Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

christian19

Ziet er geweldig uit!!! mijn complimenten.

christian19.

Fransvis

Mooi Sjors....het gaat je goed... ;)

Overigens...een paar ab'tjes meer mag wel....ik stel voor dat je nog een mooie cd speler neerzet....weer een ab erbij.... ;D

Sjors

Guys bedankt  :)

Je mag d'r al één extra bij tellen ! ben de ab van de VCR vergeten.. die gebruik ik vrij weinig  :D

Enne Frans ik heb hem nog  :D









Groet, Sjors


Fransvis


denoontje


triple_A

Ziet er mooi uit idd  :) het zal ook wel lekker klinken neem ik aan  ;)

En is die airco nou te horen als ie aan staat?
mvg, Triple_A

Sjors

Citaat van: denoontje op augustus  7, 2006, 08:27:06
complimenten ;D


Waarvoor mijn dank  :)



Citaat van: triple_A op augustus  7, 2006, 15:02:56
Ziet er mooi uit idd  :) het zal ook wel lekker klinken neem ik aan  ;)

En is die airco nou te horen als ie aan staat?


Dank  :)

Klinkt inderdaad erg goed, ik ben erg tevreden met het geluid in surround als zowel stereo.
M'n DIY speaker stands wil ik nog wel vullen met zand, eerst zal ik een interne koker moeten maken voor het luidspreker snoer, ik denk dat ik gebruik ga maken van 32mm PVC.


De airco is op de stilste stand 27Db.. praktisch geruisloos  ;) vergelijk met mn PC is de airco stiller,de beamer zit op de eco mode op 28db... ik hoor hem dus absoluut niet  ;)




Groet, Sjors

peterrr

Mooie Ht, Sjors

Genoeg ab`tjes (zou er een extra stoel voor kopen ;D)

Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

mikeske

Citaat van: peterrr op augustus  7, 2006, 19:13:30

zou er een extra stoel voor kopen ;D


Gebruik anders die Bose stoel, dan heeft hij tenminste nog iets van nut  >:D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Citaat van: peterrr op augustus  7, 2006, 19:13:30
Mooie Ht, Sjors

Genoeg ab`tjes (zou er een extra stoel voor kopen ;D)

Groet peterr



Dankje Peterrr  :)


Citaat van: mikeske op augustus  7, 2006, 20:46:14
Gebruik anders die Bose stoel, dan heeft hij tenminste nog iets van nut  >:D


Citaat van: Bionica op augustus  7, 2006, 22:19:41
;D ;D O0




*Zucht* zo jammer weer hé dit..  :-\


















;D ;D zo bedoel je Mike  ;) nu heb ik ook alle dingen waarmee ik op afstand kan bedienen erop gelegd  ;)








Groet, Sjors



mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Even stofafblazen, m'n topicje was erg naar beneden gezakt  :-\ maar er zijn nieuwe ontwikkelingen  :D


Zondag avond ben ik bij forumlid:Hans geweest en heb zijn prachtige Rotel einversterker over genomen, Hans jij en je vrouwtje erg bedankt voor het warme welkom het was erg gezellig, ik kom hauw nog eens voorbij (dan wat langer  ;))  en jullie zijn bij mij ook van harte welkom  :)

Uiteraard even 3 foto's tjes  8)











eigenlijk ben ik erg verast ! ik wist niet dat mijn Hepta's nog zoveel in hun mars hadden  O0 de Rotel weet er nog héél wat meer uit te halen, vooral diepgang, op de 'Pure-Audio' mode luisteren is nu echt verslafend geworden, ik mis het sublaag praktisch niet meer.

Ik heb de Rotel echter nog te kort om verder ervaringen te uiten.

Verder komen er binnekort aan de linker zijde van mijn HT'tje verloers gordijnen te hangen (zwart)  en ik heb denk ik al een jaar écht projectie doek liggen wat ik des tijds met de ISF calibratie bij Frank gekocht heb, hier wil ik nu toch een nieuw scherm voor maken, ik weet nog dat ArnoP in het begin van mijn topic gezegt heeft: De hema is zo slecht nog niet, maar ik vind dat de lijst (gemaakt van afal hout) en het Hema hoeslaken nu toch wel zijn dient bewezen heeft  ;D



Groet, Sjors




Sjors

Dan kom je morgenavond toch even langs  :D




Groet, Sjors

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

VlisChris

Ziet er erg netjes uit zeg :D
En het klinkt blijkbaar ook nog eens lekker ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Magura

Ziet er goed uit Sjors!  :) Zal idd wel lekker klinken  8)
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

molle

Sjors is back in buisiness ;D Mooi hoor 8) Feli.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

spotmatic

Kun je de verlichting op de Rotel versterker overigens tot 0 dimmen?
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Dracoplasm

Erg mooi die versterker. Nog veel plezier ermee!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

mikeske

Citaat van: spotmatic op december  5, 2006, 13:01:35
Kun je de verlichting op de Rotel versterker overigens tot 0 dimmen?

De power led kan normaal niet gedimd worden.
Van de andere rotel apparatuur zoals mijn pre/pro en dvd kan je wel het display dimmen of uit zetten.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

spotmatic

Citaat van: mikeske op december  5, 2006, 13:22:49
De power led kan normaal niet gedimd worden.
Van de andere rotel apparatuur zoals mijn pre/pro en dvd kan je wel het display dimmen of uit zetten.

Jammer, want als ik ergens een gloeiende hekel aan heb, is het wel om verblind te worden door diverse lampjes. Dit speelt nog eens extra omdat ik ook echt een compleet verduisterde HT wil hebben. Maar blijkbaar houden maar heel weinig fabrikanten hier rekening mee. Dat wordt dus een kast bouwen waarin alles onzichtbaar weggewerkt kan worden :D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909


reza

Mooi Sjors.




Citaat van: spotmatic op december  5, 2006, 13:27:49
Jammer, want als ik ergens een gloeiende hekel aan heb, is het wel om verblind te worden door diverse lampjes. Dit speelt nog eens extra omdat ik ook echt een compleet verduisterde HT wil hebben. Maar blijkbaar houden maar heel weinig fabrikanten hier rekening mee. Dat wordt dus een kast bouwen waarin alles onzichtbaar weggewerkt kan worden :D




Gordijntje maken ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

Lekkere upgrade Sjors. Het zijn mooie bakken he.... ;)