Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Selmar_Cleef

Afgelopen dagen Final Fantasy Unlimited gezien, zeer mooie serie.
Gisteren The Breakfast Club.
Vandaag 12 Monkeys en misschien Galaxy Quest.

ego

K-PAXX gisteren op mijn netvlies

Wat een geweldige sfeer wordt er in die film neergezet

Wat zijn we toch allemaal suckers voor kennis

zie ém,

Ego
... the beauty lies in the eye of the beholder

garmtz

Mijn eerste post in dit topic!

Ik heb Lord of the Rings R1 gekeken, gratis gekregen op de CEDIA bij de Lexicon stand. Werkelijk de meest spectaculaire soundtrack die ik OOIT heb gehoord, ook al is 'ie "slechts" in Dolby Digital (Surround EX).

Vanavond heb ik bezoek, dus wordt waarschijnlijk gewoon nog een keer LOTR, krijg geen genoeg van die film! :)

Darkman

haha Garmtz, beter hoor. ik moet het hier doen met de mindere R2 LOTR dvd ;). Benieuwd hoe de DTS versie gaat klinken als hij straks uit is.

Ga nu Vertical limit kijken.

Mvg

Darkman
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

Darkman

Hmm nog ff pulp fiction snel voor het slapen gaan.

mvg,

Darkman

garmtz

Gisteren LOTR weer gekeken... :o Ik kan me niets voorstellen bij een DTS ES versie die NOG beter is. Hij is al zo schofterig goed... :-\

Mr. Blonde

Afgelopen week Original Sin zitten kijken... Niet echt mijn film! Het enige plezierige is het bewonderen van Angelina Jolie (zonder kleren)!!
Het verhaal vind ik errug slap!
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

MrPink

patrick_vdb

Gisteren was het de beurt aan The 10th Kingdom. Een fantasy-film van ruim 7 uur waar ik maar 1 uur van bekeken heb. Deze film was absoluut niet aan mij besteed (had 'm gelukkig ook maar geleent).

Vandaag de beurt aan Pulp Fiction. Alhoewel dit niet mijn favoriete Tarantino film is (dat is voor mij Reservoir Dogs) is het toch goed genieten van de mix humor/geweld.

Mvrgr

Patrick

MrPink

Vanavond maar weer eens de klassieker The Good, The Bad, and the Ugly uit de kast getrokken...heerlijk! :)
Heb nog getwijfeld of ik Reservoir Dogs (Mr Pink versie ;)) zou kijken, maar dat komt nog.

Groetjes,
Oscar

Darkman

Hmm heb reservoir dogs ook nog liggen om te kijken... Vandaag de back to the future trilogy gekocht...  hmm heb nog veels te veel om te kijken.

On-topic,

Gisteren Comic Book Villains gezien... een op zich wel grappige film over
een stel stripboek verzamelaars die door het lint gaan als een levenslange collectie boeken vrijkomt na het overlijden van een verzamelaar, maar diens moeder wil de collectie niet verkopen ;)

Vanavond staan Black hawk Down en en spy game op het menu.

mvg,

Darkman

patrick_vdb

Gisteren Vanilla Sky bekeken. Ik had lang getwijfeld over deze film en heb hem voor de zekerheid maar gehuurt (achteraf gezien een verstandige beslissing). Het verhaal was opzich goed bedacht de uitwerking bij vlagen geniaal maar toch bleef me op het einde een onbehagen gevoel hangen. Ik had de indruk dat ze het einde ietswat te simpel en snel hebben gedaan waardoor de impact toch grotendeels verloren gaat naar mijn mening.  
Qua beeld/geluid had ik beter verwacht. Oke het is dan geen spektakelfilm maar als je de kwaliteit van K_PAX vergelijkt met deze dan snap je wat ik bedoel.

Vandaag was het weer eens de beurt aan Bram Stoker's Dracula, een geweldig sferische film uiterst romantisch met een gotisch en occulte invalshoek.  

Mvrgr

Patrick

Raymen

Net klaar met pitch black.

en direct nog even tommorow never dies

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

patrick_vdb

Vandaag was het de beurt aan O borther where art thou?om wat rondjes te draaien in m'n dvd-speler. Ik vind dit werkelijk een mooie vertaling van het Odyseus-verhaal naar de jaren '20 Mississippi, bijzondere sfeer en heerlijk droge humor.

Mvrgr

Patrick

ps. en natuurlijk de muziek van de Soggy Bottom Boys niet te vergeten.

MrPink

Sarjenka

Citaat van: MrPink op oktober  2, 2002, 01:00:12
Ik heb maar weer eens The Limey gekeken, prachtfilm!

