Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

patrick_vdb

Gisteren Moulin Rouge gekeken. Beeld en geluid was goed te noemen maar de film opzich :-X Niet geheel mijn smaak.

Vandaag was Ocean's 11 aan de beurt. Beviel uitstekend.

Rose Red staat ook nog altijd op de wishlist. Kan alleen geen tijd vinden om deze in een keer te kijken.

Mvrgr

Patrick

eduard

Ik heb vandaag gezien
1 desert saints
2 twin dragons (jackie chan)
3 Wasabi (luc besson)

MrPink

Gisteren Rashomon en Ghost Dog...beide geweldige films, en voor de kenners ook een leuke combo :)
Vanavond de korte versie plus documentaires van Brazil.

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Zojuist The Musketeers bekeken. Los van het beeld/geluid wat niet echt denderend was is het jammer dat de film beter was uitgewerkt. Nu blijft íe in de middemoot hangen. Had beter kunnen zijn maar helaas.

Mvrgr

Patrick

MrPink

Net weer The Fisher King gekeken, nog steeds een erg fijne film! :)

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

En vandaag was From Hell aan de beurt met Johnny Depp. Vond het een goede film, stylistisch gezien sprak deze mij erg aan en ook beeld/geluid kwaliteit was goed.

Mvrgr

Patrick

patrick_vdb

Zojuist Vidocq gezien. Wat mij betreft een aanraden maar je moet er wel van houden.

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

Heb de laatste tijd het volgende gekeken:

The Eye (zeer goed)
Dark Water (zeer goed)
The Crossing (vroege film met Russel Crowe, heel matig)

En de komende week ben ik alle delen van Friday the 13th aan het kijken, vandaag deel 2 gezien, voor morgen staat deel 3 op het programma.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Raymen

voor vanavond

return to neverland
en daarna
themusketeer
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

J.A.F._Doorhof

Vandaag Friday the 13th III en IV gekeken.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lynxxx

Zojuist voor de x-de keer Takeshi Kitano's BROTHER (Aniki) gekeken, deze keer met mijn broer. Zelfs hij vond het een koele film (is meestal nogal anti-asiatische film persoon)..

Misschien omdat het vuurwapengeweld in deze film zo waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig klinkt :)

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Robert

Gisteren The Terminator (regio 2) gekeken.
En ik moet zeggen echt 8).

Het geluid klinkt echt goed voor een film die origineel in mono is opgenomen en dan er een DD 5.1 signaal eruit persen dat is pas echte kunst ;D.

MvrGr.
Robert

patrick_vdb

Vrijdag was Austin Powers "the spy who shagged me" aan de beurt. Blij de humor van Mike Myers geweldig vinden en de typetjes zoals Austin zelf of Fat Bastard en niet te vergeten Dr. Evil zijn lekker hilarisch.

Vandaag Project A met Jackie Chan gekeken. Jackie's bizarre stunts zijn altijd een lust voor het oog en ook zijn slapstick-achtige manier van acteren vind ik geweldig.

Mvrgr

Patrick

Raymen

heb net monsters inc. gezien

vond hem toch wel gord.

sloeg alleen vast op 1:23:50(r1)

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Raymen

trouwens frank

die friday the 13th staan die er ook nog een beetje goed op.

ben zelf ook wel een beetje een fan van jason geweest.

beter als freddy (vind ik)

mvrg,
raymen

J.A.F._Doorhof

De beeldkwaliteit is helemaal niet verkeerd, verwacht geen referentie materiaal maar het is ZEKER geen VHS kopie.

Vindt Jason in de eerste 2 delen nog niet echt The MAN, dat komt later pas.

MvrGr.
Frank
Custom installer

Raymen

ja dat bedoel ik nou.

pas in het derde deel begint hij echt jason te worden.

en het geluid,las dat er bij de laatste drie pas 5.1 kwam kijken.

de andere zijn mono 2.0

da`s wel slecht, als je dan de nightmare`s ziet allemaal 5.1

mvrg,
raymen

J.A.F._Doorhof

Ach het geluid valt wel mee, het hoort er nu eenmaal bij.

MvrGr.
Frank
Custom installer

Raymen

life as a house

met kevin kline,kristen ccott thomas en hayden christensen.

J.A.F._Doorhof

Morgen We were soldiers, verwacht ik erg veel van.

Afgelopen week weinig gezien, eigenlijk alleen Blade II.

MvrGr.
Frank
Custom installer

Raymen

he we were soldiers vorige week gezien.

vond hem toppie,ik vond hem als oorlogsfilm beter te pruimen als black hawk down.

en die vond ik al heel goed.

mel gibson is weer op zijn best.

mvrg,
raymen

eduard

net bandits gekeken. Film met bruce willis
is wel leuk soms een klein beetje voor spelbaar

patrick_vdb

Na een weekje darten te hebben gekeken en dus geen HT begon ik welhaast afkickverschijnselen te vertonen dus gisteren maar snel weer een filmpje opgezet ;D

Hollow Man met Kevin Bacon, inmiddels alweer een "oudje" maar vind het zeker een heerlijke film om te kijken en beleven.

Opmerkelijk detail was in hoodstuk 16 (dacht ik). Kevin Bacon irriteerd zich aan een vlieg die door de ruimte vliegt. Op mijn oude set hoorde je de vlieg wel maar was het meer van speaker door speaker. Nu begon ik zelf te twijfelen of er niet echt een vlieg in de kamer was ;D

Mvrgr

Patrick

bmateijsen

ken dat... en dat geeft ook het grote verschil tussen een goed gematchte set en een slechte matching.. (en natuurlijk ook akoestiek..)

1 van de leukste stukjes demo vind ik dan ook dragonheart - hoofdstuk elf, the old code, waarin de draak rondvliegt...

Maar goed, eergisteren the business of strangers gezien, wat een film is met stockard channing en julia styles. Rare film in de zin dat de karakters een vreemde metamorfose doorgaan.. van business dressed tot aan bijna psycho.

Groet Bjorn

Selmar_Cleef

Gisteren Jay And Silent Bob Strike Back gekeken.
Vandaag staat Armageddon, The Criterion Collection (Laserdisc) op het menu :)