Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

donaldk


dvdripper

Het ziet er weer eens fantasties uit man O0
mvg dvdripper


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Sjors

Het netwerk is weer op orde  :) en even een korte reaktie:



Leuk je ontmoet te hebben was erg gezellig Lennard en een leuk verslag 8)




Groet, Sjors



HJ

Citaat van: Sjors op december  4, 2006, 23:20:51
Even stofafblazen, m'n topicje was erg naar beneden gezakt  :-\ maar er zijn nieuwe ontwikkelingen  :D


Zondag avond ben ik bij forumlid:Hans geweest en heb zijn prachtige Rotel einversterker over genomen, Hans jij en je vrouwtje erg bedankt voor het warme welkom het was erg gezellig, ik kom hauw nog eens voorbij (dan wat langer  ;))  en jullie zijn bij mij ook van harte welkom  :)

Uiteraard even 3 foto's tjes  8)











eigenlijk ben ik erg verast ! ik wist niet dat mijn Hepta's nog zoveel in hun mars hadden  O0 de Rotel weet er nog héél wat meer uit te halen, vooral diepgang, op de 'Pure-Audio' mode luisteren is nu echt verslafend geworden, ik mis het sublaag praktisch niet meer.

Ik heb de Rotel echter nog te kort om verder ervaringen te uiten.

Verder komen er binnekort aan de linker zijde van mijn HT'tje verloers gordijnen te hangen (zwart)  en ik heb denk ik al een jaar écht projectie doek liggen wat ik des tijds met de ISF calibratie bij Frank gekocht heb, hier wil ik nu toch een nieuw scherm voor maken, ik weet nog dat ArnoP in het begin van mijn topic gezegt heeft: De hema is zo slecht nog niet, maar ik vind dat de lijst (gemaakt van afal hout) en het Hema hoeslaken nu toch wel zijn dient bewezen heeft  ;D



Groet, Sjors






hee sjors,
ik zie dit nu pas :)
ik zie dat je erg tevreden bent met de rotel.ik had ook niet anders verwacht ;)
dit is gewoon een mooie versterker voor het geld.
in het nieuwe jaar komen we zeker een x op bezoek.

vwb de blauwe led,deze is niet zo storend als op de foto hoor ;D
maar idd ik zou persoonlijk ook wat minder felle leds hebben.
ik heb wel gehoord dat je er gewoon een weerstand tussen kunt zetten zodat de sterkte minder word,in het uiterste geval kun je het draadje los trekken aan de binnenkant want die is niet gesoldeerd.
veel plezier ermee sjors! :D

hans

Jan-Willem

I love my S8 :-)

Bionica

En Sjors, hoe staat het met je HT ??

We zijn alweer ruim 2 maanden in het nieuwe jaar, en zijn benieuwd of het priva(a)te Theater van je al enigszins af is :D

groeten,

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Écht AF zal het nooit zijn vermoed ik.. bijft toch een beetje hobby  ;D

Maar als ik m'n (zwart) veloers gordijnen binnen heb, Is het toch wel een beetje af  ;D ;)


Zal dan zo gauw eens nieuwe foto's maken.





Groet, Sjors



Jean Sibelius

Citaat van: Sjors op februari 12, 2007, 18:55:29
Zal dan zo gauw eens nieuwe foto's maken.
Het is vandaag toch slecht weer, dus wat let je ;)
(ben benieuwd naar de huidige status van je HT)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sjors

Citaat van: Jean Sibelius op februari 12, 2007, 19:08:00
Het is vandaag toch slecht weer, dus wat let je ;)
(ben benieuwd naar de huidige status van je HT)

Groeten, Jan



Dag Jan,



Dacht je dat ik al dat moois zomaar kon kopen ?  ;D ik werk van 08:00 tot 17:00uur  ;)


Er is (erg)  weinig veranderd, sinds dat ik de Rotel eindbak van Hans heb over genomen.. als ik mijn gordijnen heb hangen is het waard om foto's te maken  :)



Groet, Sjors



denoontje


JG_Smit

Jawel ook hier een fijn ht heerlijk een apparte ruimte.Moest wel eff lachen door het zien van al die ab's :D weer 1 erbij voor de airco,doet me denken aan een maand ofzo geleden nog voor mijn pronto tijdsperk ik werd er gek van.Heb hem 2e hands op marktplaats gekocht (aanrader) echtwaar.

