Kelmond City Theatre

Gestart door Fransvis, oktober 8, 2004, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

camaro

wie praat hier nou over pontiac.

ik heb het wel over een echte auto cq laagvlieger,

chevy camaro 600 pk incl. supercharcher, nos installatie met 2 bottle's 40 liter, side pipe's 3" en een sound om gek van te worden

achum als ik de tijd vind om hem klaar te maken.
maar de spullen heb ik wel al  ;D ;D

goede avond allemaal,

frans ik heb vandaag eens bij diverse navraag gedaan ivm airco's.
deze zijn met binnen en buiten unit.
incl slangen en vulling.
zodra je ze aansluit vullen ze zich automatische dus je hebt geen monteur meer nodig werd mij verteld.

de goedkoopste met een cap. van 12000 btu ligt ongeveer tussen de 199 en 250 euro.
bij een grotere afname krijg ik wel een behoorlijke korting afgedongen.

verder het ventileren kan op een makelijke manier opgelost worden door het plaatsen van twee suskasten.
deze zijn zeer eenvoudig te maken en de kosten zijn minimaal.
voor een beetje doe het zelver zal de materiaalprijs ongeveer 40 euro zijn.

het is dan ook maar een beetje hout en de vliegtuigiso van theo in elkaar zetten en klaar zijn de kasten.

dit voorbeeld kon ik me nog herrineren bij de kasten die ik in geverik had ivm vliegtuigverkeer.
het dempend vermogen was toen iets van 80Db.
ik zal er wel een tekening van maken dan hebben de andere er mischien ook nog profijt van.

verder heb ik een collega getroffen van vroeger die zaken doet in amerika m.b.t. alle amerikaanse stuf die je in bioscopen aantreft jaren 50-60-70-80.
indien er iemand ergens intresse in heeft zoals bijvoorbeeld een oude colaautomaat, popcorn machine, emblemen , neonlichts enz. kan hij daar voor me zoeken en t verschepen naar nederland.

ik heb foto,s gemaakt bij hem thuis wat hij momenteel nog heeft en verkoopt en zal ze hier wel plaatsen.

groetjes wim

OscarTango

Cool, maar doe je dat dan even in een nieuw topic ? Dan kunnen we hier lekker Frans zijn HT in aanbouw blijven volgen...

Ik ben het helemaal met je eens wat je Camaro aangaat !  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Fransvis

Citaat van: camaro op oktober 15, 2004, 18:42:00

frans ik heb vandaag eens bij diverse navraag gedaan ivm airco's.
deze zijn met binnen en buiten unit.
incl slangen en vulling.
zodra je ze aansluit vullen ze zich automatische dus je hebt geen monteur meer nodig werd mij verteld.

de goedkoopste met een cap. van 12000 btu ligt ongeveer tussen de 199 en 250 euro.
bij een grotere afname krijg ik wel een behoorlijke korting afgedongen.

verder het ventileren kan op een makelijke manier opgelost worden door het plaatsen van twee suskasten.
deze zijn zeer eenvoudig te maken en de kosten zijn minimaal.
voor een beetje doe het zelver zal de materiaalprijs ongeveer 40 euro zijn.

het is dan ook maar een beetje hout en de vliegtuigiso van theo in elkaar zetten en klaar zijn de kasten.

dit voorbeeld kon ik me nog herrineren bij de kasten die ik in geverik had ivm vliegtuigverkeer.
het dempend vermogen was toen iets van 80Db.
ik zal er wel een tekening van maken dan hebben de andere er mischien ook nog profijt van.

verder heb ik een collega getroffen van vroeger die zaken doet in amerika m.b.t. alle amerikaanse stuf die je in bioscopen aantreft jaren 50-60-70-80.
indien er iemand ergens intresse in heeft zoals bijvoorbeeld een oude colaautomaat, popcorn machine, emblemen , neonlichts enz. kan hij daar voor me zoeken en t verschepen naar nederland.

ik heb foto,s gemaakt bij hem thuis wat hij momenteel nog heeft en verkoopt en zal ze hier wel plaatsen.

groetjes wim

Wim...we hebben het er maandag wel over....wel handig als je hier een schets plaats. Dan hebben anderen er inderdaad ook wat aan. Voor de bioscoop attributen, graag een nieuwe topic....ben wel benieuwd naar de artikels. Is er een Kelmond korting ?

OscarTango

heyheyhey... ligt het werk stil, of hebben jullie nog een leven buiten het HT-gebeuren of zo ?  ;) ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

;D

Inderdaad....we gaan deze week weer vrolijk verder. Maar er zijn inderdaad dagen dat het rustig aan gaat.

OscarTango

Lol...ik krijg door al dat geklus te zien wel meer en meer zin om aan mijn definitieve HT te beginnen...maar dat zal voor volgend jaar zijn... eerst nog vakantie en andere sofa....
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op oktober 18, 2004, 19:23:42
Lol...ik krijg door al dat geklus te zien wel meer en meer zin om aan mijn definitieve HT te beginnen...maar dat zal voor volgend jaar zijn... eerst nog vakantie en andere sofa....

Vakantie + sofa...............of...............eigen HT bouwen.......... ::) ::) ::)

Ik wist het wel...... ;)

Jean Pierre

Citaat van: Fransvis op oktober 18, 2004, 19:26:29

Vakantie + sofa...............of...............eigen HT bouwen.......... ::) ::) ::)

Ik wist het wel...... ;)

ik ook beide ;):P

OscarTango

ja, hehe... ik verdien wel goed, maar niet ZO goed  :P Prioriteiten moeten er zijn. Enne, ik heb al een HT-tje  ( http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=17693.0 ) in de woonkamer geintegreerd, maar er is nog een ruimte beschikbaar ( huidige staat : ruwbouw, maar wel al gestuckt ) die ik wil omvormen. Maar er is nog tijd... tijd genoeg... als alles er direct zou zijn, was de lol er snel vanaf, niet ?

