Zidoo Z1000 (Pro) ervaringen

Gestart door xynyx, februari 1, 2020, 18:42:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SpeedyAndré

#200
Citaat van: RvD op januari 24, 2021, 14:16:06
Ja duidelijk waarneembaar, in jouw set zeker een test waard.  ;)
Nu vraag ik me af wat er aan Leo's set (of oren) mankeert  :P
Ik speel met de Z9S en heb eigenlijk alleen wat cosmetische bezwaren zoals de silver look (mijn set is zwart) en de vaste antennes.
De extra's als HDR10+ en DV zijn eigenlijk alleen bruikbaar als je een weergever hebt die dat aan kan, of ik moet het faken met mijn Vertex 2.
Handig bij de 1000 pro en Uhd3000 is de bluetooth remote, die hoef je niet te richten en de voeding + antennes zijn ingebouwd.
De Z9X is uiterlijk gelijk aan de Z9S maar dan donker grijs.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

papaleo

Citaat van: williams op januari 27, 2021, 18:15:30
Hier ook ik hou gewoon mijn Zidoo Z9x

Wil,jouw z9x heeft ook die RTD1619DR chip dus waarschijnlijk zullen die specifieke 1080/23.976 TNG files ook schokken...lekker belangrijk zul je nu denken  :D :tounge:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Citaat van: RvD op januari 24, 2021, 14:16:06
Ja duidelijk waarneembaar, in jouw set zeker een test waard.  ;)

Citaat van: SpeedyAndré op januari 27, 2021, 18:35:15
Nu vraag ik me af wat er aan Leo's set (of oren) mankeert  :P

André  8)

Ik denk zomaar dat hij het geluid wat de zidoo/DAC verlaat beter vind...,ik kan het natuurlijk mis hebben,als ik het mis heb dan is er toch wellicht  iets met mijn set of met mijn oren :music: :tounge2:
Maar ik denk dat de DAC in zijn Acurus ACT-4 ook niet de minste is 8)

Ik heb echt mijn best gedaan om het te gaan horen... eerlijk ik heb het verschil niet kunnen waarnemen.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Mausman

Hoi,
Ik overweeg om mn huidige mediaplayer - Dune HD Solo 4K- te upgraden. Op zich lijkt me deze Zidoo z1000 pro wel wat. Is deze ook echt de moeite waard t.o.v. de Dune? En kun je tijdens het afspelen van een film de synchroniteit van bijv audio en beeld herstellen middels een druk op een knop op de ab?
Alvast bedankt voor het advies.
Groeten, Maurice

RvD

Citaat van: papaleo op januari 27, 2021, 18:55:47
Ik denk zomaar dat hij het geluid wat de zidoo/DAC verlaat beter vind...,ik kan het natuurlijk mis hebben,als ik het mis heb dan is er toch wellicht  iets met mijn set of met mijn oren :music: :tounge2:
Maar ik denk dat de DAC in zijn Acurus ACT-4 ook niet de minste is 8)

Ik heb echt mijn best gedaan om het te gaan horen... eerlijk ik heb het verschil niet kunnen waarnemen.

Nee ik gebruik hem alleen digitaal via hdmi. Gelukkig ervaar ik niet alleen verschil forumlid Raymen in vergelijk met de vorige generatie toch ook. Nog een klein verschil de UHD serie kan ook overweg met SACD iso wat de overige modellen niet kunnen.

Ik heb de poster een privé bericht gestuurd als hij bekend is met het probleem dat zijn rips niet werken op de nieuwste chipset. Het enige wat ik me nu stiekem afvraag zouden ze wel werken op een Dune met de nieuwste chipset ?

Citaat van: Mausman op januari 27, 2021, 19:11:08
Hoi,
Ik overweeg om mn huidige mediaplayer - Dune HD Solo 4K- te upgraden. Op zich lijkt me deze Zidoo z1000 pro wel wat. Is deze ook echt de moeite waard t.o.v. de Dune? En kun je tijdens het afspelen van een film de synchroniteit van bijv audio en beeld herstellen middels een druk op een knop op de ab?
Alvast bedankt voor het advies.
Groeten, Maurice

Dune komt ook met een nieuw model met de nieuwste chipset https://www.dune-hd.com/products/dune-hd-pro-vision-4k-solo
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

Idske

Hoe kun je makkelijk zien of je files van TNG komen of niet?
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

Mausman

Citaat
Dune komt ook met een nieuw model met de nieuwste chipset https://www.dune-hd.com/products/dune-hd-pro-vision-4k-solo

Die ziet er ook veelbelovend uit. Ben benieuwd naar de review.

papaleo

Citaat van: RvD op januari 27, 2021, 19:22:44
Nee ik gebruik hem alleen digitaal via hdmi. Gelukkig ervaar ik niet alleen verschil forumlid Raymen in vergelijk met de vorige generatie toch ook. Nog een klein verschil de UHD serie kan ook overweg met SACD iso wat de overige modellen niet kunnen.

