Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

diceman

Feet of flames gekeken.
Shrek nog even gekeken,blijft leuk

VlisChris

Waarschijnlijk gaat dat DVD Kado ofzo worden ;D. Kreeg ik gister in mijn handen gedrukt van iemand die LOTR - TTT EE kwam kijken (wat een afkorting :P).
De dag ervoor heb ik een andere film van hem gekregen voor mijn verjaardag, maar die ga ik morgen kijken denk ik :)
Van Cadeau DVD (weet niet zeker hoe die heet) ga ik naar de afleveringen kijken van The Soprano's en 6 Ft Under, en natuurlijk de tekenfilms ;D

Raymen

Heb net Boat trip gehuurd .
Hoop dat het wat is.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Erik van Voorst (in memoriam)

over 10 minuten Fatal Attraction...nog nooit gezien!!!!

Ben wel in de stemming dus straks kijken voor 9 Eurootjes!!!

Uiteraard met mijn vrouw... ;) ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

PaulB.

Net "the core" zitten kijken.......is een redelijke B-film.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

VlisChris

ga nog even naar een aflevering van Sex^& the City kijken denk ik. Heb de box al een aantal weken ofzo in huis, maar heb pas de eerste 3(?) afleveringen gekeken. Schiet niet echt op. En ondertussen vanavond wel weer genoten van de Pilot van The Soprano's van DVD Kado :)

Martin_M

Nog maar eens Once upon a time in the West.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Point7

Net gekeken naar:
The Glass House
en
From Dusk Till Dawn
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Roland

Ik heb nog maar eens Jackass: The Movie gekeken en zelfs na 3x is hij nog geweldig ;D

patrick_vdb

Gisteren Spy Game met Robert Redford en Bratt Pit gezien, was best wel amusant.

Mvrgr

Patrick

VlisChris

Ik ga vanavond maar naar de extra's kijken van LOTR - TTT de 2disc versie bij gebrek van beter (de 5 disc dus ;)).
Een opwarmertje voor de 5 disc die ik hopelijk volgende week vrijdag krijg ;D

Scarp

Zonet League of Extraordinary Gentlemen gekeken. niet onaardig.

Erik van Voorst (in memoriam)

...Over een uurtje gaat "Anger Management" erin.

Gister voor het eerst samen Fatal Attraction gezien, uhhhh.....een
preventieve informatieve film... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Point7

Heb juist Scary Movie gezien en straks ga ik Chill Factor bekijken.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

diceman

Heb de zaterdag "verspilt" met het kijken van de Angel boxen,phew heb bijna zelf wat bloed nodig,heb hem nu gehad even pauze.

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

eduard

Ben de hele week al druk bezig met Taken. Door Steven Spielberg gemaakte serie van Stephen King. Erg gaaf een aanrader voor Stephen King fans dit is een zeer gave SF serie ben net klaar met dvd4.

Hertog_Martin

Citaat van: diceman op november 22, 2003, 21:30:08
Heb de zaterdag "verspilt" met het kijken van de Angel boxen,phew heb bijna zelf wat bloed nodig,heb hem nu gehad even pauze.

Dat noem ik geen verspilling!

denk dat ik zelf maar weer ff een angel aflevering eirn gooi :)
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

diceman

Citaat van: Hertog_Martin op november 22, 2003, 23:56:15
Dat noem ik geen verspilling!

denk dat ik zelf maar weer ff een angel aflevering eirn gooi :)

Was de smilie vergeten,nee joh heb er weer van genoten  ;D,blijft een goede serie/film.

Oracle

Vanavond (al is het laat :) ) The Big Lebowsky....

Let's bowl!

Groet,
Mark

Jinsu

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

VlisChris

Hoe origineel ;D. Je gaat hebt hem ondertussen dus wel gezien. Wat vond je ervan?

MrPink

Grindtegel

Net Tears of the Sun gezien, film was wel aardig, maar het beeld was fantastisch!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Marcel_T.

Morgenavond maar eens geen film maar muziek, dan kijken we naar Bruce Springsteen Live In Barcelona. De concerten van Bruce zijn altijd zo lang dat ze nooit op één dvd passen.  ;-))

Mvg Marcel
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650