Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

Citaat van: AppleMies op april 22, 2005, 23:01:09
Vandaag mijn 9 maanden oude (hoe bedoel u?   afschrijving?) AUDI TT Quattro 225 PK ingeruild.........  :'( :'( :'( :'(  voor een A3 Sportback 2.0 TDI DSG, Ambition/Pro-Line/S-line.  Past er allemaal toch niet op de achterkant dus maar zonder de type badges besteld ::)  Verder zo'n beetje alle opties maar genomen die er zijn en nog krijg ik geld toe..  ;D

Het afscheid van de TT zal met pijn in het hart zijn :(  Maar goed. Soms moet je verstandig worden.

gr.

AppleMies

Gaaf! Echt mijn droomauto binnen mijn leasemogelijkheden! Jammer genoeg is de leasenorm niet voor de 2.0 TDI toereikend, echter PRO LINE en S-LINE moeten wel, dus dan maar de 1.9 TDI .

Foto's aub :)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

AppleMies

Foto's heb ik nog niet.  Het is niet te geloven maar ik krijg hem pas eind juli begin augustus :o 

gr

AppleMies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Starred

beunky

Meer info volgt binnenkort ;)
Het zal er dan zo uit gaan zien bij mij thuis:

Maar dan wel in het zwart!
Laten we het er op houden dat de prijs aangenaam was ;)
En dat mijn Primare V25 dvd-speler nu te koop is! (onder voorbehoud dat de Tag hier ook arriveert ;) ;D)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Raphie

Yep, Ebay voor nog geen £800, goede koop beunk, ik zag je naam al staan als koper ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Geweldig Beunky! Nu heb je echt high-end!

Geweldig, goed dat het gelukt is! Goede actie, je had nog 6 minuten na de tip.....
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

beunky

Citaat van: Blue-Eyes op april 23, 2005, 17:54:52
Geweldig Beunky! Nu heb je echt high-end!

Geweldig, goed dat het gelukt is! Goede actie, je had nog 6 minuten na de tip.....

16 minuten na de tip, 5 na het telefoontje ;) ;D

beunky

Citaat van: Raphie op april 23, 2005, 17:51:09
Yep, Ebay voor nog geen £800, goede koop beunk, ik zag je naam al staan als koper ;D

En ik zit hier met een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer brede grijns op mijn gezicht van te genieten ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Raphie

Kan ik me voorstellen, die DVD32 is z.g.a.n. ben benieuwd of je verbeterng hoort t.o.v. de CD20. je heb nu tevens een super DVD speler
JBL PRX Power!

blue-eyes

Citaat van: Raphie op april 23, 2005, 18:39:30
Kan ik me voorstellen, die DVD32 is z.g.a.n. ben benieuwd of je verbeterng hoort t.o.v. de CD20. je heb nu tevens een super DVD speler

Ik hoorde het hier wel......... Ik zal de lat wat hoger leggen Mark ;D

Enneh, nog even een goede (lees beter dan een dropveter) interlink aanschaffen voor de T2L. Tenminste, ik ga er vanuit dat je stereo PRE dat ook heeft daar je stereo PRE zo ongeveer identiek is aan de HT PRE

AppleMies

Citaat van: Starred op april 23, 2005, 07:44:03
Welke kleur?

Zwart, pearl effect.........zijn er nog andere kleuren dan?? ::)

gr

AppleMies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

beunky

Citaat van: Blue-Eyes op april 23, 2005, 21:11:19
Ik hoorde het hier wel......... Ik zal de lat wat hoger leggen Mark ;D

Enneh, nog even een goede (lees beter dan een dropveter) interlink aanschaffen voor de T2L. Tenminste, ik ga er vanuit dat je stereo PRE dat ook heeft daar je stereo PRE zo ongeveer identiek is aan de HT PRE

Ik heb hier wel wat liggen ;)
Wat ik natuurlijk ook kan doen is de digitale interlink gebruiken die ik over heb ;) :D
Moet op zich geen enkel probleem zijn.
Ik kan hem idd linken aan de stereo-pre ;) ;D

beunky

Citaat van: Jack van Dijk op april 23, 2005, 22:49:55
Ik heb nog wel een fatsoenlijk analoog interlinkje voor je liggen die je kunt gebruiken. Beter dan een dropveter en volgens mij ga je als je meer investeert voor die T2L echt niet horen.

