HT Stap over Stap

Gestart door GTDesign, december 22, 2004, 23:50:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaco

#275
Citaat van: kheikens op maart 21, 2005, 22:31:17
Op je site genaamd een Buttkicker toch?
Op de foto's zie ik geen buttkickers. Het is een ander soort Tactile transducer (dat is de juiste Engelse naam voor een tril/schud apparaat, terwijl buttkicker een geregistreerde merknaam is)

Je had ook niet zo veel buttkicker nodig gehad.. Maar de bouwhoogte is wel hoger.


Overigens ben ik van mening dat een stel goede dempers wel veel verschil maken onder een platvorm. Ik heb speciale dempers zodat mijn platvorm met 2 personen afgeveerd is. Dan houd je optimaal effect over voor de shaker. Het is wat raar als je er voor de 1e keer op staat. Het kan enigszins bewegen, uds als je je afzet beweegt het wat.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Durk

ze zijn van caliber volgens mij

heb ik ook in de auto.... 8)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Sjors

Citaat van: Marantz-freak op maart 22, 2005, 07:47:40
GTDesign,

Welke kleur rood is het precies?
Het is wel een hele mooie kleur rood.

Xander

Citaat van: GTDesign op maart 21, 2005, 20:39:50
"Tuchinski"rood

Groet, Sjors

KeesN

Het tapijt is vandaag gelegd ! en het ziet er in één woord geweldig uit  ;D
Jammer genoeg heb ik niet zo'n goed digitaal toestel, dus jullie zullen op de foto's moeten wachten totdat Gé weer is geweest.
En om de volgende vragen voor te zijn: Parade tapijt "Palesse" zwart. Het is gelegd door Handelsmarkt Nijmegen (www.handelsmarktnijmegen.nl) die absoluut een topklus hebben geklaard: heel netjes afgewerkt !!!

En voor ik het vergeet: Gé is morgen jarig, dus drie hoeraatjes voor Gé
Hoera  8)
Hoera  O0
Hoera  :P

dus of er morgen nog iets gedaan wordt....

Sjors

#279
Citaat van: KeesN op maart 22, 2005, 19:46:17
Het tapijt is vandaag gelegd ! en het ziet er in één woord geweldig uit  ;D
Jammer genoeg heb ik niet zo'n goed digitaal toestel, dus jullie zullen op de foto's moeten wachten totdat Gé weer is geweest.
En om de volgende vragen voor te zijn: Parade tapijt "Palesse" zwart. Het is gelegd door Handelsmarkt Nijmegen (www.handelsmarktnijmegen.nl) die absoluut een topklus hebben geklaard: heel netjes afgewerkt !!!

En voor ik het vergeet: Gé is morgen jarig, dus drie hoeraatjes voor Gé
Hoera  8)
Hoera  O0
Hoera  :P

dus of er morgen nog iets gedaan wordt....

Valt mij wel tegen dat Gé niet even een fototje heeft gepost van het resultaat! maar ach..........je kan niet alles hebben, dus wachten wij even af  :)

Word er morgen ook gewerkt of word het een "afterparty"  ;D

Groet, Sjors

GTDesign

Er wordt morgen gewoon gewerkt.

R


Jean Pierre

Citaat van: GTDesign op maart 22, 2005, 20:45:12
Er wordt morgen gewoon gewerkt.
En zo hoort het ! ;) Met gebakje er bij uiteraard  >:D Alvast feli Ge!!

OscarTango

Gefeliciteerd, Ge...  O0
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Gordon

Happy Birthday from the man from Oz.
I now live in Bali...

GTDesign


copyfile

Ziet er weer geweldig uit ! En ook namelijk mij natuurlijk alvast gefeliciteerd !!
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

dvdripper

#287
 ;D ;D gefeliciteerd O0 O0 O0

erg mooi wat jullie doen 8) 8) 8) 8)

mvg dvdripper


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

GTDesign

Morgen gaan we de besturing van de verlichting, electrisch scherm, airco aansluiten. alles wordt strakjes bediend met een pronto 980.

Xander

Gé...

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Sjors

Citaat van: GTDesign op maart 22, 2005, 22:39:39
Morgen gaan we de besturing van de verlichting, electrisch scherm, airco aansluiten. alles wordt strakjes bediend met een pronto 980.

Zoo daar ligt een aardige waarde  8)

Wat voor airconditioning system is er aanwezig?

Groet, Sjors

henkt1

He Ge

Gefeliciteerd!!! :D

henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Durk

gefeliciteerd.

het is nog altijd minder dan een amx/creston systeem..

Heb die dat x-10 op voorraad gé?

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

jaco

Had je er toch niet beter een lutron systeem in kunnen hangen ? Ik wil NOOIT meer terug naar X10 voor mijn verlichting.. Het kost wat meer (599 voor 6 kanalen) maar werkt stukken beter (dimt soepeler, kunt 16 scenario's maken met variable overvloei tijden, kunt normale inbouw bediening krijgen voor IR ontvangst+4 scenario's + off + manueel dim/bright)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

bmateijsen

#294
Citaat van: KeesN op maart 22, 2005, 19:46:17

En voor ik het vergeet: Gé is morgen jarig, dus drie hoeraatjes voor Gé
Hoera  8)
Hoera  O0
Hoera  :P

dus of er morgen nog iets gedaan wordt....

We kunnen elkaar vandaag de hand schudden..... ;D 8) (ik ben in goed gezelschap!)

Gefeliciteerd!

Groet Bjorn

Robbo

Citaat van: jaco op maart 23, 2005, 07:58:54
Had je er toch niet beter een lutron systeem in kunnen hangen ? Ik wil NOOIT meer terug naar X10 voor mijn verlichting.. Het kost wat meer (599 voor 6 kanalen) maar werkt stukken beter (dimt soepeler, kunt 16 scenario's maken met variable overvloei tijden, kunt normale inbouw bediening krijgen voor IR ontvangst+4 scenario's + off + manueel dim/bright)

Jaco

Denk het ook.  Maar de muren zijn nu allemaal al dicht, dus is toch te laat.

GTDesign

Citaat van: bmateijsen op maart 23, 2005, 08:00:22
We kunnen elkaar vandaag de hand schudden..... ;D 8) (ik ben in goed gezelschap!)

Gefeliciteerd!

Groet Bjorn

Ook van deze kant Bjorn van harte gefeliciteerd. Hiep hiep....

GTDesign

Citaat van: dvanurk op maart 23, 2005, 07:36:13
gefeliciteerd.

het is nog altijd minder dan een amx/creston systeem..

Heb die dat x-10 op voorraad gé?



Het meeste heb ik op voorraad liggen echter de IR 7243 moet ik effe bestellen.

jaco

#298
Citaat van: Robbo op maart 23, 2005, 08:22:46
Denk het ook.  Maar de muren zijn nu allemaal al dicht, dus is toch te laat.
Is dat zo, de X10 spullen moeten er ook nog in, en die LD11/12 modules moet je ook ergens apart plaatsen. Dikke kans dat de buizen daar ook al centraal bijeen komen..

Intergratie met Airco wordt wel moeilijker: lees duur met geaffanceerdere lichtstuursystemen als Lutron. Dat moet dan via RS-232 en gaat inderdaad meestal via een AMX/Creston oplossing die dan de Lutron omgeving aansturen. Hier loop je op leeg.....

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

GTDesign

De Airco wordt gewoon bedient met de pronto 980. dus geen probleem.