Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SiR-ROUND

Interview with the Vampire eindelijk afgekeken...

+ stukkie Rambo II

En laatst Osmosis Jones...

patrick_vdb

Nog steeds geen versterker >:( dus het blijft behelpen met DD2.0 dvd's.

Soprano's seizoen 1 afl. 7 8 9 en 10 (nu nog op dvd straks weer terug op de tv ;D).

Mvrgr

Patrick

eduard

Heb net Cavemans valentine gezien.Een zeer vreemde film met Samuel L jackson. Beeld was goed en de dts sound track zeer goed

J.A.F._Doorhof

Gisteren seizoens afsluiting Buffy 4 gekeken (COOL), en Cradle of fear (was geen filth).

Vanavond waarschijnlijk Black Hawk Down.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND


jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Selmar_Cleef

Gisteren; Private Parts (zoek maar op als je wilt weten wat dit is), Full Metal Jacket en Porky's.

SiR-ROUND


markvl

Gisteren en vandaag: Neon Genesis Evangelion Death & Rebirth.
Gisteren 'Death', vanavond 'Rebirth'

Nu nog wachten tot 'End of Evangelion' uitkomt.

Groeten,
Mark

Ps. Anime, mocht je het je afvragen :)
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

eduard

#159
vanavond wordt het 3000 miles to graceland. Lijkt me voor vandaag wel een toepasselijke film

SiR-ROUND

Gisteren Tank girl gekeken met Crazy...

Hij vond um zowaar leuk!

 ;D

Morgen Rush hour 2 en Airheads, want die heb ik van 'm te leen...

Selmar_Cleef

Vanmiddag Hollow Man gekeken.
Morgen The Sixth Sense (op VHS :-X) en Single White Female op LD.

markvl

Gisteren 'Sleepy Hollow' om weer een beetje in herfststemming te komen...

Ik heb nu 'Welcome to the pleasuredome' op staan. Er zit alleen geen beeld bij ???
Het geluid is wel erg goed ;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

eduard

net shaolin soccer gekeken, was wel leuk.

J.A.F._Doorhof

V the final battle gekeken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Selmar_Cleef

Vanmiddag Evolution gekeken. En net The Glass House gezien.

Raymen

vanavond kijken wij (mijn vrouw en ik)naar we were soldiers.

lekker hard want de kleine is bij opa...

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

patrick_vdb

Van het weekend de volgende films bekeken

- Behind Enemy Lines

Amuzante film, flitsende montage, goed beeld maar geluid viel zo nu en dan wat tegen (wat vlakjes).

- Mean Machine

Standaard film over een gevangenis waarin voetbalwedstrijd wordt georganiseerd tussen de cons en bewaarders maar dan op z'n engels. Cliche-verhaal maar met in de hoodrol de ex-voetbalpro Vinnie Jones (en dat maakt voor mij een hoop goed).

- Alle gekheid op een stokje

Theatershow van Cezar Zuiderwijk met Percussie Percosa. Voor de drumfreaks (of iedereen die van ritme en de manier hoe deze tot stand komt) zeker een aanrader.

Mvrgr

Patrick

MrPink

Gisteren "Raising Arizona" weer eens gezien, een wat oudere film van de Coen Broertjes met Nicholas Cage, Holly Hunter (en de rest van de bijna vaste cast). Blijft een leuke film :)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND


Selmar_Cleef

Net Metropolis (Anime) gezien.
Voor degene die van anime houden zeker een aanrader. Mooi scherp beeld en het verhaal is luchtiger dan Akira of Gohst In The Shell.

eduard

Net collateral damage gekeken. Een niet on aardige film met arnold schwarzenegger tegen een terorist.

markvl

Om in de anime hoek te blijven: net Jin-Roh bekeken op mijn nieuwe projector ;D.
In de stijl van "Gost in the shell", maar dan realistischer en een beetje somber. Het is bijna een "film noir".
Tevens weer zeer goede muziek (o.a. Yoko Kanno en Gabriella Robin).

Als je van anime-met-verhaal houdt is deze echt iets om eens te bekijken.

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

MrPink

Vanavond twee afleveringen van "The World at War" gezien. Erg goede documentaire serie over de Tweede Wereldoorlog.

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Gisteren Queen of the damned gekeken, en vandaag Rose Red.
Beide de moeite waard.

Ben bezig de Jason serie compleet te krijgen (als het goed is komen alle delen dit weekend binnen) dan wordt het wel een paar dagen Jason kijken. ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"