Ik heb de poster een privé bericht gestuurd als hij bekend is met het probleem dat zijn rips niet werken op de nieuwste chipset. Het enige wat ik me nu stiekem afvraag zouden ze wel werken op een Dune met de nieuwste chipset ?

Dune komt ook met een nieuw model met de nieuwste chipset https://www.dune-hd.com/products/dune-hd-pro-vision-4k-solo

Zou je mij kunnen uitleggen wat jij dan beter vind aan de audio?

Ik heb echt de meest uiteenlopende  scenes van verschillende genre films vergeleken maar hoe ik ook mijn best deed ik hoorde het niet.

-Geen meer dynamiek
-Geen beter/voller verstaanbare dialogen
-Geen betere/strakkere bassen
-Geen betere surround/atmos bubbel
-Geen betere plaatsing

Dit alles was in mijn optiek gelijk aan wat de Z1000 liet horen.
Dat van de SACD-iso is voor sommigen een mooie toevoeging.

Wat mij ook opviel en aan stoorde was dat er wederom handshake problemen opdoken....en nu niet alleen met een zwart blijvend beeld maar ook om de haverklap dat het audiospoor bijster was...of ik moest mijn processor uit/aan zetten of de uhd3000 opnieuw opstarten...dat vond ik bloed irritant.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

RvD

Ik heb een berichtje terug van de poster en hij gebruikt al jaren dezelfde programma's daar is niets in veranderd, hij vind het ook erg vreemd zelf gebruikt die een Eminent speler.

Aan audio merkte ik toch wel meer dynamiek en een strakkere bass weergave maar ik gebruik geen room perfect.  :P Aan de dac kan het bijna niet liggen Lyngdorf en Acurus gebruiken beide Burr Brown alleen of dit hetzelfde type is weet ik niet.

Handshake problemen heb ik niet maar het enige wat mij stoort aan Zidoo dat je onderhand de eerste minuut van de film mist door auto framerate/resolutie switching.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

xynyx

Citaat van: Mausman op januari 27, 2021, 19:11:08
Hoi,
Ik overweeg om mn huidige mediaplayer - Dune HD Solo 4K- te upgraden. Op zich lijkt me deze Zidoo z1000 pro wel wat. Is deze ook echt de moeite waard t.o.v. de Dune? En kun je tijdens het afspelen van een film de synchroniteit van bijv audio en beeld herstellen middels een druk op een knop op de ab?
Alvast bedankt voor het advies.
Groeten, Maurice

Audio is aan te passen middels ab. Geen idee of daar een specifieke knop voor is omdat de ab niet gebruik. Maar via een klein menuutje kan je synchroniseren.
Mooi plaatje en geluid. Plus nog eens een goed werkende posterwall.
Upgrade zeker te overwegen.

williams

CitaatWil,jouw z9x heeft ook die RTD1619DR chip dus waarschijnlijk zullen die specifieke 1080/23.976 TNG files ook schokken...lekker belangrijk zul je nu denken  :D :tounge:   

Tot nu toe bij mij maar 1 film kunnen vinden waar het probleem in zat , maar heb niet veel gekeken daar mijn N5 door Reza is overgenomen en ik nog  zit te wachten op een nieuwe .
Ben ondertussen bezig me bioscoopje aan het opknappen dus ik heb geen haast .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

papaleo

Aangezien het voor sos solutions ook een raadsel is stelde hij maar voor om de UHD3000 te retourneren...Zo gezegd zo gedaan...
Ik vind het echt jammer dat ik met deze speler niet, zoals ik met de Z1000 destijds had...het welbekende 'wauw' gevoel heb gekregen buiten de probleempjes welke door Zidoo denk ik wel opgepakt zullen worden en waarschijnlijk toch wel 'snel' opgelost gaan worden vond ik dat er niet,ik geen verschil heb kunnen ontdekken in een beter beeld en betere audio.
Op de bewuste newsgroep waar de schokkende bestanden vandaan komen was dit fenomeen al bekend bij de uhd3000.

Aangezien RvD wel een beter audio ervaarde/ervaar wil ik tzt de uhd3000 toch nog n keer een kans gaan geven en wellicht met een wat langere test....
Ik wil dit alleen gaan doen als de hdmi handshake en het framerate probleem er uit verdwenen zijn.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Misschien moet je de rest van je set een keer upgraden? Misschien werkt dat beter..

