Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JCL

Wegwerk item was idd niet super sterk, wel goed. De beelden van dé crash tja... Ongelovelijk dat hij het heeft overleefd, werkelijk ongelovelijk. Verder gewoon een gave uitzending zoals ze allemaal zijn O0

Sjors

Citaat van: JCL op januari 28, 2007, 23:34:37
Wegwerk item was idd niet super sterk, wel goed. De beelden van dé crash tja... Ongelovelijk dat hij het heeft overleefd, werkelijk ongelovelijk. Verder gewoon een gave uitzending zoals ze allemaal zijn O0


Helemaal mee eens  :)




Groet, Sjors

WubboZ

Was wel weer lache. Met die wegwerkzaamheden, die klok en dat 24 (de serie) achtige overgangen was wel leuk verzonnen. Die crash was ook wel grappig, zeker ook het hele verhaal. "waarom ging je nog een keer?", "jah, we hadden de baan nog een half uurtje"...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Kjelt

Die crash was vanmorgen zelfs op het NOS journaal te zien, volgens mij de eerste (en laatste?) keer dat een Topgear item op het NOS journaal is gekomen.

WubboZ

De laatste denk ik ;D
Volgens mij zijn ze toen de dag van de crash ook wel op het NOS Journaal geweest ;)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

LexiconLogan

ik vond hem er wel slecht uitzien..
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

JCL

Citaat van: Kefmania op januari 29, 2007, 12:40:53
ik vond hem er wel slecht uitzien..

Zijn hoofd zag er heel vreemd uit, veel meer rimpels dan anders, beetje gek idd. Verder zag hij wat bleekjes maarja... Denk niet dat hij veel in de zon heeft gezeten de laatste tijd :P

Ben trouwens benieuwd of ze er echt nooit meer over beginnen :P

Bant

Citaat van: Kefmania op januari 29, 2007, 12:40:53
ik vond hem er wel slecht uitzien..

Jep ik ook, ingevallen ogen enzo. Hij heeft wel een jasje uitgedaan iig.

Durk

uhm.. hij is heel wat jaartjes ouder geworden door de crash.. maar dat zullen ze ook wel weer op kunnen lappen..  :-\
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

LexiconLogan

man is blij dat hij nog leeft ja
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Robbo

Ben benieuwd of dat bandje ooit geschikt was voor die snelheden .....

JCL

Misschien te vaak gebruikt, teveel afgesleten?

Bant

#263
Ze vertellen echter wel dat dit de eerste keer was dat er zo hard mee gereden werd, dus zou best kunnen dat dat bandje er gewoon niet op berekend was. In dat geval zou het een erg dom ongeluk zijn.

WubboZ

#264
Citaat van: bentsdl op januari 29, 2007, 17:58:48
Ze vertellen echter wel dat dit de eerste keer was dat er zo hard mee gereden werdt, dus zou best kunnen dat dat bandje er gewoon niet op berekend was. In dat geval zou het een erg dom ongeluk zijn.

2e keer.
Was al de tweede keer met de afterburner aan.
Maar toch, 2 keer rijden, band kapot :-\

@bentsdl: Ik zeg het niet graag/vaak, maar werd is zonder t
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

wh-vanderpost

25 minuten nog mensen ..

en voor wie het gaat missen/gemist heeft, dinsdag is de rerun geloof ik ook rond 9 uur.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest


Rody

Itt vorige week, deze week vond ik erg leuk.
Die Veyron is echt abnormaal snel :D

En die Mazda RX-8 is een van mijn favoriete auto's, echt prachtig.
Als ik geld heb zou ik die echt kopen  8)

Sjors

Citaat van: Rody op februari  4, 2007, 23:33:57

< knip >

En die Mazda RX-8 is een van mijn favoriete auto's, echt prachtig.
Als ik geld heb zou ik die echt kopen  8)



Juist ! met een Bose Soundsystem  ;D ;)



Groet, Sjors

JCL

Erg gave uitzending. De Bugatti is echt belachelijk snel! Grappig ook dat je sneller zonder brandstof staat dan dat de banden ontploffen :P

Hamster zag er dit keer een stuk beter uit!

Bart_M

#270
Heeft hij ondertussen al weer eens geracet?

svmnb

Captain Slow's reputatie blijkt nogal mee te vallen. Dik 400 km/h in die Veyron kun je niet echt traag noemen. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

LexiconLogan

Citaat van: svmnb op februari  5, 2007, 21:04:45
Captain Slow's reputatie blijkt nogal mee te vallen. Dik 400 km/h in die Veyron kun je niet echt traag noemen. ;D

cpt slow is redelijk rap ja! ;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

WubboZ

Citaat van: Kefmania op februari  5, 2007, 21:11:39
cpt slow is redelijk rap ja! ;D

Zag er best ziek uit :o Met die snelheid moet je wel rechtdoor rijden, voor alles wat je wilt doen kan je toch niet snel genoeg reageren.
Vrij zinloos eigenlijk zo'n topsnelheid, doe mij maar de helft van de topsnelheid en de een twee keer zo snelle acceleratie ;D
Ook spijtig dat bugatti niet toestaat dat ze met zo'n wagen om de track mogen >:(
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

JCL

Citaat van: WubboZ op februari  6, 2007, 11:02:49
Zag er best ziek uit :o Met die snelheid moet je wel rechtdoor rijden, voor alles wat je wilt doen kan je toch niet snel genoeg reageren.
Vrij zinloos eigenlijk zo'n topsnelheid, doe mij maar de helft van de topsnelheid en de een twee keer zo snelle acceleratie ;D
Ook spijtig dat bugatti niet toestaat dat ze met zo'n wagen om de track mogen >:(

Je hebt gezien wat ze met de dat zweedse ding (de naam is totaal onschijfbaar koningsegg oid) hebben gedaan?! De Bugatti is extreem duur en nog duurder om te maken. Ik denk echter wel dat er nu een gek komt om het ding beschikbaar te stellen, anders moeten ze de drummer van Pink Floyd nog een keer bellen. Die heeft zijn Enzo ook al een keertje uitgeleend.