aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

morca

Citaat van: sultankat op mei 22, 2016, 11:28:36
Lekker bezig zeg op de zondagochtend: bol van de vooroordelen, alsof je me kent. Ik ga hier naar niet verder op in.
Ik geef mijn mening ........ ;)
Heeft niks met zondag of ochtend te maken.

MarkD

Citaat van: morca op mei 22, 2016, 11:37:39

Doet me weer eens denken aan een uitspraak van de wijsgeer Dirty Harry Callahan: "Well, opinions are like assholes. Everyone has one."  :-X

Oh ja, Bill Gates, geen heilige maar ook geen Dr. Evil...
http://www.manners.nl/hoe-bill-gates-30-miljard-aan-de-wereld-teruggaf/
Stereo: Magna Mano Ultimate 3.5 + Farad Super3|Denafrips Pontus 15th|Ayre K-5xe MP|Nuprime AMG STA SE|VPI Traveler|Harbeth Compact 7-ES3 XD2|XTZ 10.17 Edge subs met MiniDSP

pameijer

Er zitten echt wel verschillende kanten aan de Samaritaanse houding van de Gates en Zuckerberg achtige mensen in deze wereld. Eerst sluizen ze hun miljarden dollars door belastingparadijzen waardoor ze amper iets betalen aan de samenlevingen waar ze hun winsten maken. Vervolgens gaan ze zelf dat geld weer naar eigen believen herverdelen naar door hun verkozen goede doelen. Echter, dit geld behoort aan de belastingpot toe en de democratisch verkozen parlementen zouden moeten beslissen wat er met dit geld gebeurt.

Ergo, Gates en Zuckerberg vertonen eigenlijk dictatoriaal gedrag door helemaal lekker zelf te willen beslissen wat er met de miljarden oneigenlijke winsten gebeurt. Om vervolgens te melden dat we niet zo kleinzielig moeten mekkeren want het gaat toch naar goede doelen  :-X :-X :-X
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

MarkD

Verschillende kanten, zeker. Enige nuancering kan geen kwaad zo af en toe. Waarom direct met een spijkerhard oordeel over anderen klaar staan, terwijl iedereen zo zijn tekortkomingen heeft. Ik wel n ieder geval. ;)
Stereo: Magna Mano Ultimate 3.5 + Farad Super3|Denafrips Pontus 15th|Ayre K-5xe MP|Nuprime AMG STA SE|VPI Traveler|Harbeth Compact 7-ES3 XD2|XTZ 10.17 Edge subs met MiniDSP

MarkD

michel69

Citaat van: maz op mei 20, 2016, 22:59:27
Ben ik weer. ;)

De marantz is nog niet binnen. Heb nog geen tijd gehad om het op te halen.
Ga het zo snel mogelijk doen als ik tijd heb.

Laatste tijd is het stukken drukken dan vorige jaar op de zaak dus kan geen kant op en zondags zijn ze er niet bij kharma als ik vrij ben.

Dinsdag over 2 weken is me eerste doordeweekse dag vrij.
Hopelijk heb ik dan tijd om even naar Breda te rijden.

Laatste tijd sowieso weinig muziek geluisterd , even druk met voorbereiding voor de zomer en de collectie en toeren met de auto. Lol.

Ook druk heen en weer met de verzekering helaas. Dus even genoeg te doen.

Vanavond ga ik weer eens lekker zitten luisteren.

Hoi Maz hier ook druk met de tuin dan......pff ben best gebroken van al dat gedoe...oude bestrating eruit nieuwe erin en heel wat zand,grond gegraaf etc. ;D Jammer dat je nog geen tijd hebt gevonden(aan de andere kant een goed teken ;) )om de Marantz op te halen maar goed nog even wachten(is volgens mij niet een van je sterkste punten ;D ) maar dan heb je ook wat. ben je trouwens al in bezit van SACD's ? ik vind het echt stukken beter klinken dan een gewone cd gisteren nog de SACD van Dire straits zitten luisteren en dat is echt genieten.
Gisteravond dus een latertje geworden in huize Maz ;D, gaat het trouwens de goede kant op met de mannen van de verzekering? of doen ze nog steeds moeilijk.

Groetjes Michel
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Staaled

Citaat van: pameijer op mei 22, 2016, 13:39:34
Er zitten echt wel verschillende kanten aan de Samaritaanse houding van de Gates en Zuckerberg achtige mensen in deze wereld. Eerst sluizen ze hun miljarden dollars door belastingparadijzen waardoor ze amper iets betalen aan de samenlevingen waar ze hun winsten maken. Vervolgens gaan ze zelf dat geld weer naar eigen believen herverdelen naar door hun verkozen goede doelen. Echter, dit geld behoort aan de belastingpot toe en de democratisch verkozen parlementen zouden moeten beslissen wat er met dit geld gebeurt.

