War Of The Worlds Fronts & Rears

Gestart door Movievault, juli 7, 2005, 12:02:00

Vorige topic - Volgende topic

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Pieter-Jan op november 15, 2006, 16:50:57
Hij heeft het momenteel heel druk op het werk en met de bouw van zijn huis ...
Vandaar dat ie hier niet veel te bespeuren is ;)

Pieter-Jan
???
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Tazzy

Learn the rules so you know how to break them properly - The Dalai Lama

Dedicated room project progress report
DVDProfiler

Het begon zo goed... :-\

Ik heb zo een gevoel dat de vaart eruit is...sinds augustus..2006....jammer...toch een beetje te veel geworden... :-\
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Wowly

Citaat van: Erik van Voorst op februari 27, 2007, 18:53:39
Het begon zo goed... :-\

Ik heb zo een gevoel dat de vaart eruit is...sinds augustus..2006....jammer...toch een beetje te veel geworden... :-\

???

Ik vind het juist heel erg goed dat ie zijn prioriteiten goed stelt. Werk en huis is muchos belangrijker dan wat speakers, laten we nuchter blijven. Frank kennende zal ie ze zekers eens afmaken....

Veel succes Frank met belangrijke zaken, hopenlijk be je snel weer terug op ons forum!

Wowly

molle

Volgens mij zijn ze al zo goed als af. Maar hij is volop aan zijn huis aan het werken nu. Komt wel goed Frank kennende ;D
Hij zal binnenkort weer een geweldige entree maken op het forum denk ik >:D 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Citaat van: molle op februari 27, 2007, 19:53:24
Volgens mij zijn ze al zo goed als af. Maar hij is volop aan zijn huis aan het werken nu. Komt wel goed Frank kennende ;D

Kijk we houden in ieder geval zijn topic voor hem in de lucht... ;D

Jean Pierre

Citaat van: molle op februari 27, 2007, 19:53:24

Weet jij mee dan de meesten hier of ???  :P

Pieter-Jan

mmmmmmmmmm, denk net hetzelfde ... :) enfin, ik ben er vrij zeker van dat het goed gaat met de speakers ... en uiteraard met Frank ... :)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

quaternion

Fraaaank waar ben je???? Het forum mist je. Is je internet stuk?
Sony TA-E9000ES, Sony TA-N9000ES, Sony CDP-XA555ES, Sony DVP-NS999ES, Sony ST-SA5ES, Monster 850I met WBT-0144
Front : B&W DM604 S3, Monster M1.4S
Center: B&W LCR600 S3, Monster M1.4S
Rear: B&W DM602.5 Sub: Rel Q150MKII, Audioquest Sub1

Pieter-Jan

Even in zijn plaats antwoorden:

Momenteel heeft ie het heel druk op zijn werk en met de bouw van z'n huis· Hij komt zeker terug, alleen is de vraag zo'n beetje wanneer  :(
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

NielsLu

Hallo Frank,

Ik heb gezien dat je online bent...

Hoe ver staat het met de bouw van je speakers? Of ben je er momenteel helemaal niet mee bezig?

Groetjes,

Niels
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

Movievault

Momenteel ligt het project even te rusten.
De bouw van het huis gaat even voor. Daarna komen ze terug aan bod.
Hoever staan ze.. Wel alle kasten zijn klaar. Alleen de fronts moeten nog worden bewerkt. En daarna natuurlijk de fineer erop.
Maar het rusten kan geen kwaad, zo kunnen ze rustig drogen.  :)

Ik schat dat zowat eind dit jaar alles er staat.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Arno P

Citaat van: FrankG op juni 27, 2007, 09:15:29
Momenteel ligt het project even te rusten.
De bouw van het huis gaat even voor. Daarna komen ze terug aan bod.
Hoever staan ze.. Wel alle kasten zijn klaar. Alleen de fronts moeten nog worden bewerkt. En daarna natuurlijk de fineer erop.
Maar het rusten kan geen kwaad, zo kunnen ze rustig drogen.  :)

Ik schat dat zowat eind dit jaar alles er staat.

Goed om te horen dat je ernog bent  ;) ;D...fotootje om onze honger te stillen?  ;)

Movievault

Ik zal ze eens trekken als ik thuis ben.  ;D

Wel is goed dat ze geen krimp hebben gegeven. Dus nergens geen werking of scheuren in het HDF en MDF
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

dre73

Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

qinq

Pieter-Jan

Hey Frank,

Ondertussen al wat verdere ontwikkeling?

DA BoSS

Hee Frank,

heb je nog tijd voor de hobby tegenwoordig, of...?

mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

VlisChris

CiteerLaatst actief:     Januari 14, 2008, 08:36:16
:-\

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Merijn

Blijft jammer om verstoken te blijven van zo een inspiratiebron... Zal wel rede voor zijn maar toch :-\
I Prefer Coffee For Mental Stability...

rijstfj

Misschien is die het forum vergeten.

Movievault

Niet vergeten, maar momenteel niet de mogelijkheid en de tijd.
We zitten al even een paar maanden in australie, Dalby voor het werk.
Af en toe een heen en weer.
Daardoor liggen de projecten en ook de bouw van het huis stil.
Over 2 maanden zitten we terug in Belgie en dan start alles terug op.

Arno P

Citaat van: FrankG op juli 11, 2008, 07:34:06
Niet vergeten, maar momenteel niet de mogelijkheid en de tijd.
We zitten al even een paar maanden in australie, Dalby voor het werk.
Af en toe een heen en weer.
Daardoor liggen de projecten en ook de bouw van het huis stil.
Over 2 maanden zitten we terug in Belgie en dan start alles terug op.

Hey Mate  ;) Al een didgeridoo gekocht?

Movievault

Jazeker, alleen erop spelen is een ramp :)
Woensdag vlieg ik terug, Het ganse gezin is ginds, op dit moment is het onze thuisbasis.
Prachtig land trouwens, vriendelijke mensen, alleen de inlands zijn soms wat achterdochtig.We hebben ginder momenteel winter, zo rond de 20 graden.