Fennix Luxor foto's voor het archief

Gestart door Arno P, juni 20, 2005, 21:40:14

Vorige topic - Volgende topic

molle

Hoe staat het met de MC-1? Krijgen we er terug leven in :)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Arno P

Citaat van: molle op september 29, 2005, 23:47:48
Hoe staat het met de MC-1? Krijgen we er terug leven in :)

De vervangende voeding is inmiddels onderweg van lexicon naar Bob Trollinger (Avalonav) en hierna gaat ie naar mij toe.. ;)

Moony

Citaat van: Arno P op september 30, 2005, 07:15:44
De vervangende voeding is inmiddels onderweg van lexicon naar Bob Trollinger (Avalonav) en hierna gaat ie naar mij toe.. ;)
Da's netjes!
Komt het allemaal uiteindelijk gelukkig toch nog goed.  8)

Arno P

Citaat van: Moony op september 30, 2005, 23:37:45
Da's netjes!
Komt het allemaal uiteindelijk gelukkig toch nog goed.  8)

Lijkt wel een zoete film met een happy ending... ;D

VlisChris

Heb er verder niets meer over gehoord. Ik neem aan dat je MC1 helemaal werkt?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Arno P

Citaat van: Christiaan Sauer op oktober  9, 2005, 12:12:14
Heb er verder niets meer over gehoord. Ik neem aan dat je MC1 helemaal werkt?

Als het goed is stuurt Bob deze week de nieuwe voeding op... ;)

Arno P

Nog mooier....voeding is binnen...ingebouwd....klik.... ???

Arno P

Citaat van: Arno P op oktober 13, 2005, 23:16:28
Nog mooier....voeding is binnen...ingebouwd....klik.... ???

Geintje...klik...aan dus en perfect werkend  ;)

Een vette bedankmail naar onze Bob Trollinger  :)

Fransvis

Arno P

Citaat van: Fransvis op oktober 13, 2005, 23:19:48
En Arno is weer een blij mens..... ;)

;D me happy

(En zal nog blijer zijn met de 2205 erbij  ;) )

Sjors

Citaat van: Arno P op oktober 13, 2005, 23:25:39
;D me happy

(En zal nog blijer zijn met de 2205 erbij  ;) )

Houd het nou nooit op?  geintje  ;)

Maarehh felli man!!!!  O0 

Groet, Sjors

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Moony

:D Goed nieuws!
Nog even wachten op de Para en dan...................................... O0

Arno P

Citaat van: Moony op oktober 14, 2005, 18:52:17
:D Goed nieuws!
Nog even wachten op de Para en dan...................................... O0

Nou nou nou....paraatje op de kop getikt voor een aardige prijs in Keulen...ernaartoe...betaald...inladen...terug....halverwege autopech...Errugg veel rook uit de knalpijp....duitse/nederlandse anwb's meerdere malen gebeld....sleepauto...enz enz...ipv 14:30 Thuis pas om 18:45 thuis...en een ribje uit het lijf van de Duitse sleepmijnheer....goedkoop=duurkoop? Kan wel zo zijn...maar er staat nu toch maar mooi een heuse 2205 te pronken  ;D ;) (Kijk dan waardeert een mens het ook wat meer)

Sjors

Citaat van: Arno P op oktober 22, 2005, 18:42:39
Nou nou nou....paraatje op de kop getikt voor een aardige prijs in Keulen...ernaartoe...betaald...inladen...terug....halverwege autopech...Errugg veel rook uit de knalpijp....duitse/nederlandse anwb's meerdere malen gebeld....sleepauto...enz enz...ipv 14:30 Thuis pas om 18:45 thuis...en een ribje uit het lijf van de Duitse sleepmijnheer....goedkoop=duurkoop? Kan wel zo zijn...maar er staat nu toch maar mooi een heuse 2205 te pronken  ;D ;) (Kijk dan waardeert een mens het ook wat meer)

Een foto is dan ook wel op zijn plaats hé  ;) 8)

Arno P

Citaat van: Sjors op oktober 22, 2005, 19:22:30

Een foto is dan ook wel op zijn plaats hé  ;) 8)

Nou...zoiets dan  ;)

Movievault

Nee Arno we bedoelen op ZIJN PLAATS  ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Jimmy Conway

Arno P

Citaat van: FrankG op oktober 22, 2005, 20:10:52
Nee Arno we bedoelen op ZIJN PLAATS  ;D

Efkes wachten he.....ik heb em nu pas naar boven gedragen....geen dagelijkse klus  ::)...morgen ga ik eens kijken hoe de touwtjes tussen de apparaten worden aangesloten

reza

Feli met je aankoop Arno ;D  ;)
Wees blij dat je ben gesleept ;D Was een duure bedoeling geweest qua benzine zoveel meer gewicht in de auto :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Arno P

Citaat van: reza op oktober 22, 2005, 20:59:18
Feli met je aankoop Arno ;D  ;)
Wees blij dat je ben gesleept ;D Was een duure bedoeling geweest qua benzine zoveel meer gewicht in de auto :P

Geloof me, voor het bedrag dat het slepen kost had ik aan bezine met 5 para's in de bak wel 20 keer heen en weer kunnen rijden... :-\

Sjors

Citaat van: Arno P op oktober 22, 2005, 21:01:24
Geloof me, voor het bedrag dat het slepen kost had ik aan bezine met 5 para's in de bak wel 20 keer heen en weer kunnen rijden... :-\

Dat is serieus geld  :-\

Maar wat een bak zeg!  :o 

Arno P

Citaat van: Sjors op oktober 22, 2005, 21:09:01

Dat is serieus geld  :-\

Maar wat een bak zeg!  :o 

Net even de ruimte gechecked...past niet op de plek van de oude receiver... ;D :o...luxe probleem noem ik dat dan maar  ;)

molle

Fransvis

Mooi bak, Arno. Zal wel wat wegen...kan erover meepraten.  ;)

Trouwens...lijkt qua uiterlijk nogal sterk op mijn NAD 218 THX....