Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

als ik tijd heb: The Devils Advocate :). Ooit wel een fragmentje van gezien, maar daar houdt het ook mee op :)

Spikebyt

Zojuist gereed met kijken naar Once upon a time in the West

Dat is toch wel een meesterwerk
ik heb hem al vaak op video gezien en nu voor de derde keer op DVD op de 808s (2 meter breed)

Heeeeeeeeel erg goed; aanrader eerste klas  ;D  8)
Grtnx,    Frans V.

MrPink

The Recruit. Wel spannend, maar ongeloofwaardig.

Groetjes,
Oscar

Jinsu

Ik ga vanavond maar eens aan de Indy box beginnen ;D .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Grindtegel

Vanavond ga ik gezellig genieten van de fantastische wedstrijd Nederland-Schotland !

Dat wordt weer super, spannend vol strijdlust en schitterend voetbal.

Ik denk dat we dik gaan winnen van die Schotten, wij zijn immers veel en veel beter!

::) ::) ::) ::) ::)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Roland

Hehe, die ga ik ook kijken, maar dan in een cafeetje :)

daburnd

Ik ga vanavond op veronica de quentin tarantino night kijken. Het blijven gewoon super films :)

Helaas alleen niet in dts of digital :(

BarcoU2man

Ik kijk vanavond, Drive me Crazy ( Dankzij Krunk) met mijn favoriete actrice Mellissa Jona Hart ;D 8) :D :P Regio 1....
Looking for a real computer, buy a Mac :-)

Scarp

Zonet Tomb Raider II gekeken. Achteraf zonde van m'n tijd want er was weinig aan. Jan de Bont heeft nu echt definitief afgedaan als regisseur (ik had 'm nog een 2e kans gegeven naar de vorige paar films van 'm)

diceman

Matrix Reloaded gekeken,viel me een beetje tegen,actiestukken waren oké maar iets te veel melodramatisch.

Martin_M

HULK.

Film kwam wat moeilijk op gang maar was daarna best vermakelijk.
Hoewel het verhaal best afwijkt van de comic lijkt de hulk zelf veel meer op het origineel dan in de tv-serie (van vroeguh).

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Roland

CiteerZonet Tomb Raider II gekeken. Achteraf zonde van m'n tijd want er was weinig aan. Jan de Bont heeft nu echt definitief afgedaan als regisseur (ik had 'm nog een 2e kans gegeven naar de vorige paar films van 'm)
Welnee, die film is SUPERGOED. Lara die een haai lokt en daarna slaat, zodat hij naar de oppervlakte gaat ??? ;D En dat is maar 1 voorbeeld :P

MrPink

LOTR: TT EE...geweldig! :D

Hmmm...hoe laat is het? ;)

Groetjes,
Oscar

Grindtegel

Zijn je buren dat niet komen vertellen?  ;D

bmateijsen

Vanavond naar Intolerable cruelty in Pathe Arena. Ben benieuwd naar dit Coen epos..

Groet Bjorn

BOUBOU

@Scarp

Ik heb zondag ook de film Equilibrium gezien van Jan de Bont.

Op de voorkant van de hoes staat

"Forget the matrix

This movie will blow you away"  :-X

Ik moet zeggen de special moves kwamen een beetje overeen, maar het verhaal vondt ik een beetje zwakjes.

Dit is geen goede zaak voor J. de Bont

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Grindtegel

Equilibrium vond ik wel erg goed, al slaat die vergelijking met The Matrix nergens op.

Jan de Bont is "maar" een van de producers van die film, niet de regisseur of zo.

MrPink

Citaat van: Grindtegel op november 20, 2003, 08:37:26
Zijn je buren dat niet komen vertellen?  ;D
Nee hoor, die sliepen lekker door het lawaai heen. Ik had hem zelfs nog extra hard gezet... ;D

Groetjes,
Oscar

VlisChris

Vanavond? De Extende Edition van LOTR - TTT ;D ;D ;D ;D. Koste veel moeite om te pakken te krijgen (wegens die leveringsproblemen met die 5 disc giftset), maar het is gelukt. Vanavond kijken dus :)

Robbo

Net LOTR - Fellowship of the Ring in 1080i HD 8)

Morgen LOTR - TTT (op DVD helaas ;) )

Spikebyt

Lord of the Rings Two Towers Extenderd version
vandaag opgehaald; alles staat klaar
als ik klaar ben op het forum ga ik er voor zitten en genieten 8)

@christiaan: herken je claudia schiffer weer als je oude avatar ;D ;D
Grtnx,    Frans V.

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Jinsu

Net klaar met Temples of Doom, Last Crusade ;) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Hertog_Martin

Nieuwste Angel (5x08 alweer)

kort gezegd: VET
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1