aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Struis

Goh, kijk ik toch al even een paar jaar rond hier, nooit deze 335 pagina topic gezien!

Wow Maz, soms is het leven van een ondernemer hard. Ik ben er ook eentje... Succes met de voortzetting.

Blijft overigens erg leuk om je dingen te lezen. De unieke manier van uitdrukken. Geweldig :)

Ik heb ook een Zwitsers horloge. Het type dat Jason Bourne in de films draagt. Horloges zijn in Nederland voornamelijk de goedkope types, maar dat verandert al meteen als je naar Duitsland of Belgie gaat. De mijne komt dan ook uit Duitsland.

Overigens ben ik nog aan het sparen voor Harbeths sinds jouw verhalen over de SHL5 die je al eeuwen geleden weg hebt gedaan :)

Waar je nu mee draait is vele nivo's boven wat hier ooit zal draaien. Veel te kostbaar allemaal! Goed, een boerderijtje kopen wat nog de nodige reparaties nodig heeft helpt niet, maar ach..
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker, Tribute (made in Grunn) voorversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue (nu met Woodsong lager), dCS Verona klok, dCS Media Bridge streamer, Meitner MA-2 CD speler en DAC, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer, PS Audio Power Plant. Interconnects van Oyaide, Audioquest (Sky en Earth), power zelfmaak, Puritan en nog wat random spul, ethernetkabels van QED en Audioquest (Carbon).

Mr.M

Citaat van: Christiaan S op maart 22, 2016, 18:46:17
Maz, de Sharmerende Sjeik :tongue2:

Je moet het meemaken wil je het  snappen waarom de "De Rijken " praten zoals ze praten en lopen met de neus omhoog en naast de schoenen. Lol

Komt simpelweg omdat het werkt als een klok. ;)

Als je  simpel en uit nieuwsgierigheid vraagt wat de prijs van zo een klok is  dan hoor je :   this are one of the most expensive .. bla bla bla and cost more than a average home......

Maar Als je hem arrogant aankijkt alsof je hem en zijn huis  erbij gaat kopen als het je bevalt en zegt : "wil je die even uit de kast halen voor me , als ik ze door een raam wilde bekijken had ik het wel gegoogled.

Dan worden ze haast geïntimideerd en kijken ineens op naar je als een DADELBOOM uit SAUDI ARABIË met gouden dadels als vrucht.

Dan gaan alle vitrines open en iedereen wordt aan de kant gevraagd om ruimte te maken naast de vitrine .lol

Nu komt het mooie , lol. Ineens  wordt er niet m meer over de standaard prijzen gesproken maar over de mogelijkheden tot COSTOMIZING the WATCH TO YOUR TASTE!  Ik kon het haast niet geloven ! Een 3 ton horloge nogeens duurder proberen te maken enkel omdat hij denkt dat hij het voor elkaar krijgt om meer uit de ARME MAZ te persen.hahaha

Geld speelt toch geen rol denkt hij op niveau van een rijk Arabier , toch? Hahaha

Je kon namelijk alle details van de horloge veranderen en de horloge wat al naar mijn idee uniek is te personaliseren zodat niemand meer de zelfde zou hebben.

Je kon de horloge mixen ,  goud, rosé titanium door elkaar , ander kleur plaat , ipv CABASTAN je eigen naam erop of je verjaardag getallen in je favoriten kleur maken zodat die dag anders kleurt , jij noemt het en hij zou het maken , alleen dan is de levertijd iets meer en er komt een waardeloze niet een voor mij waarschijnlijk merkbare  50k bij. Dat merk ik niet eens denkt hij. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Het was voor mij een heel leerzaam en interessante dag waarbij ik maar een beetje  mezelf was maar naast me schoen ging lopen met me neus omhoog  en deed alsof ik de zoon ben  van een heeeel rijk Arabier. Hahahahah

En ja het was best een "vet" gevoel Hoe iedereen je behandelt en naar je "opkijkt" al weet je dat het door je "geld" komt want ondertussen ben ik gewoon de ARME maz die een jaar voor jan .... Heeft staan zweten. Hahah

Citaat van: Jean Sibelius op maart 22, 2016, 20:01:28
Hoi Maz,

Nooit geweten dat er een speciale beurs is voor alleen horloges, maar ik kan me voorstellen dat dit de 'place to be is' voor de echte horloge fanaten 8).

