War Of The Worlds Fronts & Rears

Gestart door Movievault, juli 7, 2005, 12:02:00

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Citaat van: FrankG op juli 11, 2008, 08:04:47
Jazeker, alleen erop spelen is een ramp :)
Woensdag vlieg ik terug, Het ganse gezin is ginds, op dit moment is het onze thuisbasis.
Prachtig land trouwens, vriendelijke mensen, alleen de inlands zijn soms wat achterdochtig.We hebben ginder momenteel winter, zo rond de 20 graden.

Als je nu een tweede didge C...C# koopt dan wil ik je best leren spelen (10 jaar ervaring  ;D ;), geen grap  ;D )
Alvast een goede terugvlucht....nog wat Aussie-zijde kunnen scoren voor een paar mooie interlinks?  :)

Movievault

Nog niet de tijd voor gehad. Om daar rond te kijken.
Ik ben ginds een nieuwe Plant aan het opstarten (ICTafdeling).
Alles loopt ginds in een iets anders tempo.
Veel HT materiaal vindt je er niet. Althans nog niet gevonden.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Arno P

Citaat van: FrankG op juli 11, 2008, 08:18:25

IETS....in een idioot tempo als hier zullen ze daar waarschijnlijk niet werken (veel te warm ook)

Movievault

yep mijn utopias en de avalons staan veilig opgeborgen.
Ik kijk er naar uit om ze af te maken.

Ook de ruimte van het HT is als je erin staat op dit moment immens.
Kortom als ik terug kom kan ik er nog eens goed tegenaan gaan.

Inderdaad Arno te warm en te vochtig om  hard te werken :) zolang het maar goed betaald ;)
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Arno P

Nog even een pruik op en wat tribal make-up en we herkennen je straks niet meer terug  ;D ;)

molle

Gatver, jij zit gewoon in Australie :o 8) Succes daar hoor ;)
Ik zal maandag eens hard roepen op het strand. Zit dan nl. in Hawaii en niet echt zo ver meer van Australie he ;D ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Erik van Voorst (in memoriam)

De baffle afgewerkt met "Real Kangeroo-Leather".....wat een prachtige verstrooing geeft.... :-X ;D >:D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Bart_M

Citaat van: FrankG op juli 11, 2008, 08:18:25
Nog niet de tijd voor gehad. Om daar rond te kijken.
Ik ben ginds een nieuwe Plant aan het opstarten (ICTafdeling).

Leuk joh, hele familie meegenomen?

Garmir

Eén woord kan ik hier op zeggen. woarch!!!!! Wat een Joekes zeg, krijg dat eens op je teen.
Thread subscribed, want ik wil het einde zien :p

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.

Boogi

Ik hele topic doorgespit, en verwachtte een klimax na 2 jaar.
Nog niet klaar, jammer hoor.
Wel mooi project  :)

Maartje

Citaat van: Boogi op september 28, 2008, 19:34:21
Ik hele topic doorgespit, en verwachtte een klimax na 2 jaar.

Een heleboel mensen denken dat er na 2 jaar weer wat wordt gedaan omdat het topic ineens weer bovenaan staat.  ;D

Is ook weer jammer we moeten echt nog even wachten  :-\
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Movievault

momenteel ben ik opgenomen in het ziekenhuis.
Na 4 weken antibiotica voor een longonsteking is mijn darmflora naar de haaien gegaan en heb ik een zeeeeer pijnelijke darmonsteking.
Kan ik eigelijk niet gebruiken momenteel, het gooit ons volledig schema overhoop :(

advr

dat minder prettige berichten >:(

echter let op je gezondheid, da's meer waard dan wat dan ook!!

Sterkte

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Movievault

Groeten vanuit katoomba land van Oz.
Onze laatste weken hier in australie zijn weken van vakantie.
Het is hier lekker zo een 30 graden.

advr

Citaat van: Movievault op december 27, 2008, 09:13:16
Onze laatste weken hier in australie zijn weken van vakantie.
Het is hier lekker zo een 30 graden.

gelukkig weer een teken vanuit Australie :tounge:

veel plezier nog in deze laatste weken... :D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Martijn M

Al goede voornemens voor volgend jaar? Als je er dan weer net zo veel vaart achter zet als je deed toen je begon met dit project, heb je je ultieme speakerset voor de al zomer klaar  O0.
Dutch & Dutch

molle

Frank, hoeveel ben jij vermagerd kerel, of ben jij dat niet op de foto.

BarcoCRT

Citaat van: Movievault op december 27, 2008, 09:13:16

Leuk weer eens wat van je te horen.
Groeten terug!
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Sol

Wow, SU-PER-GAAF project.
Wat een beesten, wat een toewijding!
Ben nog niet zo heel lang actief op dit forum, maar dit is toch zeker het gaafste dat ik tot nu toe heb gezien!

Veel plezier nog even down under, but do come back please! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

sphere

Oppassen wat je zegt, anders bijt Erik je hoofd er af  ;D
Citaat van: Sol op december 28, 2008, 23:07:16
Wow, SU-PER-GAAF project.
Wat een beesten, wat een toewijding!
Ben nog niet zo heel lang actief op dit forum, maar dit is toch zeker het gaafste dat ik tot nu toe heb gezien!

Veel plezier nog even down under, but do come back please! ;)
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

Sol

Citaat van: sphere op december 28, 2008, 23:11:15
Oppassen wat je zegt, anders bijt Erik je hoofd er af  ;D

Whoops, sorry, Erik heeft ook hele mooie projecten. Ongetwijfeld.
Die versterker van cocobolo en koper is ook om van te kwijlen ( ben de naam even kwijt ). ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

stevieB

En hoe is het nu met dit mega project???

Gr StevieB
Under construction.....

NielsLu

Citaat van: stevieB op maart  8, 2009, 17:49:47
En hoe is het nu met dit mega project???

Gr StevieB

Dat begin in me ook weer af te vragen. Hoe staat het ermee Frank?
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

Roger Black

Wat een project zeg!  :worship:

Mocht hier weer leven in komen, dan wordt ik nu tenminste op de hoogte gehouden! ;D