Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

Vorige topic - Volgende topic

nielsg

WubboZ

Ik moet eerlijk toegeven dat deze serie eigenlijk te veel non-auto-testing was :(
Elke aflevering hadden ze wel een soort special, nu moet ik zeggen dat ik me telkens helemaal kapot lach, maar neem nu afgelopen aflevering, ze hebben maar een auto getest, en verder met die limo's gereden...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

JCL

Citaat van: WubboZ op maart  6, 2007, 14:19:55
Ik moet eerlijk toegeven dat deze serie eigenlijk te veel non-auto-testing was :(
Elke aflevering hadden ze wel een soort special, nu moet ik zeggen dat ik me telkens helemaal kapot lach, maar neem nu afgelopen aflevering, ze hebben maar een auto getest, en verder met die limo's gereden...

Dat viel mij ook op, wat mij ook opvalt is dat er maar 6 afleveringen zijn gemaakt, dit was dus eigelijk een half seizoen. Zal wel komen doordat dit seizoen lang onzeker is geweest door het ongeluk van Hammond. Er was b.v. een bericht dat Clackson een Lotus Europe had gereden voor TG, maar dat filmpje is nog niet uitgezonden. Misschien zit dit dan in een volgend seizoen?

WubboZ

Citaat van: JCL op maart  6, 2007, 14:22:02
Dat viel mij ook op, wat mij ook opvalt is dat er maar 6 afleveringen zijn gemaakt, dit was dus eigelijk een half seizoen. Zal wel komen doordat dit seizoen lang onzeker is geweest door het ongeluk van Hammond. Er was b.v. een bericht dat Clackson een Lotus Europe had gereden voor TG, maar dat filmpje is nog niet uitgezonden. Misschien zit dit dan in een volgend seizoen?

Ze waren zelf aan het einde van de aflevering ook vrij onzeker over of er wel een nieuwe serie kwam, maar gelukkig kwam er nog een bbc mededeling dat er een nieuw seizoen komt, en wel in de zomer :)
(\__/)

WubboZ

Zou er niet vanavond nog een soort special komen? Of heb ik dat nu verkeerd begrepen ???. Ik dacht dat ze zoiets zeiden aan het einde van de vorige aflevering :-\
(\__/)

svmnb

Net op Geenstijl: Jeremy Clarkson schijnt in zijn column in The Sun te hebben gezegd dat TG stopt.
Volgens een BBC woordvoerder is er echter komende herfst een nieuw seizoen gepland.
Flink verwarrend, dus. Hopelijk gaan ze wel door, al is het programma steeds minder feitelijk auto georiënteerd (autotests worden steeds minder) en is het meer een personalityshow geworden, het blijft erg leuk om naar te kijken.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Raphie

Geen stijl heeft het wel vaker mis..... we zullen zien!
JBL PRX Power!

Raphie

Ok, so the show goes on, maar zonder Clarkson....
JBL PRX Power!

peterrr

Ach, die is al eens vaker even weggeweest, voor een eigen serie`tje.

Als hij ergens op "binnenloopt" is het topgear met alles wat daar wereldwijd aan bladen bijkomt.
De engelsen willen hem alleen in zo`n programma wat alle talkshows van hem floppen.
(Daar hebben anderen ook slimme replieken ;)).

Misschien wil de BBC de "primadonna/Diva" niet zoveel meer betalen voor de show, deze  had een megabudget, en ik denk dat de "Clarkson Fee" te hoog werd.
Ook werd er gesuggereerd in de pers dat meneer wat "lui " was de laatste tijd.

Maar we wachten het af de Komiek "Clarkson" bracht wel  sjeu

Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

JCL

TG zonder Clarkson, oef dat wordt wel even wennen. Ik ben benieuwd of Tiff dan terug zou komen. Voor wie ook maar 1 aflevering heeft gezien van het laatste fifth gear seizoen weet dat die "show" complete bagger is geworden. Het zou mij niks verbazen als of hij of VBH terug naar TG zou komen. Ze moeten iig met iets heel goeds op de proppen komen anders gaat TG het niet halen ben ik bang.

Shorty

Vicki terug.... jammie!  :-*  :P  :)

VrGr,

Bart J.

WubboZ

Ik ben benieuwd wie ze nu in TG er bij zetten. Alles, behalve Tiff hoop ik :'(
(\__/)

WubboZ

Citeer
"Well, sorry to disappoint you all but it isn't and I haven't. Top Gear... will be back in the autumn."

Mooi ;D
(\__/)

denoontje

Staaled

Blij toe. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

dunedain

"Looks like you guys are going to be surrounded." "We're paratroopers, Lieutenant. We're supposed to be surrounded.

LexiconLogan

'Top Gear vernielt natuur in Afrika'
Uitgegeven: 8 juli 2007 16:13

AMSTERDAM - Het BBC-programma Top Gear is beschuldigd van het veroorzaken van schade in een beschermd natuurgebied in Botswana. Volgens het Afrikaanse land is bij opnamen voor het autoprogramma de zoutvlakte van Makgadikgadi beschadigd.

De sporen die de auto's hebben gemaakt blijven volgens experts tientallen jaren zichtbaar, meldt de BBC.

De BBC zegt alle maatregelen te hebben genomen om schade aan de natuur te voorkomen. "We hebben milieuexperts ingehuurd die zeiden waar we wel en niet konden rijden", vertelt een woordvoerder van de Britse zender.

Voorbeeld

David Dugmore, een gids in het beschermde natuurgebied, is bang dat kijkers van het programma een voorbeeld nemen aan de presentatoren van de show.

"Ik ben bang dat kijkers van Top Gear hiernaartoe komen en het gebied met auto's en quads verwoesten", vertelt hij in de Britse krant The Observer.

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

JCL

Er komt dus definitief een nieuw seizoen en de opnames daarvoor zijn al begonnen?!

Ghosty J

maar wat kan je vernielen aan een zout vlakte?

maarre topgear begint gelukkig weer:)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Nelisje

Je kunt proberen diepe sporen te trekken met autos met iets teveel vermogen en trekkracht in zo'n zoutvlakte.

Kan op zich leuke effecten geven, een beetje coureur kan lezen een schrijven met zijn auto. Dus binnekort op google earth ;)

B.J.

Een beetje natuur opofferen voor Topgear is natuurlijk prima  ;D ;D

JCL

Gisteren is er een nieuwe aflevering uitgezonden van TG. Ze gingen naar de noord pool oid. Heb hem niet gezien, haal hem nu van internet.

jowi

Seizoen alweer begonnen dan? Waar, op BBC?