Tim's zolder/slaapkamer HT

Gestart door timgw, januari 1, 2006, 17:50:17

Vorige topic - Volgende topic

timgw

Na een aantal jaar toch maar eens wat foto's posten van mijn zolder/slaapkamer HT.

Ik ben in december 2002 begonnen met het samenstellen van mijn HomeTheater en het bestaat uit de volgende onderdelen.

Projector: Epson TW200H ISF gecalibreerd
+ Oelhbach Component kabel 5m

Scherm: selfmade scherm gemaakt van aluminium profielen een dunne plaat hout. Voorzien van highcontrast S doek en afgewerkt met plakvilt.
Afmeting: 174 x 97 cm
Zichtbare afmeting: 155 x 88 cm, diagonaal: 178cm

Receiver: Marantz Sr6200

Dvd-speler: Marantz DV4300
+ Profigold (rgb) scartkabel 5m
+ Profigold Coaxiaal kabel

Fronts: Mordaunt Short 902 + selfmade speakerstands

Center: Mordaunt Short 905C

Surrounds: Mordaunt Short 902 + selfmade speakerstands

Subwoofer: Mordaunt Short 308 + Ixos subw. kabel 5m

TV: Philips 28pw8206 (breedbeeld)

Video: Philips VR501

Spelcomputer: Playstation2
+ honkytonky kabels
+ Bandridge optische kabel

Scherm 'ingebruik'

scherm 'in rust'

scherm 'in rust'

Epson TW200H ISF gecalibreerd

The Fast and the Furious

Finding Nemo

Charlie and the Chocolate Factory

SR6200+DV4300

Philips 28pw8206
Mordaunt Short 905C
Philips VR501

Mordaunt Short 902 (4x)

Mordaunt Short 308

Selfmade speakerstands

Layout van mijn slaapkamer

Ik ben best tevreden over mijn HT, alleen wil ik graag mijn subwoofer vervangen voor bijvoorbeeld een  Velodyne CHT-8r, -10r, een SVS'je of iets dergelijks.
Marantz SR6200 - Marantz DV4300 - Epson TW700 ISF - Playstation 3 - Mordaunt Short 4 x 902 + 905 - Final S200 Sub.

R

Ziet er mooi uit zeg. Geen straf om daar een filmpje op te kijken. Vwb de sub is het gewoon luisteren. Ik denk dat de merken die je noemt wel wat meer te bieden hebben. Zelf heb ik een cht8 in mijn stereo setje toegevoegd.

M.G

:D Soo Hee, leuk kamertje heb je zo, en slim idee om je scherm zo op te hangen.

Rappie

Mooie oplossing voor scherm/tv combinatie, heb het zelf ook een tijdje zo gehad met opklapmogelijkheid. Leuke setup zo voor dat kamertje ...
Eigenaar van Paulthé

Moony

Leuk gedaan en een mooie projector!

Nadeel van je scherm zo ophangen lijkt me wel dat er veel stof op het doek ligt als je het scherm een tijdje niet gebruikt hebt; slaapkamers zijn altijd erg stoffig.