Ergo, Gates en Zuckerberg vertonen eigenlijk dictatoriaal gedrag door helemaal lekker zelf te willen beslissen wat er met de miljarden oneigenlijke winsten gebeurt. Om vervolgens te melden dat we niet zo kleinzielig moeten mekkeren want het gaat toch naar goede doelen  :-X :-X :-X
^^
Klopt, het is libertair gedrag en m.i. een gevaar voor een democratie.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Raphie

Nou enige nuance is hier wel op zijn plaats: inkomsten en uitgaven staan los van elkaar.
Als we het over uitbuiting hebben dan zijn juist de Zara's met sweatshops en Apple met de ertsmijnen de meer sprekende voorbeelden, U2 en Starbucks met hun belasting routes (wat trouwens "keurige" overheidsafspraken zijn en géén vergeten mazen in de wet)
MS heeft hoofdzakelijk IP, net als facebook en investeren juist in een kenniseconomy in India

Het is weer populair klokje klepeltje. Lekker makkelijk Gates en Zuck bashen.......
Ben nou wel benieuwd waar deze heren van "geroofd" hebben en wie ze hebben "uitgebuit"
JBL PRX Power!

addesmo

[quote

Het is weer populair klokje klepeltje. Lekker makkelijk Gates en Zuck bashen.......
Ben nou wel benieuwd waar deze heren van "geroofd" hebben en wie ze hebben "uitgebuit"
[/quote]

Nou, dat is een makkelijke vraag. Van ons allemaal!

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

MarkD

VlisChris

Vergeet Sjaak en Annita vooral niet.

Wie kan me bijpraten; waar ging dit topic oorspronkelijk ook weer over? Ben de draad een beetje kwijt :D ;)

lynch1979

Citaat van: Christiaan S op mei 22, 2016, 20:58:36
Vergeet Sjaak en Annita vooral niet.

Wie kan me bijpraten; waar ging dit topic oorspronkelijk ook weer over? Ben de draad een beetje kwijt :D ;)

Vrouwen, Audio, Auto's, Drank, Horloges, Brillen en Vakanties

VlisChris

En vergeet Bill Gates natuurlijk niet :tongue2:

Kjelt

en boten oh nee superyachts, een keer zo'n boot voltanken en ik ben al failliet  :D

lynch1979

lynch1979

Citaat van: Kjelt op mei 22, 2016, 21:30:38
en boten oh nee superyachts, een keer zo'n boot voltanken en ik ben al failliet  :D

Maar dan heb je er wel een  ;)

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Perfectionist

Citaat van: morca op mei 22, 2016, 11:37:39

Die mag je geven, maar op de persoon spelen mag niet.
In het team hebben we besloten je een ban van een week te geven.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

VlisChris

Mijn excuses mijn excuses.
Het viel me op dat het topic op slot stond. Bij nakijken wie dat gedaan heeft kwam ik tot de ontdekking dat .... ik dat geweest ben.

Blijkbaar heb ik op een verkeerde knop gedrukt gisteravond. Niet de bedoeling. Er was inderdaad geen aanleiding om het topic te sluiten.

Het topic gaat dus weer open natuurlijk!

michel69

Citaat van: Christiaan S op mei 23, 2016, 10:54:48
Mijn excuses mijn excuses.
Het viel me op dat het topic op slot stond. Bij nakijken wie dat gedaan heeft kwam ik tot de ontdekking dat .... ik dat geweest ben.

Blijkbaar heb ik op een verkeerde knop gedrukt gisteravond. Niet de bedoeling. Er was inderdaad geen aanleiding om het topic te sluiten.

Het topic gaat dus weer open natuurlijk!

Foutje bedankt.......  ;D  ;)
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Kjelt

We (admins) blijven mensen he, en we hebben tig meer knopjes om per ongeluk verkeerd op te drukken dan normale users  :D

VlisChris

Waarbij vooral de knop "topic verwijderen" op een zeer ongelukkige plek zit als je mobiel bent :-X En dat is helaas geen grapje.

edit na een paar uur  :angel: Gelukkig vraagt het forum eerst uitgebreid of je zeker weet dat het weg moet. Per ongeluk een topic weggooien kan dus wel gebeuren, maar het is gelukkig meer dan per ongeluk 1 knop verkeerd indrukken :D

Perfectionist

Berichten verwijderd. Opmerkingen nav adminoptreden alleen per PB.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

martin778

Het gaat weer 'goed' op het forum, jammer :(
Topic van Joris is ook spontaan op slot gevlogen?