Heb zelf een Seiko van 19 jaar oud. Mocht deze ooit echt stuk gaan, wat ik niet hoop omdat er een verhaal bij hoort, dan waarschijnlijk weer 'gewoon' een Seiko.
Alleen audio is al duur genoeg :colgate:

Groeten, Jan

Hoi jan

Ik ook niet , totdat ik uitgenodigd werd door vrienden om mee te gaan voor inkoop. Moet zeggen dat ik verbaasd was over de immens grote zalen en de presentaties.

Niet voor te stellen dat ze dat allemaal opbouwen in die niveau allee  voor een show en ieder jaar weer afbreken en de komende jaar niet de zelfde gebruiken maar weer een ander design.

Ze bouwen complete gebouwen van 5/6 verdieping en 100 kamers  op hoogste niveau van afwerking als "stand".

Daar kunnen de dealers dan gerust de collectie bekijken en voorraad bestellen voor het hele jaar.

Ik denk dat er makkelijk  100 miljoenen aan de stands was besteed.

Kijk 'BaselWorld 2015 - Overview' op YouTube
https://youtu.be/V5hjowdM0oo

Citaat van: Struis op maart 22, 2016, 21:35:53
Goh, kijk ik toch al even een paar jaar rond hier, nooit deze 335 pagina topic gezien!

Wow Maz, soms is het leven van een ondernemer hard. Ik ben er ook eentje... Succes met de voortzetting.

Blijft overigens erg leuk om je dingen te lezen. De unieke manier van uitdrukken. Geweldig :)

Ik heb ook een Zwitsers horloge. Het type dat Jason Bourne in de films draagt. Horloges zijn in Nederland voornamelijk de goedkope types, maar dat verandert al meteen als je naar Duitsland of Belgie gaat. De mijne komt dan ook uit Duitsland.

Overigens ben ik nog aan het sparen voor Harbeths sinds jouw verhalen over de SHL5 die je al eeuwen geleden weg hebt gedaan :)

Waar je nu mee draait is vele nivo's boven wat hier ooit zal draaien. Veel te kostbaar allemaal! Goed, een boerderijtje kopen wat nog de nodige reparaties nodig heeft helpt niet, maar ach..

Hoi  struis
Leuk te horen dat er af en toe leuke dingen uit me topic rolt.;)

Ik kijk ook vaak niet verder dan me neus lang is op forum door tijdgebrek.

Mijn eigen topic bijhouden kost me al een berg tijd.lol.

TAG had een leuke stand en meteen aan begin van de zaal. Wat de collectie betreft, het is mijn smaak nooit geweest. Beetje te sportief voor mijn smaak.

Citaat van: Christiaan S op maart 22, 2016, 18:46:17
Maz, de Sharmerende Sjeik :tongue2:
Lol.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

patsijb

Maikel_audionerd

Als je een beetje extra betaald maken ze volgens mij speciaal voor jou een polsband-je  :tongue2: :hehe:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

DofN

Fantastisch dat je er zo van kan genieten Maz. En zit niet vrijwel iedereen in dezelfde mallemolen, alleen zijn de bedragen anders?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Mr.M

Citaat van: Maikel_audionerd op maart 23, 2016, 15:23:24
Als je een beetje extra betaald maken ze volgens mij speciaal voor jou een polsband-je  :tongue2: :hehe:
Idd.  Als je betaald kan alles hier. Lol
Citaat van: doorofnight op maart 25, 2016, 10:08:42
Fantastisch dat je er zo van kan genieten Maz. En zit niet vrijwel iedereen in dezelfde mallemolen, alleen zijn de bedragen anders?
Met de juiste gezelschap is niet zo moeilijk genieten abel.
En ja enkel de bedragen zijn anders. ;) .Voor de rest zit iedereen op de zelfde pad.

