Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Ik heb toch maar even TTT gekeken, niet de extended. Prachtig allemaal met wederom een prachtige soundtrack, alhoewel ik die van FoTR iets indrukwekkender vond.

Dinsdag even TTT Extended kijken en dan 2 dagen later naar Return Of The King.

Even in sneltreinvaart toch maar de LOTR-serie gekeken dus ;)

Grindtegel

Net Cradle to the Grave gezien. Slappe heilige boontjes actiefilm, behoorlijk waardeloos (ik had het kunnen weten...)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bmateijsen

TT Extended Edition gezien.. en nu pas kon ik de gaten echt opvullen... scheelt erg veel voor het verhaal vond ik.

VlisChris

Ik hoop straks Pirates of the Caribbean op mijn mat te vinden als ik van school terugkom straks. Drie keer raden wat ik dan vanavond ga kijken :grin:

Rogier1988

3 Imax delen,, wel leuk,, morgen vroeg op dus
Mzzll

Mvg
Roger

VlisChris

Citaat van: christiaan sauer op december 15, 2003, 10:30:56
Ik hoop straks Pirates of the Caribbean op mijn mat te vinden als ik van school terugkom straks. Drie keer raden wat ik dan vanavond ga kijken :grin:

met 1 keer raden kom ik al ver genoeg. Ik heb genoten van Keira Knightley en van POTC als film. Allebei heerlijke beeldvulling :).
Ook nu nog gewoon echt droge humor in de film. Beetje verborgen humor, beetje leuke humor. Gewoon: leuk om te kijken.
Wat me wel opviel: net als vaker: de persoon met wie ik keek snapte een aantal van de woordgrappen niet in de film. Dat is wel jammer. Met zijn 2en lachen is gewoon gezelliger dan in je eentje om daarna een grap te moeten uitleggen ;).
Momenteel zit overigens Norah Jones in de speler. Niet mijn muzieksoort, wel goede muziek ;)

Grindtegel

They (redelijk) en My Little Eye (slecht)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

League of Extraordinary Gentlemen. Lekker dom vermaak, prima filmpje met super dd track.

Martin_M

Bruce Almighty, vond 'm best vermakelijk.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

ik zal eens in mijn kast kijken of ik nog een leuke film kan vinden.
LOTR FOTR/TTT vallen af. Die heb ik net gezien, met aansluitend de premiere van ROTK :grin:
Eens kijken wat ik kan vinden :)

VlisChris

Ik zit momenteel een beetje te switchen tussen pc en tussen de extra's van POTC :).
Staan toch in dezelfde ruimte, dus terwijl ik dit typ luister ik naar de extra's ;)

Roland

Gisteravond LOTR: TTT Extended gekeken. Deze uitvoering bevat toch nog wel een paar aardige extra scene's die zeker wat toevoegen, maar sommige andere scene's ... tja ::)

Grindtegel

Vanavond het laaste deel van de film die me al twee jaar ontzettend veel filmplezier heeft gegeven.

VlisChris

ofwel Franky Goes to Hollywood ;D
Nee, ik neem aan dat je naar ROTK gaat vanavond? :grin?

Grindtegel

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

ik ga extra's kijken van TTT ;D. Van de 4 disc dan wel ;D

Roland

Vanavond dan toch LotR: RotK :)

edit: in de bioscoop ;)

VlisChris

vanavond gaat Fellowship EE in de speler. Morgen gaat TTT EE in de speler, en 's avonds ga ik naar (het is niet te voorspellen) ROTK :grin:
En ik heb er zeer veel zin in. Helaas was ik dinsdagnacht te moe om heel veel van de film mee krijgen, dus echt veel weet ik er niet meer van. Dus vandaar dat ik persé nog een keer moet gaan :grin:
PS: zaterdag ga ik ook naar ROTK, maar dan met een hele groep van dvd.nl in Antwerpen ;).

Point7

Kom juist terug van de videotheek met een paar DVD's.

Ik ga straks Friday After Next bekijken en misschien ook nog BASIC.

CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Harry HT

Penelope Cruz :inlove:fans opgelet:

Abre los ojos, van 23:42-01:35 op NED3

Link:
http://www.filmsoptv.com/module.php?section=fotv_details&id=8748
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Rogier1988

The Recruit...Leuk filmvermaak hoor ik 8)

Mvg
Roger

MarcoV

the Art of War. Jammer, ik vind Snipes normaal wat beter te pruimen ;).

Marco

VlisChris

ben vanavond naar SWAT geweest. Hele aardige popcornfilm. Verwacht geen goed verhaal oid, en verwacht ook geen realisme, maar als je daar doorheen prikt is het heel goed te doen. Duidelijk beter dan ik verwacht had :)