Sietze's 'HT'

Gestart door Sietze, december 3, 2004, 23:50:26

Vorige topic - Volgende topic

HTR

heeel netjes! erg mooie set zo bijmekaar.... enige echte toevoeging kan nog een scherm+ projector zijn, verder heb je t goed voor mekaar!

Dutchie

Dat ziet er prima uit Sietze!!! veel plezier ermee!
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

chulin

Mooi set Sietze.
ENJOY ;) ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Sietze

Citaat van: hometheatrerulezz op februari 10, 2007, 23:44:42
heeel netjes! erg mooie set zo bijmekaar.... enige echte toevoeging kan nog een scherm+ projector zijn, verder heb je t goed voor mekaar!

Dat ben ik helemaal met je eens, alleen wil ik dan dat het allemaal mooi opgehangen kan worden en ik ben bang dat het met 2 schuine wanden een beetje moeilijk gaat worden. Ben op internet nog niet echt een voorbeeld tegengekomen hoe ik het ook op zou kunnen lossen. Ik ben nog wel aan het twijfelen om misschien mijn 28" breedbeeld te gaan vervangen voor een 42" plasma of iets dergelijke. Het liefst zou ik inderdaad een projector + scherm ophangen, maar ja aangezien ik ook niet heel erg handig ben om zelf wat te maken ben ik er nog niet echt uit hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe anderen naar deze JBL L-serie kijken, ik kan er weinig ervaringen over vinden namelijk. Ik vind het erg fijne speakers om naar te luisteren, zeker prettiger als m'n vorige LX serie!

HTR

zie plaatje voor tip ;)

mikeske

Mooie upgrades heb je gedaan. Ziet er allemaal super uit  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sietze

Citaat van: hometheatrerulezz op februari 11, 2007, 17:16:17
zie plaatje voor tip ;)

Bedankt voor de tip ;)
Alleen als ik het op jouw getekende manier zou gaan doen zit ik ongeveer anderhalve meter van het scherm af en dat is me toch net iets te dichtbij.
Het mooiste zou een scherm zijn wat van beneden naar boven zou lopen aangezien ik aan die wand niet zomaar iets zwaars kan bevestigen. Er zitten wel van die balken waar wat moois bevestigd aan kan worden, maar dan zou het scherm of veel te ver naar voren komen of veel te laag hangen waardoor ik al niet zo heel veel scherm meer over hou. Ik zit daarom ook te denken aan een 42" plasma, toch een aardig groot scherm en veel makkelijker om te plaatsen.

Maar gezien jullie tips zal ik er toch nog maar eens hard over na gaan denken wat te doen! 8)

HTR

Citaat van: Sietze op februari 11, 2007, 20:46:29
Bedankt voor de tip ;)
Alleen als ik het op jouw getekende manier zou gaan doen zit ik ongeveer anderhalve meter van het scherm af en dat is me toch net iets te dichtbij.
Het mooiste zou een scherm zijn wat van beneden naar boven zou lopen aangezien ik aan die wand niet zomaar iets zwaars kan bevestigen. Er zitten wel van die balken waar wat moois bevestigd aan kan worden, maar dan zou het scherm of veel te ver naar voren komen of veel te laag hangen waardoor ik al niet zo heel veel scherm meer over hou. Ik zit daarom ook te denken aan een 42" plasma, toch een aardig groot scherm en veel makkelijker om te plaatsen.

Maar gezien jullie tips zal ik er toch nog maar eens hard over na gaan denken wat te doen! 8)

zoiets?

http://www.projectascreens.nl/pages/details.php?taalCode=NL&rID=55&groupID=3&product_id=183

nme

Waarom niet de oplossing van Enrique?
Het scherm ondersteboven plaatsen.

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=55471.0

Sietze

Zit er eigenlijk wel heel simpel uit inderdaad! Dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb.
Alleen moet het geheel wel voor m'n tv geplaatst worden, dus ik weet niet of het er erg fraai uitziet, maar het is zeker de moeite waard om er een keer naar te kijken!

Bedankt voor de tips! Ga er weer eens een studie van maken!

timgw

Ziet er goed uit Sietze, ben benieuwd hoe ze klinken.

Nu idd nog een projector  8)
Marantz SR6200 - Marantz DV4300 - Epson TW700 ISF - Playstation 3 - Mordaunt Short 4 x 902 + 905 - Final S200 Sub.

Sietze

Citaat van: timgw op februari 19, 2007, 21:52:58
Ziet er goed uit Sietze, ben benieuwd hoe ze klinken.

Nu idd nog een projector  8)

Hey Tim, ik zou zeggen kom eens langs voor een filmpje ;)
Moet ook nog steeds een keer jouw projector komen bewonderen, misschien ben ik dan helemaal overtuigd  ;D

Sietze

Het is weer een poosje geleden dat ik m'n updates gepost heb, maar hier komt weer wat.
Een week of 4 geleden heb ik de PS3 aanschaft voornamelijk vanwege z'n blu ray speler en ook wel een beetje voor de games natuurlijk. ;)

Afgelopen vrijdag heb ik mijn Sony Breedbeeld TV vervangen voor een Philips 37" LCD TV. Het is de 37PFL9732D geworden. De reden voor dit type is voornamelijk dat deze Full HD kan weergeven en het Ambilight vond ik ook prachtig. Vanwege de grootte van deze TV en m'n schuine wanden, heb ik ook de meubels moeten vervangen. Ik heb gekozen voor 2 hele simpele Ikea tafeltjes.

Ik ben voorlopig weer helemaal tevreden met het huidige plaatje!

Mochten er commentaren zijn hoor ik dat graag!

En.. uiteraard nog foto's!

(Oh ja.. de stickertjes zijn er inmiddels af! ;))

Spekkie99

CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

denoontje

ga je de oude center gebruiken voor 6.1?

Sietze

Citaat van: Spekkie99 op december 10, 2007, 22:36:36
Erg mooi.... ;D

Thanks! Ben er ook erg blij mee! :D

Citaat van: denoontje op december 11, 2007, 00:01:04
ga je de oude center gebruiken voor 6.1?

Nee, de oude center is naar een vriend van me gegaan. Had ook niet gekund hoor aangezien het maar een 5.1 versterker is! ;)

Sjors

Prachtig man !!  8)

Alleen nog even die stickertjes van je omlijsting weghalen. ;)

Greetzzz, Sjors

Sietze

Citaat van: Sjors op december 11, 2007, 01:21:37
Prachtig man !!  8)

Alleen nog even die stickertjes van je omlijsting weghalen. ;)

Greetzzz, Sjors

Kijk maar onder de foto's ;)
Ik heb ze dus inmiddels al weggehaald! :)

Maar in ieder geval bedankt voor de complimenten!

Sietze

DVDGuy

Sietze, heb zojuist je topic even bekeken en dat ziet er erg mooi uit.

Goede upgrades ook, zelfs het "rek" waarop je TV is geplaatst  ;)

Véél plezier met je nieuwe speeltje, de PS3
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

xdc

mooie nieuwe tv  (heb net zelf sinds gisteren de 32 inch variant)
en ik heb toevallig ook dat tafeltje van de ikea! hoe toevallig

zie mijn ht topic ;)

veel plezier ermee!
HT Specs  : Projector Pana 900 , B&W 603, Philips 963SA Rotel 1075 , 1066

xdc

valt me op dat jij een zilveren omlijsting hebt om je tv , ik heb een zwarte klopt dat ?
of zijn de foto's vertekend ? of heb jij voor een zilveren gekozen ?
HT Specs  : Projector Pana 900 , B&W 603, Philips 963SA Rotel 1075 , 1066