Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richi

Citaat van: Richi op februari 26, 2007, 20:03:08
Ja, die heb ik ook gehad. Had ik nooit weg moeten doen. Wat een geluidje! Ik speel nu zonder center, omdat ik nog geen center heb gevonden die voor een redelijke prijs de Kappa center heeft kunnen evenaren.
Oeps, ik zat er ff langs te l*llen. Ik bedoelde eigenlijk de Kappa Center B, die was nog mooier dan de Video Center II...
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Sjors

Gordijntjes waren v/d week binnen gekomen en zijn opgehangen, foto's zal ik morgen even maken.

Gisteravond gezellig met een clubje een filmpje te kijken, in de pauze viel mij op dat er druppels onderaan de binnen unit van mijn Airco hingen! de koof boven mijn scherm was inderdaad vochtig maar het was nog niet lang aan de gang Gelukkig :) bleek vandaag dat de condens water pomp naar de vaantjes gegaan was.. vanochtend meteen de installateur gebeld, deze heeft uit service even een andere pomp geplaatst zodat ik vanavond en morgenavond toch de airco kan blijven gebruiken, maandag eind v/d dag word er weer een nieuwe originele pomp geplaatst.


Ik heb nu een Aspen 'standaard pomp' draaien, deze wilde hij niet plaatsen omdat hij niet in de doorvoer past.. maar op aandringen van mij heef i hem toch geplaatst.


Tijdelijke oplossing:













Groet, Sjors

reza

Hoi Sjors,

Ben je nou niet bang dat die airco er van af waaid met een beetje storm!! Hij staat er wel lekker voor ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Hahhaha ;D ;D
JA dat had ik wel begrepen ja ;) Maar zoals je weet wil dat absoluut niks zeggen.
Hij staat er zo bij ( vind ik ) Om een hoop schade te kunnen krijgen, snap je wat ik bedoel?
Zo met die ventilator, met een beetje flinke hagel schieten de deuken er in lijkt me?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Ja das waar. Of misschien heeft hij van de week pas uit de schuur gehaald :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bionica

Citaat van: Sjors op februari 26, 2007, 23:42:13
Goed dan, zal spoedig een aantal fotokes maken dan maar  :)




Groet, Sjors

OK dan :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

-madison-

Net je hele topic doorgelezen :P
Mooie set heb je daar staan zeg!! Ik ben benieuwt naar de nieuwe foto's ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Sjors

#1332
Zo er is er niet veel veranderd, echter hangen nu wel eindelijk de gordijnen.

Hier een aantal nieuwe foto's


Nog steeds mijn oude scherm  ;D












Op deze foto te zien dat ik nog het een an ander moet afwerken en latex van de koof moet verwijderen.





En als morgen alles goed gaat hier voor de laatste dag mijn 900E deze zal dan vervangen worden door zijn grote broer de 989 Integra  8) 8) 8) 8)















Mischien hebben jullie tips, ik zit al tijden met mijn Centerluidspreker op de grond, ik zou deze graag wat hoger hebben, wat zou de ideale hoogte zijn ? en mischien een statief aka dit ?








Groet, Sjors

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

R


mexmen2

ps3 40gb / 16 bluray films

Sjors

@Lennard, Sven en mexman2 bedankt !!



Ruben, bedankt voor je meedenken ! ik denk echter dat ik zelf (in dezelfde stijl als mijn Frontstands) een center stand bij maak  :) en deze deze ook van 18MM MDF vervaardig en vul met zand.




Groet, Sjors

Atmoz


Ja, dat ziet er inderdaad erg goed uit!!
Heel mooi op die foto's!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Sjors

#1338
Atmoz, bedankt !




Het is dan gebeurd een grote upgrade i.p.v mijn reeds trouwe 3 jaar aanwezige TX-DS900E is deze vandaag vervangen voor de grootste broer uit de familie de: TX-DS989  O0

Wat een beest ! in zowel massa (mede door de giga eindtrappen en de Ringkerntrafo) 25KG

Mijn eerste indruk, naja dat is niet geheel eerlijk ik kon de 989 al een beetje.. echter 'lag hij altijd te ver weg' maar nu heb ik hem dan eindelijk  8) wat een mega verschil i.v.m mijn vorige 900E i.c.m de Rotel ! zoveel méér dymaiek en scherpte detail en kracht in het laag.. werkelijk een mega vooruitgang... ik had niet verwacht dat dit nog zo'n stap HOGER zou uit pakken in prestaties.

Ik ga de 989 nog even proberen i.c.m de 1070.. echter ben ik bang dat ik deze binnenkort wel eens te koop zou hebben  ;D


Ruud bedankt !! ook voor de brengservice  :)

Ik heb een aantal foto's gemaakt die ik zo even zal uploaden ;)



Groet, Sjors

R


peterrr

mooie ht, maar durf je wel onder die plank te gaan zitten met die dvd`s... ;D
of is dat gezichts/foto bedrog

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Sjors

Ik zit er al 3 jaar onder  ;) door het wat te dunne MDF krijg je zo'n mooie golf  ;D ik wil hier ook eens wat anders voor ;) maar instorten zal het zeker niet Peter.



Groet, Sjors

Sjors

#1342
Ik ben er uit, ik heb mijn trouwe Rotel te koop aangeboden staan:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60128.0


Het voegt op mijn nieuwe receiver geen meerwaarde meer toe, vandaar de verkoop, waarschijnlijk komt er een Velodyne SMS-1 voor terug in de plaats ;)



Hier nog een kort filmpje van de 989 (wel Frans)

http://www.cinenow.com/fr/play-video-60.html



Hier nog enkele foto's van m'n nieuwe 989.


Edit: ik zie net dat mijn vriendin de camera heeft geleend en de kaart zonder mijn weten heet geformateerd  :-\ foto's moet ik jullie dus nog even onthouden.





Groet, Sjors





Mariusz

Is de klank van je nieuwe wondereceiver ook een grote stap voorwaarts tov de 900E?
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Sjors

Een wonder reciever wil ik het niet noemen, het is gewoon een beest van een apparaat  ;)


Hij heeft een wat warmere klank als de 900E wat op de Hepta's erg mooi uitpakt, verder is het bass managment een stuk krachtiger als van de  mijn 900E, dat was trouwens een van de eerste dingen die mij opviel, de soundstage is fenomenaal ! echt 2 grote stappen vooruit.

de 800 is een SACD speler, die mogelijkheid wil ik eerdaags ook gaan gebruiken, al hoor ik wisselende meningen over SACD ik wil dit toch graag zelf ervaren.




Groet, Sjors

koen29

Hoi Sjors ;)

Je bent goed bezig 8) maar waar zijn de foto's

Gr,koen :)
denon dcd-1550
denon PMA-2000R
audio static es100
W&M LS-01
dual 505-2

Sjors

Hey Koen !



Die heeft mijn vriendin per ongeluk gewist door mijn kaart te formatten  :-\

Hier even een foto, ik zal gauw een paar nieuwe maken  ;)














Groet, Sjors

Sjors

Zojuist bevestigd, mijn aankomende aankoop zal worden de Velodyne SMS-1 uiteraard geleverd door BB&G  :D




Groet, Sjors

R

Feli!!

Citaat van: Sjors op juni  4, 2007, 12:24:02
Zojuist bevestigd, mijn aankomende aankoop zal worden de Velodyne SMS-1 uiteraard geleverd door BB&G  :D

Groet, Sjors

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost