Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Spacebass

Kan je je het voorstellen: Gisteren in slaap gevallen tijdens AOTC... :P was een beetje te enthousiast denk ik om in mijn vermoeide staat te kijken, vandaag poging twee.

Ha een tip voor diegene die nooit de extra's (making of etc) bekijken: Als je een dvd-speler in de slaapkamer hebt, zou je het ook daar kunnen bekijken. Ik heb zelf altijd zoiets in de woonkamer, dat ik ten volle moet kunnen genieten, maar in de slaapkamer is het ...jaja een manier om in slaap te vallen. (anders zit ik toch maar naar herhalingen van Netwerk/Nova/Journaal/B&VD te kijken of reruns op Discovery).

Ik hoorde trouwens dat je kon zien welke scenes extra zijn op LOTR, weet iemand toevallig hoe?

eduard

Vanavond star wars 2 ik kreeg hem ook net binnen

Raymen

Dog soldier staat vanavond klaar.

Heb gehoord dat het een goede horro is,dus..................

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

eduard

Net ATOC gezien kan niet zeggen dat ik het een goeie film vond. ALs was geluid en beeld natuurlijk wel weer perfect.

MrPink

Staat in het boekje SB. :)

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Net ook ATOC gekeken en vondt het ook niets, zie mijn review (komt er zo aan).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Spacebass

Dank je MrPink...had het boekje inderdaad nog niet bekeken.... :-[
(Nog steeds niet trouwens...ga vandaag toch maar weer eens CD's luisteren, heb ff geen zin in beeld,  oogjes dicht enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

MrPink

Net de documentaries van LOTR gezien (2½ uur op de 1e appendix disc)...wow zeg, wat een werk! :)

Groetjes,
Oscar

Raymen

Reign of fire gezien,naar mijn mening iets te weinig confrontatie met de draken.
Had er meer mogen zijn, moet wel zeggen de draken zijn mooi gemaakt.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

patrick_vdb

Gisteren na lange tijd weer eens Stir of Echoes gekeken..mooie vertolking van Kevin Bacon.

Alhoewel ik de film al eerder gezien had schrok ik mij toch weer wezenloos bij de eerste verschijning van Samatha op de bank naast Kevin..weer een paar jaar van mij leven gesnoept ;D

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

Heb hem in de bios gezien.
Vond hem zelf te gek,moet hem nog kopen,plaats je nog een review frank?

mvrg,
raymen

J.A.F._Doorhof

Als ik hem gezien heb plaats ik een review.
Verwacht er veel van, dus.....

MvrGr.
Frank
Custom installer

Johan Van Gompel

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 16, 2002, 16:29:43
Als ik hem gezien heb plaats ik een review.
Verwacht er veel van, dus.....

Type film dat beter is wanneer je hem met op zijn minst 1 kameraad gaat kijken. Lachen en genieten.
Btw, zodadelijk begint Artemisia op Nederland 1.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Robert

Vanavond een comic film gezien namelijk X-Men.
Het was weer smullen met de nieuwe dvd speler 8).

MvrGr.
Robert

patrick_vdb

Gisteren was het 's middags aan de beurt aan Christiane F. Beeld en geluid was zeker aan de slechte kant maar toch kwam de intentie van de film goed over...grauw en zeer triest.

's Avonds nog Mimic bekeken.

Mvrgr

Patrick

Raymen

Voor vanavond SW II aotc.

Lekker genieten.

mvrg,
raymen

Selmar_Cleef

Gisteren Glitter gezien, vond hem wel aardig.
Vanavond Stigmata en D-Tox, of LoTR moet binnen komen.

MrPink

Gisteren Way of the Gun, erg geinig. :)

Groetjes,
Oscar

Robert

Gisteren lekker Face/Off gekeken op Yorin met John Travolta en Nicholas Cage die goed op dreef waren in deze film.
Echt smullen! 8)
En niet te vergeten de twee gouden pistolen die Castor Troy of is het Sean Archer gebruikt ;D. Echt John Woo (inclusief duifen).
Moet hem toch maar eens aanschaffen op dvd natuurlijk voor The Ultimate Rush ;D.

MvrGr.
Robert

Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Raymen

Heb net the new guy geleend.
Moet wel flauw zijn,maar wel leuk.
Dus dat word of lachen of mischien wel afzetten ,net als met dude where is my car.
Daar vond ik ook niet zo veel aan.

mvrg,
raymen

J.A.F._Doorhof

Gisteren ICE AGE R2 gezien, was inderdaad een hele leuke film.

MvrGr.
Frank
Custom installer

Grindtegel

Gisteren eindelijk L.O.T.R. Extenden Version gekeken en hij was GEWELDIG, super beeld maar vooral WAANZINNIG geluid
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raymen

Vanavond rollerball en bad company.

mvrg,
raymen