Hallo,
Bij deze wou ik ook even mijn scholieren (havo5 nu, 17 jaar) "HT" showen, het is eingelijks een stereo opstelling met 2 goedkope surrounds die bij de tv van mn ouders zaten. Ik kan er wel bij zetten dat ik niet allemaal van dat mooie dure spul heb zoals sommigen hier maar dat snappe jullie nu onderhand wel

. Ik zelf ben er tevreden mee kan er lekker muziek op luisteren en film kijken! In het begin dacht ik vooral voor films te gaan dus had ik een marantz sr4400 gekocht, hier heb ik een lange tijd met 4 sattelietjes op gespeeld (2 cambridge speakers voor mn pc, en de 2 philips van de tv beneden). Na een tijdje van sparen (nu gaat het wat rapper want naast mn krantenwijkje heb ik op vakantie in frankrijk een baantje aangeboden gekregen, waar ik nu werk elke zaterdag zown 10 km hier vandaan. Kleine wereld is het niet

) heb ik mooie speakers gekocht zelfbouw(bij speaker enco weg). Het model is scirocco welk ik zeer goed vind vooral voor zn prijsklasse. Ik was eerst van plan om niet speakers duurder te beluisteren van 250 p/s (voor het pakket, filters + units enz), toen ik echter dit model beluisterde van 20 € hoger was ik verkocht! Later toen ik nog wat onderdelen er weg heb gehaald heb ik nog een luister sessie gedaan gewooon voor "fun" en nog steeds vond ik dit het beste model. Ik verkoos hem zelfs boven sommige speakers in een veel duurdere prijs klasse... Een goeie keuze dus!
Afgelopen zondag heb ik de speakers nog gevuld met zand(het filter cabinet) waardoor het nog lekkerder klinkt, vooral de bas is strakker en mooier! Ik heb ze overigens aangesloten met DIY UTP cable.
Muziek en films speel ik nu allebeide af met een goedkope dvd speler welk ik wil vervangen, of op de xbox. Mijn toekomst plannen zijn ook :
Cdspeler
subwoofer
dvd speler
Nou eerst genoeg gepraat hier de foto's:

Jp's Studenten setje.. (update)
Een aantal boxsets en gewone dvd's. Vooral bruce lee, the godfather en tupac ressurection zijn zeer goed!(mijn mening

)

De reciever het hart van mn setje

met daaronder nog de dvd speler en een video recorder die niet is aangesloten...

Oude overzichts foto tis nu beetje veranderd

Kijk ook me bonsai boompje waar nieuwe bladeren aan komen

Zo staat het er tegenwoordig bij de bonsai is verplaats naar de kast.

me andere bonsai

Tot slot nog ff de specs:
Reciever: Marantz SR4400s
Speakers: Zelfbouw Scirocco
DVDspeler: provision

Videorecorder: Philips
XBOX(modded)
kabeltjes:
Van reciever naar spelers: DIY UTP cable
Voor de rest goedkope interlinks etc, . Ik doe al mee met pbuy dus binnenkort mooie diy zilveren interlinks voor me cd speler die binnenkort komt.
Nou ik ga weer vrolijk verder muziek luisteren! Commentaar laat je maar horen

Mvg,
Reinout