Jack

Top, hebben we het woensdagaaf dan nog wel ff over, oki?

blue-eyes

Volgens mij is het beter voor de T2L een analoge interlink te gebruiken ipv een digitale. De exacte reden weet ik niet meer.

Raphie

ik gebruik er nu een Monster M800 voor, gaat prima
JBL PRX Power!

Sjors

Trotse eigenaar van een splinternieuwe 900E meld zich  :)

Groet, Sjors

beunky

Citaat van: Blue-Eyes op april 23, 2005, 23:47:53
Volgens mij is het beter voor de T2L een analoge interlink te gebruiken ipv een digitale. De exacte reden weet ik niet meer.

Nou, punt is dat je een digitale interlink zonder problemen ook kunt gebruiken als analoge interlink :)
Andersom gaat niet goed ;) ;D
Maar goed, Jack en ik hebben het er nog wel over ;) ;D
Komt wel helemaal goed!

Jean Pierre

Citaat van: Sjors op april 24, 2005, 12:11:58

Groet, Sjors

Aiii.... Deze versterker kan veel meer met luidsprekers van.. Durf het niet eens te zegge niet goed zown plaatje;)

Any way congratz met je anakoop :D

VlisChris

Niet echt ht maar toch met audio dus toegestaan ;D
Ik ben voor een 512mb flashplayer gegaan.
Een Sony NW E405

En dan in het zwart.
Inclusief een waardebon voor een gratis neckstrap headphone twv 60 euro (y)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Spacebass

Groet, Sjors

Citaat van: Jean Pierre op april 24, 2005, 13:10:45
Aiii.... Deze versterker kan veel meer met luidsprekers van.. Durf het niet eens te zegge niet goed zown plaatje;)

LOL  ;D Ik wel!

R

Sjors

Citaat van: Ruben op april 24, 2005, 17:09:22
Feli sjors. Mooie bak.

@ Spacebass LOL  ;D

Wist dat ik er commentaar op zou krijgen ;D wilde een beetje plagen  ;)

Bedankt Ruben  :)

Scarp

Trotse eigenaar van een splinternieuwe 900E meld zich :)

Groet, Sjors
Leuk, de combinatie van de DV-SP800 en TX-NR900E heb ik ook gehad :)

Lynxxx

Zaterdag met mijn vriendin een tweede JBL HT1F THX speaker opgehaald. Deze gaat met de HT1F die ik al had de 4312A's vervangen die ik als rears opgesteld had staan. Die laatste stonden echter te "laag" opgesteld voor een goede surround weergave.

De HT1F die ik al had deed tot op heden dienst als surround back in een 6.1 opstelling, maar gaan vanaf nu dus samen met de nieuwe aanwinst het achterkanaal vormen voor een 5.1 setup. Ik heb ze beiden op 70cm hoge stands geplaatst, iets boven oorhoogte en het verschil in ruimtelijkheid met de oude setup is werkelijk niet te geloven. Daarnaast geeft de nieuwe opzet VEEL meer ruimte in de kamer en oogt een stuk "rustiger", alhoewel door de lichte wijziging in de front setup het "gewicht" in het intereur wel iets naar voren is geschoven. Mijn vriendin is zeer tevreden met de nieuwe opzet, en ik ook heheh >:D.

De fronts (JBL 4312A's), staan vanaf heden geplaatst op twee JBL Digital 10 subwoofers (enkele dagen geleden een tweede sub gekocht :) ) , waardoor de tweeters netjes op oorhoogte komen en de basweergave tot op oorlogsnivo kan worden opgedreven  >:D Het geluid van de setup is nu, al zeg ik het zelf, indrukwekkend :)

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

FrankB

Sinds een paar weken staan ze bij mij in te spelen:

8) 8) O0 O0  SONUS FABER CREMONA AUDITOR'S  O0 O0 8) 8)

Ze zijn echt fan-tas-tisch!! Wat een sound  8)

Met dank aan Beter Beeld en Geluid voor de perfecte service van het thuis mogen uitproberen van beide kleuren  8) 8) ;D ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12