Groetjes,
Oscar

Die kwam laatst eens op tv; vergeten te tapen :(

Maar hij is ook te koop op dvd (ja, duh), maar wel voor het "luttele" bedrag van 40 euro... dat doe ik dus niet he!

Hopelijk is hij ook snel te huur ergens...

Sarjenka

Maar nu dan weer een beetje on-topic... Vanavond kijk ik even niets, maar heb de afgelopen 2 weken een beetje de schade ingehaald van het feit dat onze projector in reparatie was...

Ik heb sinds die tijd niet overdreven veel zitten kijken... ik heb gezien:

- Lolita (Kubrick) gaaf!
- 10th Kingdom (waren we al mee begonnen en in etappes afgekeken; op zich best aardig, maar ook wel weer erg flauw... die ga ik dus verkopen).
- Barry Lyndon (1,5 uur gekeken en toen viel ik uit vermoeidheid in slaap... kwam erachter dat hij nog 1,5 uur duurde, dus wordt vervolgd... wel een leuke film trouwens!)
- Monsters Inc. (vond ik Toy Story II tóch een stuk leuker!)
- Monty Pytons Holy Grail (op DIVx; voor de verandering een goeie rip... alleen ben ik halverwege in slaap gevallen :)

Verder heb ik het nogal druk gehad en geen tijd voor films gehad!

patrick_vdb

We were Soldiers...............zeer indrukwekkend zowel qua film alsook geluid.

Mvrgr

Patrick

MrPink

CiteerMaar hij is ook te koop op dvd (ja, duh), maar wel voor het "luttele" bedrag van 40 euro... dat doe ik dus niet he!

Welnee joh, voor €14,25 bij DVDBoxoffice of €17,96 bij Rodisc/Ro-Direct.

Groetjes,
Oscar

Raymen

Vanavond lekker de SE van beauty and the beast bekijken.

wat een box zeg.

met maar liefst 3 versies.............

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Sarjenka

Citaat van: MrPink op oktober 12, 2002, 01:22:57
CiteerMaar hij is ook te koop op dvd (ja, duh), maar wel voor het "luttele" bedrag van 40 euro... dat doe ik dus niet he!

Groetjes,
Oscar

owwww... ;D

*opverlanglijstjezetwantikbeninjanuarijarig*

bij play.com trouwens maar € 12,51 :)

RuudG

CiteerVanavond lekker de SE van beauty and the beast bekijken.
wat een box zeg.
Met het trieste gevolg dat de compressiefouten je om de oren vliegen. Zelf nog niet gezien, maar de kritiek in de USA op Disney/ Buena Vista voor deze stunt is niet misselijk.

Ik hoop wel dat je met plezier gekeken hebt, want het is en blijft een leuke film ;)

Groeten,

Ruud

Robbo

Citaat van: RuudG op oktober 12, 2002, 22:28:24
CiteerVanavond lekker de SE van beauty and the beast bekijken.
wat een box zeg.
Met het trieste gevolg dat de compressiefouten je om de oren vliegen. Zelf nog niet gezien, maar de kritiek in de USA op Disney/ Buena Vista voor deze stunt is niet misselijk.

Ik hoop wel dat je met plezier gekeken hebt, want het is en blijft een leuke film  ;)

Groeten,

Ruud

Dat dacht ik dus ook.  Maar volgens de review op het hometheaterforum.com is het desondanks toch een prima transfer.

Rob

Robbo

Citaat van: MrPink op oktober 12, 2002, 01:22:57

Groetjes,
Oscar
Ok, die gaan we bestellen.   Heb onlangs het wel op Canvas gezien (prima films trouwens op woensdagavond) en weer echt genoten van het prima acteerwerk van Terence Stamp. Heerlijk Cockney accent trouwens.

Rob

Sarjenka

Ook al heb ik nog het e.e.a. zelf liggen wat ik nog niet heb gezien; vanavond een gehuurde DVD bekeken...

Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain,

ofwel Amélie dus...

Ik had hem hoog op mijn "must-see" lijstje staan en zag hem dus bij de videotheek; geen spijt van!!! Prachtige feel-good film! En gelukkig geen tear-jerker... want daar heb ik zo'n hekel aan! Nou ja... niet altijd, maar bij veel - vooral - Amerikaanse films ligt het er altijd zo dik bovenop. Ik vind tegenwoordig veel Franse films erg goed... Wat ik wel grappig vind, is dat de regisseur van deze film, Jean-Pierre Jeunet, ook de regisseur van Alien Ressurection is... Over ander stijl gesproken!