Verder heb ik vandeweek bij LEX (LABO) in de klooster de NAGRA phono opgehaald maar nog niet aangesloten. Ik wist niet dat kloosters zo mooi en ruim waren lex. ;) wist ook niet dat ze Chivas Regal  serveerden in kloosters. Lol.

Ook heb ik voor op de bureau de Adam 3 actieve monitors gekocht. En moet eerlijk toegeven daar mis ik het laag een beetje. Dus er moet een klein subje  bij denk ik.

Verder Ben druk in de weer met de verzekering dus geen tijd en zin gehad voor muziek.
De verzekeraar heeft officieel de claim afgewezen dus das balen.

Erger nog ze hebben gelijk, mijn tussenpersoon heeft gesprek met NN gehad en naar eigen zeggen een grove fout gemaakt betreft mijn aanmelding en verzekeringen.
Ze hebben de eisen welke over de electronisch  beveiliging van winkel ging over het hoofd gezien.

Mijn tussenpersoon stelt nu voor om hun  aansprakelijk te  stellen en via hun aansprakelijkheid verzekering dit op te lossen .Zoeen grove fout had niet moeten gebeuren en een klant mag niet de dupe zijn van hun fout. Dus dat is heel netjes van ze!
Nu hopen dst hun aansprakelijkheid verzekering niet moeilijk doet.

Dat een winkel boven een bepaald bedrag aan voorraad en inventaris een alarm moet hebben is een eis bij ieder verzekeraar. Dus mijn behandelaar had moeten weten dat een winkel met 1.5 ton aan voorraad en inventaris niet zonder alarm mag zijn om verzekerd te worden.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

bmateijsen

Gaaf! Ik zou hem persoonlijk niet daar zo bovenop leggen... probeer hem zo ver mogelijk van versterkers en voedingen te plaatsen...

Mr.M

Citaat van: bmateijsen op maart 26, 2016, 11:10:25
Gaaf! Ik zou hem persoonlijk niet daar zo bovenop leggen... probeer hem zo ver mogelijk van versterkers en voedingen te plaatsen...
Tnx. Voor de tip.

Ik dacht door al die gepantserd  spul en metaalwerk dat het mee zou vallen met de E.M.V.

Voordeel van deze phono is  dat dit geen snoertjes heeft voor voeding en zeer compact is. Dus kan hem overal plaatsen.

Ik denk dat ik hem onder de draaitafel zelf leg. Daar zit niets in de buurt qua electronisch apparatuur.

sultankat

Citaat van: maz op maart 26, 2016, 11:01:52
Idd.  Als je betaald kan alles hier. LolMet de juiste gezelschap is niet zo moeilijk genieten abel.
En ja enkel de bedragen zijn anders. ;) .Voor de rest zit iedereen op de zelfde pad.

Verder heb ik vandeweek bij LEX (LABO) in de klooster de NAGRA phono opgehaald maar nog niet aangesloten. Ik wist niet dat kloosters zo mooi en ruim waren lex. ;) wist ook niet dat ze Chivas Regal  serveerden in kloosters. Lol.

Ook heb ik voor op de bureau de Adam 3 actieve monitors gekocht. En moet eerlijk toegeven daar mis ik het laag een beetje. Dus er moet een klein subje  bij denk ik.

Verder Ben druk in de weer met de verzekering dus geen tijd en zin gehad voor muziek.

Erger nog ze hebben gelijk, mijn tussenpersoon heeft gesprek met NN gehad en naar eigen zeggen een grove fout gemaakt betreft mijn aanmelding en verzekeringen.
Ze hebben de eisen welke over de electronisch  beveiliging van winkel ging over het hoofd gezien.

Mijn tussenpersoon stelt nu voor om hun  aansprakelijk te  stellen en via hun aansprakelijkheid verzekering dit op te lossen .Zoeen grove fout had niet moeten gebeuren en een klant mag niet de dupe zijn van hun fout. Dus dat is heel netjes van ze!

