Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Ik ga me vanavond maar eens wagen aan een X-men maraton, heb 2 een tijdje geleden in de bios gezien, en 1.5 op divx, nu beiden maar eens op DVD.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Barabas

Denon:        AVR-4306 /  DVD-2910
Elac:            FS-209.2 front / CL-305 rear  / CM-80/4 centre
Pioneer:       PDP 435-HDE
Dreambox:   7000 (2x) Sennheiser:   580 Precision / PX100

R

Robbo

thommy

Indy box (R1) in drie avonden afgewerkt.

Zeer genoten moet ik zeggen.

Beeld en audio zeer aanvaardbaar ;)

Mvgr
Yves.

VlisChris

Gisteravond met een paar klasgenoten en vrienden na heel veel discussie (stuk of 10 titels in mijn handen en speler gehad) gekozen voor Bully ;D.
Hele leuke film als je met een paar maloten gaat zitten kijken ;) ;D :o

MrPink

Gisteren de extra's van LOTR:TT EE...weer erg indrukwekkend. Wel lang, 7 uur. :)

Groetjes,
Oscar

Point7

The Eye en daarna naar de bios voor Master And Commander
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Rogier1988

T3, en Charlies Angels 2,,

P.S waar halen jullie al die films zoals tears of the sun vandaan (als het divx is laat dan maar) dat gevbruik ik zelf ook dus...:D hahah

Greetss Roger

Jinsu

Scarface :D .

@ Roger

Tears of the Sun is al sinds een paar maanden te koop "R1" ;) .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

weltie

Men vriendin wilde nog eens een keertje Titanic, dus laat haar ook maar eens kiezen.

Mag ook wel een keertje.

Weltie

Raymen

Hoi Net klaaar met freddy vs jason(vondt hem goed).

En direct biker boyz.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

thommy

Red Hot Chili Peppers- Live At Slane Castle (gewoon subliem)
Muse-Hullabaloo (woow, wat een gitaarwerk 8) )
T-3 (zeer heftige mix, moet je eens goed horen met je rears op large ;D)

Was me wel een hevig avondje, is het minste dat je kan zeggen ;D

Mvgr
Yves.

Rogier1988

''R1" sorry wat is dat :D hahaha, p.s vanavond jaja Jeepers Creepers 2 :D

Mvg

Roger

Roland

Citeer''R1" sorry wat is dat :D
R1 staat voor regio1. De DVD-markt is verdeeld in bepaalde groepen/regio's, bv. USA/Canada = R1, Europa + Japan = R2, Australië = R4 etc.

Regio 1 zijn dus 'gewoon' geïmporteerde DVD's uit de USA/Canada. Deze kun je bestellen via online shops.

J.A.F._Doorhof

Vanavond X-men 2.

Ben de laatste 2 dagen bezig geweest met LOTR FOTR en die ook eindelijk helemaal gezien, kan dus na het weekend beginnen met TT.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Point7

Vanavond: Verder kijken naar The Eye, daarna The Hulk en misschien ook nog Charlies Angels 2.

Deze nacht ga ik misschien ook nog naar Assault On Precinct 13 (John Carpenter) kijken op TV.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

VlisChris

Ik ga weer verder met het afkijken van mijn extra's die ik nog nooit gekeken heb. Daar zitten een aantal dvd's tussen die ik serieus al een jaartje in huis heb :o. Niet helemaal perfect dus ;D.
En helaas zitten er nog een aantal dingen op de FOTR dvd('s) tussen die ik moet kijken :o. En TTT, en Dances with Wolves, en Planet of the Apes, en Braveheart, en Once Upon a Time in The West, en, en, en, en...... ;D.
Tel daarbij op dat ik straks nog even een rondje ga racen met Need for Speed 7: Underground, en je snapt dat ik wat krap in mijn tijd zit ;D.

Grindtegel

Straks Kill Bill in de bios. Hopelijk is het ettertjesgehalte vanavond aan de lage kant (zal wel weer niet...)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raymen

Ik stop op dit moment pirates off the carribean in the speler,en dan ga ik er eens lekker voor zitten.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

VlisChris

ik ben zwaar jaloers op je Raymen..... Wat wil ik die film graag weer zien :).
Maaja, zal nog wel even duren voor ik die heb :-\.
PS: gister naar Master & Commmander geweest, en eergister naar Finding Nemo. De dag ervoor heb ik ook vast en zeker wel weer een dvd gekeken, maar die zou ik niet meer weten ;D

Martin_M

Finding Nemo,

Mmm, toch de meest Disney achtige film van pixar (qua verhaal). Wat ik jammer vind want Disney's zijn gewoon niet mijn ding.

Zal 'm nog eens kijken voordat ik besluit 'm aan te schaffen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Rogier1988

bedankt,, vanavond Finding Nemo (divx) maar R1,, waar kan je die bestellen en hoe lang duurt het voordat het er is??

Mvg
Roger :)

MarcoV

Hierzo eerst Dungeons & Dragons (naar mijn bescheiden mening echt zo slecht als in recensies werd geschreven  ;)), en daarna Hulk.

Marco

VlisChris