Gr Jan..

Rappie

Weinig veranderd afgelopen tijd, klinkt bekend ;D

Zo is mijn HT TODO lijst ook al een tijdje veel te lang :D Als je kan kiezen tussen filmpje kijken of de gordijnen omzoomen is bij mij al snel de keuze duidelijk .....
Eigenaar van Paulthé

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

< knip >

Citaat van: LittleNinja op februari 24, 2007, 16:00:38
Af en toe ff "online hoesten" in je eigen topic en iedereen heeft weer oog voor je.  :)

< knip >



*kuch*  ;D



Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Rappie op februari 16, 2007, 19:13:38
Weinig veranderd afgelopen tijd, klinkt bekend ;D

Zo is mijn HT TODO lijst ook al een tijdje veel te lang :D Als je kan kiezen tussen filmpje kijken of de gordijnen omzoomen is bij mij al snel de keuze duidelijk .....



Komt mij bekend voor  ;) maar zodra ik m'n gordijntjes binnen heb ziet het er wel 'af' uit  :)





Groet, Sjors

reza

Sjors,


Ik lees net dat jij speelt met een Infinity kappa center ;) Welke is dat, en hoe vind je hem.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op februari 25, 2007, 11:48:45
Sjors,


Ik lees net dat jij speelt met een Infinity kappa center ;) Welke is dat, en hoe vind je hem.


Het gaat om de Infinity centerluidspreker uit de Kappa series: (even een foto gemaakt  ;) )
















Ik ben er zeer content mee, bij films komt er zoveel geluid uit je center, en ik erger mij altijd aan het geluid-/spraak uit een center... omdat het vaak klingt alsof het uit een luidspreker komt, en niet alsof diegene voor je staat, deze center gaat goed mee in het laag (body) zéér duidelijke spraak helder en vocaal, het is wel een behoorlijk 'beestje'   LxHxD cm    65 X 20 X 30 en weegt 16KG. dus Reza ik ben er zéér tevreden mee  ;)



Gé heeft de gehele Kappa serie ook in een HT verwerkt:








Groet, Sjors

reza

Hoi,


Dat is een latere serie kappa,s als die ik in mn bezit heb. Die ik bedoelde is de kappa serie 2.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op februari 25, 2007, 12:55:56
Hoi,


Dat is een latere serie kappa,s als die ik in mn bezit heb.



Ja mooi hé  ;)





Citaat van: reza op februari 25, 2007, 12:55:56
Die ik bedoelde is de kappa serie 2.

Deze ?







Groet, Sjors






SpeedyAndré

Die laatste is de Kappa video center II met Emit tweeter, die is echt  :-* :-*

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Richi

Citaat van: SpeedyAndré op februari 25, 2007, 13:16:00
Die laatste is de Kappa video center II met Emit tweeter, die is echt  :-* :-*
Ja, die heb ik ook gehad. Had ik nooit weg moeten doen. Wat een geluidje! Ik speel nu zonder center, omdat ik nog geen center heb gevonden die voor een redelijke prijs de Kappa center heeft kunnen evenaren.

Groet,
Richard
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a


Bionica

We willen niet lullig zijn Sjors  >:D .... Maar we zouden graag wat nieuwe foto's zien van je Private Theater O0


groeten,
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: Bionica op februari 26, 2007, 22:51:27
We willen niet lullig zijn Sjors  >:D .... Maar we zouden graag wat nieuwe foto's zien van je Private Theater O0


groeten,

Goed dan, zal spoedig een aantal fotokes maken dan maar  :)




Groet, Sjors