Dat een winkel boven een bepaald bedrag aan voorraad en inventaris een alarm moet hebben is een eis bij ieder verzekeraar. Dus mijn behandelaar had moeten weten dat een winkel met 1.5 ton aan voorraad en inventaris niet zonder alarm mag zijn om verzekerd te worden.

Maz, even nog een tip:

Jij hebt zaken gedaan met jouw tussenpersoon: die is dus naar jou toe verantwoordelijk voor de kwaliteit van het geleverde, in dit geval de verzekering van jouw winkel. Het kan niet zo zijn dat jij nu afhankelijk wordt van de uitkomst van een geschil. Dat geschil moet de tussenpersoon zelf  oplossen, daar hoef jij niet de dupe van te zijn/worden!
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: sultankat op maart 26, 2016, 11:51:30
Maz, even nog een tip:

Jij hebt zaken gedaan met jouw tussenpersoon: die is dus naar jou toe verantwoordelijk voor de kwaliteit van het geleverde, in dit geval de verzekering van jouw winkel. Het kan niet zo zijn dat jij nu afhankelijk wordt van de uitkomst van een geschil. Dat geschil moet de tussenpersoon zelf  oplossen, daar hoef jij niet de dupe van te zijn/worden!
Dat is ook zo. Ze gaan dit nu oplossen door mijn schade via hun aansprakelijkheid verzekering uit te  keren.

Zij gaan dan verder in gesprek met  NN hierover.

Ik heb me rechtsbijstand ingeschakeld zodat er geen fouten ontstaan bij de aansprakelijkheidsstelling. Hopelijk is gaat dit vlotjes en snel.

Tnx voor meedenken Rogier.

sultankat

Citaat van: maz op maart 26, 2016, 11:58:04
Dat is ook zo. Ze gaan dit nu oplossen door mijn schade via hun aansprakelijkheid verzekering uit te  keren.

Zij gaan dan verder in gesprek met  NN hierover.

Ik heb me rechtsbijstand ingeschakeld zodat er geen fouten ontstaan bij de aansprakelijkheidsstelling. Hopelijk is gaat dit vlotjes en snel.

Tnx voor meedenken Rogier.

^^
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Joris1971

Is allemaal niks die zgn tussenpersonen, je betaalt er voor.
Wij zaten eerst ook via een tussenpersoon, was er iets.. Altijd gezeur.
Nu rechtstreeks bij Interpolis en dat bevalt prima!

Faxe

Citaat van: maz op maart 26, 2016, 11:01:52

Het al dan niet betalen van de beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar van je tussenpersoon staat los van het feit of ze moeten betalen als ze je verkeerd geadviseerd hebben.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Holo Audio Spring 3 Level 2 | Paradigm Persona 3F | REL S/510 | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus met Forester F2 voeding | Degritter

Graphtuner

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Koetsu black / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mr.M

Citaat van: Faxe op maart 26, 2016, 20:55:02
Het al dan niet betalen van de beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar van je tussenpersoon staat los van het feit of ze moeten betalen als ze je verkeerd geadviseerd hebben.
Dat denk ik zelf ook.
Citaat van: Graphtuner op maart 26, 2016, 23:51:59
benieuwd naar je ervaring met de BPS!
Die ga binnenkort eens beluisteren. Ben zelf ook zeer benieuwd over deze batterij gevoed phono .

Mr.M

Eindelijk gister tijd gehad om de nagra BPS aan te sluiten en testen.

De nagra stond geconfigureerd op mm /47 k en theoretisch zou het goed gaan met mijn mc 0.3 mv met een audio note stepup trafo.
Helaas bleek dit echter niet het geval . De phono ging compleet over de nek.

Na heel wat leeswerk blijkt dat de nagra niet goed werkt  met hoog uitput van elementen en of stepup.

Daarna heb ik de NAGRA maar naar  de mc modus geconfigureerd en de stepup trafo er tussen uit gehaald.

