Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: Scarp op april 25, 2005, 10:56:32
Leuk, de combinatie van de DV-SP800 en TX-NR900E heb ik ook gehad :)

Hoe kan het ook anders  :)

VlisChris

Citaat van: FrenkB op april 25, 2005, 12:19:47
Sinds een paar weken staan ze bij mij in te spelen:

8) 8) O0 O0 SONUS FABER CREMONA AUDITOR'S O0 O0 8) 8)

Ze zijn echt fan-tas-tisch!! Wat een sound 8)

Met dank aan Beter Beeld en Geluid voor de perfecte service van het thuis mogen uitproberen van beide kleuren 8) 8) ;D ;D

Wholy 8)
Erg mooie speakers. Veel plezier ermee :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

René4u

Sinds vorige week de Apogee Wyde-Eye Digitale Interlink in mijn systeem gezet. Hij is nog gloedje nieuw dus de kabel is nu aan het inspelen..
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

bmateijsen

Citaat van: FrenkB op april 25, 2005, 12:19:47
Sinds een paar weken staan ze bij mij in te spelen:

8) 8) O0 O0  SONUS FABER CREMONA AUDITOR'S  O0 O0 8) 8)

Ze zijn echt fan-tas-tisch!! Wat een sound  8)

Met dank aan Beter Beeld en Geluid voor de perfecte service van het thuis mogen uitproberen van beide kleuren  8) 8) ;D ;D

Foto's! Foto's! Wij willen foto's!!  O0 ;D

R

Frenk, feli.. errug tof.

Beiden kleuren proberen ha ha... BB&G beetje opschepen met demo modellen... :D.

Natuurlijk willen we foto's

FrankB

Citaat van: bmateijsen op april 25, 2005, 13:31:48
Foto's! Foto's! Wij willen foto's!!  O0 ;D

Hmmm die heb ik nog niet  :-\. Zal vanmiddag wel een paar foto's schieten. Tot dan moet het hier maar mee:

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bmateijsen

Citaat van: Ruben op april 25, 2005, 13:33:42
Frenk, feli.. errug tof.

Natuurlijk willen we foto's

LoL!  O0

FrankB

Citaat van: Ruben op april 25, 2005, 13:33:42

:-[  ;D  ;)

garmtz

Goh, Frank, ik kan je feliciteren met je aankoop! Ik heb dezelfde aankoop gedaan, maar dan de zwarte ;) :)

En natuurlijk de Lavardin IT gekocht:   8)

Heee, plaatje komt me bekend voor...  ;D

Ook zojuist aangekocht (moet hem nog ophalen): Ack dAck!

Is een filterloze, non-oversampling DAC met batterijvoeding, het MUZIKALE alternatief voor up/oversampling DACs (hoop ik...  ::)).

Omdat ik op dit moment 'DAC-loos' ben, leek mij dit i.c.m. mijn CEC een prachtige 'analoog-klinkende' bron. Met dank aan reMC!!!  O0

Mijn set begint vorm aan te nemen. Nu nog testen of het ook allemaal tot een mooi geheel gaat komen.

Jean Pierre

Citaat van: Garmt op april 25, 2005, 18:28:17
Goh, Frank, ik kan je feliciteren met je aankoop! Ik heb dezelfde aankoop gedaan, maar dan de zwarte ;) :)

En natuurlijk de Lavardin IT gekocht:   8)

Heee, plaatje komt me bekend voor...  ;D

Ook zojuist aangekocht (moet hem nog ophalen): Ack dAck!

Is een filterloze, non-oversampling DAC met batterijvoeding, het MUZIKALE alternatief voor up/oversampling DACs (hoop ik...  ::)).

Omdat ik op dit moment 'DAC-loos' ben, leek mij dit i.c.m. mijn CEC een prachtige 'analoog-klinkende' bron. Met dank aan reMC!!!  O0

Mijn set begint vorm aan te nemen. Nu nog testen of het ook allemaal tot een mooi geheel gaat komen.

Mooi hoor!! Wat voor boxen hang je eraan?(je wou toch nieuwe set voor stereo kope?)

garmtz

Mijn stereo-set bestaat vanaf morgen of vrijdag uit de CEC TL-2x naar een Ack dAck! naar een Lavardin IT naar Sonus Faber Cremona Auditor speakers. Kabel moet ik nog uitzoeken en wellicht verandert er nog wel e.e.a. nu of in de toekomst. We zullen wel zien...

R

Erg mooi garmt. Hoe gaat dit in zijn werk met een batterij voeding. Moet je die steeds opladen?

garmtz

Citaat van: Ruben op april 25, 2005, 18:50:10
Erg mooi garmt. Hoe gaat dit in zijn werk met een batterij voeding. Moet je die steeds opladen?

Yep... 8 uur spelen, half uur opladen...

FrankB

Citaat van: Garmt op april 25, 2005, 18:53:31
Yep... 8 uur spelen, half uur opladen...

