Fennix Luxor foto's voor het archief

Gestart door Arno P, juni 20, 2005, 21:40:14

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Citaat van: FrankG op november  6, 2005, 15:35:09

kun je horen als je ermee op de grond klopt  ;D :P

Je gaat mij toch niet vertellen dat je niet meer gelooft dat goede netverbindingen een gigantische geluidsverbetering met zich mee brengen he? (Of....je bent toch niet gestopt met jouw stoffen kabels he? )  ::) ^-^

Movievault

Hahaha Neen zeker niet.
Alsinds ga je nu toch wel een stabiele stroomtoevoer hebben.
Die versterker en svs trekken toch wel wat.
En op een gegeven moment gaat de spanning omlaag als je wat te krappe bekabeling hebt.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Arno P

Citaat van: FrankG op november  6, 2005, 15:42:25
Hahaha Neen zeker niet.
Alsinds ga je nu toch wel een stabiele stroomtoevoer hebben.
Die versterker en svs trekken toch wel wat.
En op een gegeven moment gaat de spanning omlaag als je wat te krappe bekabeling hebt.

;) Indeed

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Arno P

Citaat van: reza op november 18, 2005, 22:23:58
hoe bevalt je nieuwe aanwinst ??? ;D

Ziet er degelijk uit..de kabels...nog steeds...en de hele set klinkt ook nog steeds geweldig...verfijnde processing en strakke maar doch subtiele versterking aangevuld met een nagenoeg onuitputtelijke reserve aan sub-laag  ;)

reza

Das mooi... en hoe is het met je auto ::)

Arno P

Citaat van: reza op november 18, 2005, 22:52:02
Das mooi... en hoe is het met je auto ::)

gereviseerde turbo erin binnen de 3maanden motorgarantie...en loopt weer als een klokje

reza

captainfuture

Graag wilde ik mijn complimenten achterlaten voor het design van Arno's Fennix Luxor. Sinds ik enkele jaren geleden voor het eerst op Amerikaanse forums mensen bezig zag met dedicated HT rooms wist ik dat ik dat ook graag wilde. Toen ik op htforum voor het eerst de foto's van Arno's HT room zag was dat voor mij een beslissend moment. Ik wist toen 100% zeker dat ik ook een dedicated HT room wilde. Ik heb alle foto's denk ik al wel duizend keer bekeken en nog steeds zijn ze een lust voor het oog en werken ze inspirerend!

Sinds een half jaar ben ik verhuisd en heb nu eindelijk een kamer die geheel ter beschikking staat. Van de zomer een VPH-1252 gekocht en vorige week een 2.20m Beamax 16:9 scherm gekocht. Het gaat er nu dus eindelijk van komen! Na de jaarwisseling (slechts enkele weekjes nog) gaan we aan de slag. Ik heb zelf 2 linkerhanden, maar heb gelukkig een neef die handig is die me gaat helpen.  ;D

Van alle HT rooms die ik op Internet bekeken heb, blijf ik van deze toch het warmste gevoel van binnen krijgen. Sfeer is zo belangrijk om een bioscoopgevoel te kweken en dat is wat ik in eerste instantie wil bereiken met mijn eigen HT room. Zal daar t.z.t. zeker ook een draadje voor openen.

Nogmaals mijn complimenten, Arno!

Groet,
Mijo.

Arno P

Dankjewel  voor de complimenten ;-)

Bij mijn HT heb ik idd film-beleving in gedachten gehouden om de zintuigen en het onderbewuste zoveel mogelijk te prikkelen  ;D....tot het licht uitgaat natuurlijk want dan geldt er alleen nog het streven naar een hoogst mogelijke geluids en beeld kwaliteit.

Met jouw 1252 heb je een perfecte start, nagenoeg hetzelfde als mijn 1272...top beeld...en hiermee begon het bij mij pas echt buiten de oevers te treden..onder het motto...zo'n mooi pj hang je natuurlijk niet in een kale kamer...
PJ en scherm als eerst helemaal gemonteerd en de rest hierna in 2 jaar eromheen gebouwd...heel erg...en ziek....maar wel mooi en elke dag genieten  ;)

Succes (en o ja, we houden van foto's hier op het forum  ;))

Fransvis

Sjors

Citaat van: Arno P op december 17, 2005, 15:10:26

<knip>

Succes (en o ja, we houden van foto's hier om het forum  ;))

Hé, wat zeg je nou Arno?  ;D

Groet, Sjors

Arno P

Sjors

Citaat van: Arno P op december 18, 2005, 08:48:41
Wat?

just fil in the blanc's  ;D gek op foto's? hoe kom je daar nou bij  ::)

;D ;D ;D

Groet, Sjors

Arno P

captainfuture

Citaat van: Arno P op december 17, 2005, 15:10:26

Succes (en o ja, we houden van foto's hier op het forum  ;))

Thx! Foto's zullen er zeker ook komen. Heb nu nog alleen foto's van een lege kamer en een paar van het scherm (twee vind je al hier http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=38058.0). Zal volgende keer proberen de JPEG compressie wat meer omhoog te krikken om het forum wat te sparen.

Liefst zou ik er meteen al aan beginnen, maar het is nu december en de weekenden zitten helaas vol. Sociale verplichtingen die in de weg zitten van wat je eigenlijk liever zou doen   ;)

Arno P

Harry HT

Hoi Arno,

Gisteravond laat reed ik langs het nieuwe Luxor en moest ineens aan jou theater denken.

Heb al een tijdje niet in dit topic gekeken maar het blijft  O0

Heb je inmiddels alweer wat veranderd?

Gegroet,

Harry 
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Arno P

Citaat van: Harry HT op augustus 27, 2006, 12:02:20
Hoi Arno,

Gisteravond laat reed ik langs het nieuwe Luxor en moest ineens aan jou theater denken.

Heb al een tijdje niet in dit topic gekeken maar het blijft  O0

Heb je inmiddels alweer wat veranderd?

Gegroet,

Harry 

;) Maanden lang genietend filmkijken eraan toegevoegd...is het enige dat veranderd is...Wel is de pj nu voorzien van een moome dvi kaartje en binnenkort is de kabel ook binnen zodat het oude beestje zelfs digitaal videosignaal kan verwerken...

En nog steeds de ogen open houdend voor een 500euro hca-1500AT....onvindbaar...maar 750euro heb ik al gezien...dus nog even wachten (geen haast, is immers maar voor de 2 rear kanalen)  ;)

Arno P

Zoooo.....DVI Moome erin....net de calibratie/convergentie achter de rug....Errug strak plaatje, en de calibratieresultaten mogen er ook wel zijn  ;)

SpeedyAndré

Ziet er goed uit, als je de mijne nog even kan doen  ::) ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

reza

ben jezelf aan het callibreren geweest?

Arno P

Arno P

reza