Dat bleek  heel simpel te zijn , paar jumpers heen en weer schuiven en klaar is kees.
Voorlopig heb ik enkel de nagra op mc gezet op de standaard  47 k ohm configuratie.
dat bleek een goed match te zijn en ik kon de eerste plaat zonder vervorming beluisteren.
Welke LOAD het beste bij de element(benz wood L2 zou passen weet ik niet dus dat wordt weer ANTON AKA Scrutinizer weer vragen stellen.;).

Even wat over het geluid. Eerste wat opvalt is de STILTE,STILTE EN STILTE.
DE STILTE en ruimte tussen instrumenten is waanzinnig. Het lijkt haast op een studio opname sessie waar ieder muzikant met zijn instrument  in een separate ruimte solo zit te spelen.
Ik moest heel even wennen aan alle detail die op me af kwamen. Dit is een heeeeel erg detail rijke phono.

Of dit nou door de batterij voeding komt of niet weet ik niet maar hij is stil en detail rijk.
Ruimtelijkheid is een ander kracht van deze phono. Hij speelt bijzonder ruimtelijk . Geen geluid tussen de speakers maar een behoorlijk open en diep stage.
Het laag is behoorlijk strak en snel en vol definitie.

Hij is een tikkeltje koeler in weergave dan mijn oud en geliefd HERRON VTPH1 buizen phono Maargoed dat was een buizen vv .
Bij de hoge tonen is  sprankel genoeg en veel verfinning zonder enige irritatie.

Midgebied en stemmen zijn  mooi, midgebied neigt meer naar neutraal.

Van mij had het een tikje warmer en iets meer aangezet gemogen. (Meer Buizig) maar dat is extra slagroom op een heerlijk ijsje vragen.;).

Ik moet zeggen dat in de standaard configuratie deze phono mij best positief  overtuigd heeft.
Mooiste van deze phono is het formaat, zeer Compact en makkelijk overal plaatsbaar.

Dit was ieder cent investering waard.
Was al tijdje opzoek naar een mooie phono en nu heb ik hem.:)

Ben benieuwd of het nog beter kan als ik een ander LOAD gebruik .

Jumping Jack

Wat lagere afsluitweerstand resulteert meestal in wat warmer en voller geluid (geen wereld van verschil maar proberen waard). Zet de phono eens op 100 Ohm...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LABO

Goed te horen Maz. Het is even zoeken naar de juiste setup, maar dan heb je ook wat  :wub:  Als ik mijn versterker switch niet gemaakt had, dan had ik hem ook echt niet meer weggedaan. Jouw investering is waarde vast  :pompom:
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Dat was de enige load welke ik heb geprobeert en dat klonk naar mijn idee wat doffer en minder "echt".  Dus wat je zegt klopt wel. Met lagere weerstand klinkt alles wat minder sprankelend.

Mr.M

Citaat van: LABO op april  5, 2016, 20:59:15
Goed te horen Maz. Het is even zoeken naar de juiste setup, maar dan heb je ook wat  :wub:  Als ik mijn versterker switch niet gemaakt had, dan had ik hem ook echt niet meer weggedaan. Jouw investering is waarde vast  [emoji14]ompom:
Hoi lex.
Dit is inderdaad een hele mooie en zeldzame phono.  Ben er ook heel erg blij mee. U wordt bedankt!
Alleen jammer dat het niet werkt met mijn stepup trafo.
Die gaf juist een likje meer intensiteit tov geen stepup. Dus had ik had gehoopt dat de combi nagra en stepup de "ultieme combi" zou zijn.lol

Bas Akkerman

Citaat van: maz op april  5, 2016, 19:59:09
Eindelijk gister tijd gehad om de nagra BPS aan te sluiten en testen.

De nagra stond geconfigureerd op mm /47 k en theoretisch zou het goed gaan met mijn mc 0.3 mv met een audio note stepup trafo.
Helaas bleek dit echter niet het geval . De phono ging compleet over de nek.

Na heel wat leeswerk blijkt dat de nagra niet goed werkt  met hoog uitput van elementen en of stepup.

Daarna heb ik de NAGRA maar naar  de mc modus geconfigureerd en de stepup trafo er tussen uit gehaald.

