area at the beginning of the film
neem ik met een flinke korrel zout.

Maar goed, ik ga zelf ook alleen maar af op wat anderen met een wat kritischer blik over de compressieproblemen opmerken. En zelf heb ik hem nog niet gezien. Ik zit eigenlijk erg op de wip. Vele jaren wachten op een nieuwe betere uitgave of mezelf dwingen me niet teveel te ergeren aan de compressiefouten  :(

Groeten,

Ruud

MrPink

Eigenlijk is de stijl van Jeunet juist in Amélie een beetje anders. Als je Delicatessen en City of Lost Children vergelijkt met Alien: Resurrection, dan is het veel duidelijker. :)

Gisteren de Mr Pink versie (uiteraard) van Reservoir Dogs gezien...smullen!!

Groetjes,
Oscar

Selmar_Cleef

Net Amistad gezien. Ben een beetje sprakeloos ervan, zeer goede film.
Enig minpuntje is dat er in het begin geen ondertiteling is bij de "slaven".

J.A.F._Doorhof

Wederom 24, zijn op dit moment helemaal verslaafd (nog één, nog één, en dan is het dus 0:30).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Raymen

Vanavond bait nog een keer kijken.

dit vond ik een lekker actiefilmpje.

vind jamie fox toch wel beter te pruimen als martin lawrence.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

MrPink

Ik ook hoor, Frank...6 afleveringen gezien vanavond :)

Groetjes,
Oscar

Raymen

Heb gisteren bublleboy gezien.

Wat was die film flauw zeg.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

patrick_vdb

Wat doe je wanneer je de film O Brother where art thou? van de gebroeders Coen helemaal te gek vind?....Juist..je gaat ook The Big Lebowski eens bekijken (tenminste als je deze net zoals ik nog niet gezien had). Helaas kwam ik bedrogen uit want (alhoewel ik het een knap staaltje logische beredenatie vond van The Dude om de schade aan zijn vloerkleed te verhalen bij zijn naamgenoot (de rijke Lebowski) omdat de veroorzaker van de schade het eigenlijk op hem had voorzien) de film viel overall nogal tegen. Te hoge verwachtingen?...mischien.

Mvrgr

Patrick

MrPink

Misschien verkeerde verwachtingen... De clou is dat The Dude in de hele film helemaal niets klaar maakt. Met al het gedoe krijgt hij zelfs niet eens z'n kleedje. Eigenlijk is het een studie in meligheid. Een nietsnut die niets doet behalve White Russians drinken en bowlen. Erg grappig. Zoals je begrijpt vind ik het een geweldige film. :)

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

;D Dat is ook nog eens goed mogelijk. De film had zeker geweldige momenten en de meligheid druipt ervan af....mischien was ik niet zo in de mood. Nog een keer proberen dan maar :D

mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

Ik heb hem 3x gezien en vindt hem nog steeds matig.

Heb gisteren the body gezien van Antonia Banderas en hoewel de film veel negatieve kritiek krijgt vondt ik het toch een zeer goede film.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

Heb net remember de titams zitten kijken voor de 4X en die film blijft gewoon geweldig.

deze geef ik telkens 10/10.

mvrg,
raymen

patrick_vdb

Dario Argento's Sleepless net bekeken. Een heerlijk spannende film met de moordscene's nogal lekker expliciet in beeld gebracht ;D Geluid was niet top maar ook niet slecht. De muziek geeft een spannende sfeer mee over alle kanalen en verder is er eigenlijk weinig surround-actie te bespeuren. Het grote minpunt was de dvd-transfer (uitgave van DFW) alliassing en moire waren eerder regel dan uitzondering :-[

Mvrgr

Patrick

Raymen

Ice age net gehuurd en gekeken.

leuke tekenfilm.

mvrg,
raymen

eduard

Ik heb gisteren DICK TRACY gezien leuker aparte film met mooie kleuren. En een goede cast

J.A.F._Doorhof

Vandaag gedwongen een uurtje vrij genomen en Scooby Doo gekeken, zeer de moeite waard.

MvrGr.
Frank
Custom installer

searcher

Gisteren vanwege een loge Monster&Co wederom bekeken en ik blijf me verbazen over de kwaliteit.
Hierna Panic Room superbit,een donker beeld maar zeker de moeite waard.

Op dit moment Tarzan ( ik heb even mijn snor gedrukt).

Hierna Live on Stage de music sampler van dvddayz en ik moet zeggen dat deze zeer de moeite waard is een aanrader ( 7,99 euro ;D)

m.v.g Searcher

Sarjenka

vrijdag "Barry Lyndon" afgekeken... Matige film en vooral TRAAAGGGG...

zaterdag "K-Pax" gezien... tja; wel aardig, maar niet overweldigend; wel mooi geacteerd overigens...
Daarna was het nog redelijk vroeg en we dachten: laten we maar alvast een stukje van "The magical legend of the leprechauns" gaan kijken. Volgens het hoesje duurt hij zo'n 240 minuten en aangezien het al 22.00 uur was, dachten we: "ach, een beginnetje is leuk"...
Maar het hoesje heeft gelogen!!! De film duurde slechts 2 uur en 50 minuten!!! Maar wel een hele leuke film hoor! Veel beter dan The 10th Kingdom in elk geval!

En vanavond "We were Soldiers" gezien... Wat kan ik zeggen... Niet erg overtuigd geraakt... Ik moet ook niet lezen wat ze op zo'n hoesje zetten: "harder en echter dan Saving Private Ryan"... Da's trouwens appels met peren vergelijken, aangezien het een heel andere oorlog betrof... Ik vond SPR een stuk sfeervoller en minder "Amerikaans".

patrick_vdb

Gisteravond Jay and Silent Bob strikes back bekeken.......beter niet kunnen doen, niet echt mijn humor ;)

Mvrgr

Patrick

Selmar_Cleef

Net Way Of The Gun gezien, voor mij blijft een goede film.

Als de post een beetje meewerkt staat morgen The Hunchback Of Notre Dame (LD Box) op het programma en Tron (DVD). Zo niet dan JFK.

Sarjenka

Gisteravond "Ravenous" bizarre kannibalenfilm...

Vanavond "Sexy Beast"...

MrPink

Een iets andere rol van Ben Kingsley dan Gandhi. ;)

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Blade.......again (blijft een coole film) ;D

Mvrgr

Patrick

jaco

Eergisteren Lola rennt met Robbo gezien. Gisteren Daylight nog maar eens uit de kast gehaald om de buttkicker te testen ;D

Jaco

Darkman

Laten we Blade II dan nog eens kijken ;)
Knowledge is not power, knowledge applied is power.