War Of The Worlds Fronts & Rears

Gestart door Movievault, juli 7, 2005, 12:02:00

Vorige topic - Volgende topic

R

myself

Citaat van: Ruben op augustus 12, 2006, 20:55:03
ha ha en jij een extra rug over :P
met mijn lengte hoef ik nog maar 1 tree op  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

Movievault

Hahahah das waar.
Inderdaad in het echt zijn ze echt 1 blok hout. Volgens mij had je dat snel door ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

molle

Citaat van: FrankG op augustus 12, 2006, 21:10:18
Hahahah das waar.
Inderdaad in het echt zijn ze echt 1 blok hout. Volgens mij had je dat snel door ;D

Ben benieuwd naar volgende week. Ik wil de vorderingen nog eens van kortbij zien.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

myself

Citaat van: FrankG op augustus 12, 2006, 21:10:18
Hahahah das waar.
tsja, modelbouwers kun je niet om de tuin leiden  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

Movievault

Citaat van: myself op augustus 12, 2006, 21:13:25
tsja, modelbouwers kun je niet om de tuin leiden  ;)

Speakerbouwers zil je bedoelen. Kriebel kriebel ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

christian19

Ik bekijk het topic net voor het eerst en ik ben :o
Wat zijn die dingen groot man :o

Erg mooi project.

Den Tas

Citaat van: christian19 op augustus 15, 2006, 23:23:05
Ik bekijk het topic net voor het eerst en ik ben :o
Wat zijn die dingen groot man :o

Erg mooi project.

Ik heb deze kasten gisteren in het echt mogen bewonderen 8), en ze zijn echt GROOT :o.
Ik ben echt benieuwt hoe ze gaan klinken als ze af zijn(hint ;D).
Ik vond het geluid wat Frank nu had al echt super goed :o, en met deze geweldenaars zal het enkel maar verbeteren.

Ook het andere project(Avalon) was echt super 8).
Frank echt top, ik kijk met spanning uit naar het einde O0

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Arno P

wrs

Ja mannen,

de vakantie is voorbij en er zijn een paar topics die ik volg maar alweer een tijdje stil liggen ;)
Tijd om om weer eens aan het werk te gaan en ons van veel foto's te voorzien ;D
(de DM8000 komt voorlopig toch nog niet Frank)

grtn

Eric

VlisChris

Ik vroeg me eigenlijk een beetje af hoe het met dit topic zit.
Is er nog wat gebeurd de laatste tijd? Of te druk om aan het klussen te zijn geweest?

FFF

Citaat van: Christiaan S op november  3, 2006, 18:08:12
Ik vroeg me eigenlijk een beetje af hoe het met dit topic zit.
Is er nog wat gebeurd de laatste tijd? Of te druk om aan het klussen te zijn geweest?

Ja daar was ik ook erg nieuwsgierig naar.

Het ging zo hard  ???

mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

myself

frank is een beetje extreem druk met andere dingen. kijk maar naar zijn post in afterhours

mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

Durk

Frank is al bijna een maand niet eens actief geweest.. Zou het wel goed gaan?  :-\
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

molle

Heb hem net een smsje gestuurd om te vragen hoe het met hem is ;) Wacht nog op een antwoord.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

FFF

Citaat van: molle op november  9, 2006, 10:42:11
Heb hem net een smsje gestuurd om te vragen hoe het met hem is ;) Wacht nog op een antwoord.

Ik ben benieuwd, zo kennen we hem niet.

advr

hij had ook nog verhuisplannen dus het kan ook zomaar zijn dat ie daar nu mee bezig is of hij heeft een burn-out :o ;D 8)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

FFF

Citaat van: advr op november  9, 2006, 12:23:32

hij had ook nog verhuisplannen dus het kan ook zomaar zijn dat ie daar nu mee bezig is of hij heeft een burn-out :o ;D 8)

Ik hoop niet dat er een WOTW speaker op hem gevallen is tijdens de verhuizing ;) ;D

Bart_M

sphere

"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

myself

Citaat van: myself op november  3, 2006, 20:06:58
frank is een beetje extreem druk met andere dingen. kijk maar naar zijn post in afterhours
zoals ik al zei is frank even uit de picture:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=50166.0

VlisChris

Is die lekker mee, met die topdrukte.
Hoop voor hem dat het binnenkort wat rustiger wordt. Te druk is nooit niet leuk voor wie dan ook.

Pieter-Jan

Hij heeft het momenteel heel druk op het werk en met de bouw van zijn huis ...
Vandaar dat ie hier niet veel te bespeuren is ;)

Pieter-Jan
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V