Je kunt 'm niet aan de adapter hangen?

R

Bart_M

Op het moment van luisteren eruit halen... toch?

garmtz

Citaat van: FrenkB op april 25, 2005, 18:57:55
Je kunt 'm niet aan de adapter hangen?

Nee, je haalt een schakelaar over die OF de batterij oplaadt, OF vanaf de batterij speelt. Overigens heb ik ook al een batterijgevoede phono-trap, die extreem goed klinkt (zeker voor het geld). Eigenlijk moet ik die phono-trap nog een keer verzwaren, want het kastje waarin dit moois zit gaat nergens over...

Overigens €350 betaald voor de Ack dAck!....

kit-kat

Mijn nieuwste aanwinst=

Chord CPM 2600 geintegreerde versterker.
Nog niet beluisterd, want ik moet de netsnoeren nog aanpassen. .....
Binnenkort zal er muziek vloeien in mijn woonkamer....

Mijn speakers zijn b&w N804 in cherry kleur...maar deze heb ik al wat langer.
Kwa bron heb ik op dit moment een pioneer dvd speler 575a, maar hier gaat binnenkort iets in wijzigen...maar wat precies ..weet ik nog niet.
"We lose our health to make money...
and then lose our money to restore our health."

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

R

Feli kate.

Mooi ding hoor. Kun je niet even snel een snoertje maken of zo. Kun je vast aan de slag. Ik heb nog wel een dhz lapp wattage snoer liggen. Als je hem wilt lenen te overbrugging, moet je maar even een pm sturen.

eric_audio

Gefeliciteerd Kate. Dat zal zeker een hele mooie combinatie zijn. Tof  O0
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

eric_audio

Garmt en FrenkB,

Gefeliciteerd met jullie SF's. Hele mooie luidsprekers om te zien. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik ze nog nooit gehoord heb, hun grote broers trouwens evenmin.

@FrenkB: gezien je avatar, gaat het ook Lavardin worden??
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

advr

jeetje, gaat ineens idereen over op de SF cremona auditors  ;D ;D

prachtige luidsprekers en klinken fantastisch, gefeliciteerd allemaal met de aankopen. O0 O0

@frenkb, nu moet ik toch wel een keer tegengas geven door de Lavardin IS Ref met mijn Graaf GM50b te gaan vergelijken anders wordt het maar saai....al die Lavardins.. :P :P
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

wil

Blijkbaar is Sonus Faber helemaal in. Na Jeroenskie en Boubou nu ook FrankB en Garmt aan de SF. Maar net als eric_audio heb ik ze ook alleen maar gezien en nooit gehoord. Wordt nu wel benieuwd! Maar alleen de looks al van die Italianen maakt dat je al voor de helft om bent. Dat geldt overigens voor vele Italianen (Pathos, Graaff en - mijn droomspeaker - Zingali).

@Garmt, waarmee heb je de AdHack (grapje) vergeleken? Is deze echt zo goed dat ie voor dit geld vele dac's van meer dan het drievoudige verslaat? Zal wel, anders had je het niet gekocht  ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

garmtz

Citaat van: wil op april 25, 2005, 20:38:03
Blijkbaar is Sonus Faber helemaal in. Na Jeroenskie en Boubou nu ook FrankB en Garmt aan de SF.

Tja... Toch is het voor mij geen idee van 'het is in'... Het is gewoon erg goed...! ;)

CiteerMaar net als eric_audio heb ik ze ook alleen maar gezien en nooit gehoord. Wordt nu wel benieuwd! Maar alleen de looks al van die Italianen maakt dat je al voor de helft om bent. Dat geldt overigens voor vele Italianen (Pathos, Graaff en - mijn droomspeaker - Zingali).

Yep... ;)

Citeer@Garmt, waarmee heb je de AdHack (grapje) vergeleken? Is deze echt zo goed dat ie voor dit geld vele dac's van meer dan het drievoudige verslaat? Zal wel, anders had je het niet gekocht  ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit heb gehoord, maar ik weet wat non-oversampling DACs 'doen' en na wat ervaringen van gebruikers hem blind gekocht. Voor €350 kan ik me geen buil vallen, heb gewoon een DAC nodig!! ;)  Normaal niet mijn 'ding' om ongehoord te kopen, maar ach... Volgens een zeker persoon verslaat deze DAC vrij makkelijk DACs van > €2000.

Audiofiel

Citaat van: Garmt op april 25, 2005, 21:16:40
...na wat ervaringen van gebruikers hem blind gekocht. Voor €350 kan ik me geen buil vallen, heb gewoon een DAC nodig!! ;)  Normaal niet mijn 'ding' om ongehoord te kopen, maar ach... Volgens een zeker persoon verslaat deze DAC vrij makkelijk DACs van > €2000.

Dat vind ik inderdaad niks voor jou! :o Altijd iedereen op het hart drukken EERSt te luisteren.. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.