Dat bleek  heel simpel te zijn , paar jumpers heen en weer schuiven en klaar is kees.
Voorlopig heb ik enkel de nagra op mc gezet op de standaard  47 k ohm configuratie.
dat bleek een goed match te zijn en ik kon de eerste plaat zonder vervorming beluisteren.
Welke LOAD het beste bij de element(benz wood L2 zou passen weet ik niet dus dat wordt weer ANTON AKA Scrutinizer weer vragen stellen.;).

Even wat over het geluid. Eerste wat opvalt is de STILTE,STILTE EN STILTE.
DE STILTE en ruimte tussen instrumenten is waanzinnig. Het lijkt haast op een studio opname sessie waar ieder muzikant met zijn instrument  in een separate ruimte solo zit te spelen.
Ik moest heel even wennen aan alle detail die op me af kwamen. Dit is een heeeeel erg detail rijke phono.

Of dit nou door de batterij voeding komt of niet weet ik niet maar hij is stil en detail rijk.
Ruimtelijkheid is een ander kracht van deze phono. Hij speelt bijzonder ruimtelijk . Geen geluid tussen de speakers maar een behoorlijk open en diep stage.
Het laag is behoorlijk strak en snel en vol definitie.

Hij is een tikkeltje koeler in weergave dan mijn oud en geliefd HERRON VTPH1 buizen phono Maargoed dat was een buizen vv .
Bij de hoge tonen is  sprankel genoeg en veel verfinning zonder enige irritatie.

Midgebied en stemmen zijn  mooi, midgebied neigt meer naar neutraal.

Van mij had het een tikje warmer en iets meer aangezet gemogen. (Meer Buizig) maar dat is extra slagroom op een heerlijk ijsje vragen.;).

Ik moet zeggen dat in de standaard configuratie deze phono mij best positief  overtuigd heeft.
Mooiste van deze phono is het formaat, zeer Compact en makkelijk overal plaatsbaar.

Dit was ieder cent investering waard.
Was al tijdje opzoek naar een mooie phono en nu heb ik hem.:)

Ben benieuwd of het nog beter kan als ik een ander LOAD gebruik .
Dat klinkt exáct zoals ik een phonoversterker zou willen in mijn set. Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op april  5, 2016, 21:55:57
Dat klinkt exáct zoals ik een phonoversterker zou willen in mijn set. Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig!
Gezien de formaat had ik eigenlijk een minder hoge verwachting. Ik dacht dit wordt  een vrij klein product met een GROTE en overdreven NAGRA prijs eraan.

Maar dat is hier niet het geval. Voor een piep klein phono is dit echt een goed klinkend dingetje. De prijs is wel behoorlijk gezien de formaat Maargoed  dat zijn alle Nagras. Belachelijk geprijsd!

Bas Akkerman

Grappig toch dat je daar zo van opkijkt. Voor mij speelt uiterlijk veel minder een rol en is het echt belangrijk hoe dat ding klinkt. De Nagra lijkt me een mooie match met de Garrard, haast ying en yang.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op april  5, 2016, 22:13:01
Grappig toch dat je daar zo van opkijkt. Voor mij speelt uiterlijk veel minder een rol en is het echt belangrijk hoe dat ding klinkt. De Nagra lijkt me een mooie match met de Garrard, haast ying en yang.
Ik ben nogal van de "the bigger the better " theorie bas. Lol. Hahaha. Hoewel ik zelf altijd zeg klein maar fijn! Lol. Maar dat is compenserend bedoelt denk ik. Lol....

Daarom ook die grote auto en grote installaties ....Hahahah ergens wil ik me groot voelen denk ik. Hahahahah lol.

PS als goed is komt morgen mijn kharma db7s eindelijk aan. [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji350] [emoji351] [emoji350] [emoji350] [emoji346] [emoji346] [emoji346] [emoji351] [emoji351] [emoji351]

Werd eens tijd , na ruim een jaar wachten. Ze nemen bij kharma deze woorden van mij wel heel serieus "(doe rustig aan)" .