Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

Dus 400 euro als ik mijn kabel bij HEM inruil ;D Dan ga ik er zeker over nadenken!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

BWzes03

Mijn nieuwe aanwinst, vanmiddag gehaald...
Een 2-channel aanvulling op mijn Home Entertainment system :

de Rotel RCD-1072 CD-speler

Ben hem nu aan het inspelen, klinkt nu al vele malen beter dan de Pioneer DV-747A in CD-speler modus.
Kan alleen maar nog beter worden....  8) 8)
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Sjors

Citaat van: BWzes03 op november  5, 2004, 23:33:36
Mijn nieuwe aanwinst, vanmiddag gehaald...
Een 2-channel aanvulling op mijn Home Entertainment system :

de Rotel RCD-1072 CD-speler

Ben hem nu aan het inspelen, klinkt nu al vele malen beter dan de Pioneer DV-747A in CD-speler modus.
Kan alleen maar nog beter worden....  8) 8)

Mooie Speler  8) ik heb hem zelf ook gehoord mooi zuiver en degelijk uitgevoerd.

Groet, Sjors

PaulB.

Feli allemaal weer met de mooie aankopen.

@blue-eyes:jij helemaal, schitterende geplande upgrade :)

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

DrBoom

Mooie RCD1072, heb ik ook staan hier :)
Best een goeie speler, klinkt mooi open en helder.
In't begin vond ik'm wat té in de hoge tonen, maar dat betert met het inspelen, wordt natuurlijker klinken na verloop van enige weken.
Vooral de afwerking vond ik heel mooi, zeer degelijke constructie met veel plaats tussen de RCA connectors (voor dikke kabels ;D ).

BWzes03

Citaat van: DrBoom op november  6, 2004, 00:00:56
In't begin vond ik'm wat té in de hoge tonen, maar dat betert met het inspelen, wordt natuurlijker klinken na verloop van enige weken.

Grappig dat je dat zegt, sommige tests (What-HiFi bv..) vinden de speler juist in het hoog te kort schieten....

Vooral de afwerking vond ik heel mooi, zeer degelijke constructie met veel plaats tussen de RCA connectors (voor dikke kabels ;D ).

Viel mij ook gelijk op, komt goed uit, want de Vivanco HighPerformance Interconnect cables die ik gebruik, zijn niet de dunste. Ze hebben van die schroefspanners om de tulp 'vast' te knijpen op de RCA bussen.
Op de Pioneer zitten de RCA bussen erg dicht op elkaar, waardoor je ze bijna niet vast- of los gedraaid krijgt.
Bij de Rotel is dat geen enkel probleem meer.
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

blue-eyes

Dan moet je de Rotel cdspeler die Scarp te koop heeft eens gaan luisteren......... ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Mark S

Vandaag een setje Vibrapods Model 1 gekocht voor onder de dvd-speler.

sjakieswitch

Laatste aanwinst:

Epson TW200H en een electrisch Beamax scherm (2.16 breed, zichtmaat). Het zou dus zomaar kunnen zijn dat ik wat minder op het forum ga zitten en wat meer films ga kijken  ;D

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

The Luggage

Citaat van: Starred op november  4, 2004, 21:53:42
SVS PB10, het nieuwe babysubje van SVS

Hoe valt hij mee? Ik heb hem namelijk ook in bestelling staan.

PS : iedereen gefeliciteerd met de aanwinsten, in de eerste plaats Blue-eyes

The Foundation

een dvd speler pioneer dv737 met psm

Sjors

Gistermiddag opgehaald, het nieuwe Compinion3 multimedia sound systeem 8) horen is geloven......

Groet, Sjors

Spacebass

Hee leuk sjors...klinkt het een beetje lekker?

Ik zoek nog platte zooi (voor aan de muur) voor in de slaapkamer en voor bij de PC  ;)

Hoeveel kost zo'n setje?

Vincent

Hi

ik dacht uit mijn hoofd 289 maar kan me vergissen.

Grtz

Vincent

Sjors

Citaat van: Spacebass op november  7, 2004, 20:30:40
Hee leuk sjors...klinkt het een beetje lekker?

Ik zoek nog platte zooi (voor aan de muur) voor in de slaapkamer en voor bij de PC  ;)

Hoeveel kost zo'n setje?

Er zit een dijk van een geluid in!, je kan hem beluisteren bij de bose dealer's ontzettend breed geluidsbeeld mooie heldere tonen en diepe bassen, en geen vervormingen waarneembaar 8)

Het is allemaal heel degelijk uitgevoerd zware sub uit mdf met poly-toplaag, deze set is begin deze maand op de markt gekomen daardoor nog niet overal leverbaar, maar ik was zo ongeduldig  ;D dat ik zaterdag naar Didam ben gereden waar een dealer gevestigd zit die hem al op vooraad heeft.

Prijs 295,-

Deze set speelt alle computer-surroundsetjes eruit 8)

mocht je nog wat willen weten of info willen hebben pm mij dan maar even (bijvoorbeeld voor de maten)

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: Vincent op november  7, 2004, 21:06:24
Hi

ik dacht uit mijn hoofd 289 maar kan me vergissen.

Grtz

Vincent

Je zit er dichtbij Vincent  ;)

Groet, Sjors

Rappie

Nieuwe B&W 603 S3 speakers :) zie ht sectie voor pics
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: Rappie op november  7, 2004, 22:09:56
Nieuwe B&W 603 S3 speakers :) zie ht sectie voor pics

Mooie aanwinst! ik heb ze net bekeken  8)

Groet, Sjors

HansenKnight

Mijn laatste aankoop is:

Een meerkanaals eindversterker van het merk, en type: Theta Dreadnaught-2
Deze versterker is voorzien van 225 Watt modules.

Groetjes van "een new member"

Countguarneri

BOUBOU

Citaat van: countguarneri op november  7, 2004, 23:05:14
Mijn laatste aankoop is:

Countguarneri

8)  een zeer coole upgrade, al zeg ik het zelf  :D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

Citaat van: countguarneri op november  7, 2004, 23:05:14
Mijn laatste aankoop is:

Countguarneri
Halloo!! that's seriuos buisness!  ;D  Gefeliciteerd  :) Wat gebruik je als pre?

Sjors

WOW!!! wat een bak zeg  :D deze?

Groet, Sjors

Rappie

Dat is een leuke aankoop inderdaad, wat stuurt de versterker aan ?
Eigenaar van Paulthé

garmtz

Yep, de Dreadnaught is toch wel één van de allermooiste multi-kanaals versterkers...  8)