:D :tounge:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

RvD

Als ik de films die problemen geven even door MakeMKV duw dan spelen ze probleemloos. De poster gebruikt MKVmerge de programma's MakeMKV en DVDfab zijn eigenlijk de meest gebruikte. Zelf bewaar ik bijna niks dus als ik een film van hem wil zien dan edit ik hem zelf wel even, als je een NAS vol moet gaan editen is geen pretje natuurlijk. De titels die ik goed vond koop ik later op schijf wanneer ze een normale prijs hebben.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

papaleo

#214
Citaat van: RvD op januari 29, 2021, 10:31:45
Als ik de films die problemen geven even door MakeMKV duw dan spelen ze probleemloos. De poster gebruikt MKVmerge de programma's MakeMKV en DVDfab zijn eigenlijk de meest gebruikte. Zelf bewaar ik bijna niks dus als ik een film van hem wil zien dan edit ik hem zelf wel even, als je een NAS vol moet gaan editen is geen pretje natuurlijk. De titels die ik goed vond koop ik later op schijf wanneer ze een normale prijs hebben.
Oke dan lopen hun remuxen wel goed.  :thumbs-up:


De desbetreffende .... wil hier niks aan gaan doen omdat ik de enige ben die hier over klaagt...  :nopompom:
dit zijn zijn kort door de bocht antwoorden;

1) ja mogelijk dat er ander programma word gebruikt
echter begrijp ook dat men dat vast voor 1  member niet gaat aanpassen en toch adviseerd
een andere afspeler te kiezen
maar zal eens vragen her en der ....

groet breaker



2) conclusie  daar we van andere members hier er  niets van horen is het toch de nieuwe chipset die niet met onze nieuwe remuxen om kan gaan
dus in de doos dat ding en koop een andere die deze problemen met de remuxen niet geeft

groet breaker


Ze vergeten dat er steeds meer mediaplayers nu de markt opkomen die de rtd1619 beeldchip onboard hebben maw een mooi moment om nu al hun bewerking aan te passen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

RvD

Ja denk het ook dat het puur de chipset is, het zal niet uitmaken welk merk het is. Heb ook even de laatste pagina's van de Dune 4K Pro II thread gelezen op AVS deze heeft de 1619 chipset zonder DR en daar spelen bij sommige gebruikers ook bepaalde bestanden niet af.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

papaleo

Inderdaad...
Ik had gisteren nog aan Reza gevraagd om zo'n bewuste 'schok' film op zijn Zidoo Z9X ,deze heeft ook de 1619,laten testen en ook bij hem schokt het beeld.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

AVfan

Kuch, kuch, waarom toch met die realtek chipsets blijven klooien wanneer het toch niet 100% compatible is voor High-end users. Gebruik de Oppo toch als mediaspeler. Heb je naast het gemis van de schattige movie/cover wall een echte high-end speler ;)

papaleo

#218
Citaat van: AVfan op januari 29, 2021, 11:05:02
Kuch, kuch, waarom toch met die realtek chipsets blijven klooien wanneer het toch niet 100% compatible is voor High-end users. Gebruik de Oppo toch als mediaspeler. Heb je naast het gemis van de schattige movie/cover wall een echte high-end speler ;)

Oohja das waar ook die heb ik ook nog in mijn setup staan ::)

Zonder dolle...de Oppo is inderdaad ook voor andere doeleinden dan alleen voor het afspelen van die schijfjes een van de beste die er is, zeker nu dat hij ook ISO's niet meer links laat liggen.

Zo'n 'schattige' video-wall vind ik toch meer dan schattig...
En wat ik op/met een Oppo wel mis is dat je de subs er handmatig bij moet zetten...
Een paar kleinigheden voor de een totaal niet belangrijk, maar voor mij wel de moeite waard om eerder de Zidoo in te schakelen dan de Oppo.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels


Idske

Belangrijkste vraag. Is het schokken opgelost? :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

THX-UltraII

Citaat van: Mausman op januari 27, 2021, 19:48:20
Die ziet er ook veelbelovend uit. Ben benieuwd naar de review.
dual HDMI out. Niceeeeeeeeeee

Chester

Citaat van: Idske op februari  5, 2021, 18:58:29
Belangrijkste vraag. Is het schokken opgelost? :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Blijft stil...  ::)
Denon AVC-X4700H 4k/8k receiver, Pioneer BDP-LX54 Blu Ray,Tannoy Profiles 638, Tannoy Revolution RC1, Tannoy Mercury M1, SVS SB12-PLUS/2.
Zappiti One SE 4K, Epson TW9400 4K projector, Beamax 244 x 138.
Samsung UE40C7700 LED 3D TV, Samsung Blu Ray

sandervg

Wat gebeurt er als je HDR10+ content in de Zidoo afspeelt met een weergever die alleen HDR10 aan kan? Kan de Zidoo dit vertalen naar HDR10? Of zijn de kleuren dan verkeerd?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

williams

Denk dat deze dan gewoon terug valt naar zijn core oftewel gewoon HDR10 met de kleuren die daar bij hoort .
HDR+ is buiten dat het dynamisch is verder het zelfde kwa kleur als HDR10 die statisch is .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.