Maar eh..back on topic... reuze benieuwd naar de volgende foto's.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Elpelso

Hoi Frans,

Dat ziet er puik uit, kerel.  Heb enorm genoten van wat je tot nu toe toonde, en kijk er al naar uit jou vrijdag vele dingen te vragen...   :)

Enne, OT, prioriteiten...  nu beginnen aan dat HT, niet getreuzeld...  Vakantie kan je binnen 20 jaar ook nog wel...  En die sofa, die heb je toch al helemaal niet nodig...   >:D
Marantz DV4300 - rest moet nog volgen (denk aan Quadral Vulkan, Base Prestige, Sub-10, Denon 4306, Optoma H79 o.a.)

OscarTango

hoe bedoel je : "niet getreuzeld" ?  >:D

Sofa niet nodig...snif, mijn vrouwke is twee avonden per week naar fotografie-cursus...daarvoor heb ik die sofa dus nodig. Om op mijn gemak filmpjes te kijken...zoals vanavond  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

GTDesign

zijn er nog vorderingen ?

Fransvis

Ja...volgens mij is Camaro op vakantie.... ???

OscarTango

hoezo het  ??? - gezichtje ? Is ie niet komen opdagen om verder te werken ?

Ik heb vrijdag wat vragen voor je ivm je vloer en elecktro...als je je Ht op plan/papier hebt staan, zou je dat mee willen brengen ?

Tot vrijdag,
Tim
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op oktober 21, 2004, 01:00:52
hoezo het  ??? - gezichtje ? Is ie niet komen opdagen om verder te werken ?

Nee joh....we werken gewoon met een hele flexibele planning. Dus iedereen komt wanneer het schikt. Soms springt er een weekje tussenuit.

Misschien zinnig om vrijdag na de trip langs de boerderij te rijden. Dan kunnen jullie met eigen ogen aanschouwen...

OscarTango

Da's leker relaxed werken dan... niet aan gedacht, maar het Ht is waarschijnlijk niet het enige waar jemee bezig bent. We hebben zelf ook een "hoeve" en er is werk genoeg aan....maar wel leuk.

Ik kijk al uit naar morgen  :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Fransvis

Citaat van: OscarTango op oktober 21, 2004, 10:00:25
Da's leker relaxed werken dan... niet aan gedacht, maar het Ht is waarschijnlijk niet het enige waar jemee bezig bent. We hebben zelf ook een "hoeve" en er is werk genoeg aan....maar wel leuk.

Ik kijk al uit naar morgen  :D

Het is een totale verbouwing van een woning in de boerderij....de HT is er maar een onderdeel van....en een keuken, badkamer en slaapkamer staan iets hoger in de prio lijst dan de HT....alhoewel die wat mij betreft wel op #1 zou mogen...  ;D

Rappie

Citaat van: Fransvis op oktober 21, 2004, 13:51:38
Het is een totale verbouwing van een woning in de boerderij....de HT is er maar een onderdeel van....en een keuken, badkamer en slaapkamer staan iets hoger in de prio lijst dan de HT....alhoewel die wat mij betreft wel op #1 zou mogen... ;D

dat is toch alles wat een huis nodig heeft he :) een keuken/badkamer/slaapkamer en HT .... who needs more ? ;D
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

Citaat van: Rappie op oktober 21, 2004, 14:05:24

dat is toch alles wat een huis nodig heeft he :) een keuken/badkamer/slaapkamer en HT .... who needs more ? ;D

>:D

Rappie

kom eens uit die badkamer/slaapkamer/keuken en ga weer eens aan je HTtje werken !  ;)

any progress ?
Eigenaar van Paulthé

Fransvis

ja....Camaro is terug van een weekje vakantie...dus vandaag weer aan de slag....zal vanavond wat foto's posten....

Sjors

Citaat van: Fransvis op oktober 26, 2004, 08:23:47
ja....Camaro is terug van een weekje vakantie...dus vandaag weer aan de slag....zal vanavond wat foto's posten....

Kan niet wachten  8)

Groet, Sjors

Fransvis

Nog heel even geduld mannen...er waren enkele zaken die nog wat aandacht nodig hadden. A.s. donderdag gaat er weer de vaart in gezet worden. Dan zal ik weer foto's plaatsen.

Overigens....hier een link naar het pand waar we in bezig zijn....

Sjors

Citaat van: Fransvis op oktober 26, 2004, 14:26:55
Nog heel even geduld mannen...er waren enkele zaken die nog wat aandacht nodig hadden. A.s. donderdag gaat er weer de vaart in gezet worden. Dan zal ik weer foto's plaatsen.

Heb geduld  8)

Citaat van: Fransvis op oktober 26, 2004, 14:26:55
Overigens....hier een link naar het pand waar we in bezig zijn....

Zo zo  :o nu nog een hangbrug voor de poort en ik zou denken dat het een kasteel is  ;D ;D staat er niet toevallig een rood karretje in de garage  ;D :P

Zo ken i we weer :D

Groet, Sjors

Fransvis

Citaat van: Sjors op oktober 26, 2004, 14:46:14

Zo zo  :o nu nog een hangbrug voor de poort en ik zou denken dat het een kasteel is  ;D ;D staat er niet toevallig een rood karretje in de garage  ;D :P

Bedoel je zo'n karretje waar ik de paard voor moet spannen als ik boodschappen ga doen ?
Of bedoel je zo'n rood karretje met dit logo ?

Want dan moet je eigenlijk bij een ander forum lid op bezoek... ;)