aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op oktober 14, 2015, 21:51:23
...of op zijn scooter  ;D
Scooter is al knal rood en chroom  jan..die kan niet opvallender .haha
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

MauZ

Mooie flessies met verwennerij MaZ.. 😎

Gefeliciteerd alvast.. 🎉 🎉 🎂
Njoy.. 😉
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

R

Martin!!!

mainly British stuff

Mr.M

Tnx heren.

20 jaar is in een ogenblik voorbijgegaan.

Kan niet zeggen dat ik niets heb meegemaakt intussentijd.

Ben een WERELD ASIELZOEKER.haha

Hiervoor De wereld doorgereisd voor de medische zorg van mijn broertje en uiteindelijk in OKT 2004 ons gemeld in Mastricht (politie bureau) voor MEDISCH "ASIEL".
Later die avond doorgereisd naar Gilze en Rijen naar een onvergetelijk bos waar OC (opvangcentrum)voor Asielzoekers zich bevond/bevindt., zelfs de taxi chauffeur kon de weg niet vinden in de mist en donker. Lol

Het is alweer ruim 20 jaar verder. ik Was 13, maar kan het me herinneren als of het gister was.

Heeft ruim 20 jaar genomen om van O.C naar Z.O  te gaan . Lol

Als je zo gaat praten dan wordt je oud denk ik. Hahaha.

Wat vanavond betreft , Tis ik, mijn fles jack en de ab van mijn audio set.

Echt  feesten zit er  helaas niet in vanavond en mijn nieuwe fles open trekken al helemaal niet.
Die zal nog even hier enkel mooi wezen. Straks gewoon  weer op om naar werk te gaan.

Laatste slok jack opdrinken en me nest in.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Maikel_audionerd

Gefeliciteerd Maz.  :pompom:  :pompom:  :pompom:
Mooi flesje, je vriendin heeft goeie smaak  ;)
Mooi verhaal trouwens ook, respect !
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

Citaat van: Maikel_audionerd op oktober 16, 2015, 03:02:52
Gefeliciteerd Maz.  [emoji14]ompom:  [emoji14]ompom:  [emoji14]ompom:
Mooi flesje, je vriendin heeft goeie smaak  ;)
Mooi verhaal trouwens ook, respect !
Dank u zeer. Flesje  is inderdaad heel erg mooi. Ben eerder benieuwd naar hoe het smaakt tov de gewone chivas. 

Maikel_audionerd

Citaat van: maz op oktober 16, 2015, 03:09:18
Dank u zeer. Flesje  is inderdaad heel erg mooi. Ben eerder benieuwd naar hoe het smaakt tov de gewone chivas.
You'll be suprised :)
Meer finesse, meer diepgang, (nog) betere afdronk. Net high end audio
Nog wakker ?  :crazy:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Roksan

Proficiat en proost
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Gefeli Maz, maak er een shiny dag van!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Oud lid

Citaat van: maz op oktober 16, 2015, 02:56:53

Hiervoor De wereld doorgereisd voor de medische zorg van mijn broertje en uiteindelijk in OKT 2014 ons gemeld in Mastricht (politie bureau) voor MEDISCH "ASIEL".

Klopt die datum wel? Of begrijp ik iets niet? Je topic is in september 2014 geopend...

Erwin B

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

twani

Citaat van: Erwin B op oktober 16, 2015, 08:00:53
Klopt die datum wel? Of begrijp ik iets niet? Je topic is in september 2014 geopend...

Erwin B

Drank maakt méér kapot dan je lief is :D

twani

Citaat van: maz op oktober 16, 2015, 02:56:53
Tnx heren.

20 jaar is in een ogenblik voorbijgegaan.

Kan niet zeggen dat ik niets heb meegemaakt intussentijd.

Ben een WERELD ASIELZOEKER.haha

Hiervoor De wereld doorgereisd voor de medische zorg van mijn broertje en uiteindelijk in OKT 2014 ons gemeld in Mastricht (politie bureau) voor MEDISCH "ASIEL".
Later die avond doorgereisd naar Gilze en Rijen naar een onvergetelijk bos waar OC (opvangcentrum)voor Asielzoekers zich bevond/bevindt., zelfs de taxi chauffeur kon de weg niet vinden in de mist en donker. Lol

Het is alweer ruim 20 jaar verder. ik Was 13, maar kan het me herinneren als of het gister was.

Heeft ruim 20 jaar genomen om van O.C naar Z.O  te gaan . Lol

Als je zo gaat praten dan wordt je oud denk ik. Hahaha.

Wat vanavond betreft , Tis ik, mijn fles jack en de ab van mijn audio set.

Echt  feesten zit er  helaas niet in vanavond en mijn nieuwe fles open trekken al helemaal niet.
Die zal nog even hier enkel mooi wezen. Straks gewoon  weer op om naar werk te gaan.

Laatste slok jack opdrinken en me nest in.

Gezien de huidige COA situatie denk ik dat er over een jaar of 20 heel wat brillenzaken hun deuren zullen openen.  :D

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

sultankat

Nog zo jong! Dat belooft nog heel veel jaren geluk voor jou en leesplezier voor ons! Geniet ervan Maz, je bent het levende bewijs dat veel te bereiken is ALS JE MAAR WIL! :clapping:
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Richi

Gefeliciteerd MAZ en nog vele gelukkige en gezonde jaren toegewenst.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Mr.M

Citaat van: Maikel_audionerd op oktober 16, 2015, 03:13:53
You'll be suprised :)
Meer finesse, meer diepgang, (nog) betere afdronk. Net high end audio
Nog wakker ?  :crazy:
Hahaha. Lol.
Zoals jij het verwoord ,dacht ik even dat je het over audio had.

Veel geld voor weinig verschil..hahah. alleen nadeel hiervan is , als ik er klaar mee ben kan ik hem moeilijk doorverkopen . Haha.

Citaat van: Roksan op oktober 16, 2015, 05:41:49
Proficiat en proost
Dank u. We gaan er een hardwerkende dag van maken.
Citaat van: Bas Akkerman op oktober 16, 2015, 07:21:52
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Tnx bas. Tis prachtig weer. Dus kan niet meer stuk[emoji23]
Citaat van: Xander32 op oktober 16, 2015, 07:42:54

Gefeli Maz, maak er een shiny dag van!
Tnx xander.  Ik ga al mijn shiny spul om doen vandaag.

Hopelijk schijnt ze zon niet anders loop ik als een kroonluchter rond.
Citaat van: Erwin B op oktober 16, 2015, 08:00:53

Erwin B
Nee. Moet 2004 zijn... KOMT DOOR DE JACK .
Citaat van: Mitch-- op oktober 16, 2015, 08:19:50
Van Harte Maz  [emoji14]ompom:
Tnx mitch.
Citaat van: twani op oktober 16, 2015, 08:34:43
Drank maakt méér kapot dan je lief is :D
Ik heb heeeeele  mooie herinneringen aan overgehouden theo..

Ook wat mindere , maar alles bij elkaar opgeteld heeft het bij mij meer vreugde en blijheid gebracht dan verdriet.
Dus mijn [emoji106]  voor jack.

Citaat van: twani op oktober 16, 2015, 08:36:40
Gezien de huidige COA situatie denk ik dat er over een jaar of 20 heel wat brillenzaken hun deuren zullen openen.  :D
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Zolang je positief bezig bent voor /in de maatschappij wens ik ze veel succes en geluk toe.

Citaat van: chansig op oktober 16, 2015, 08:46:17
Gefeliciteerd Maz...

Gr Hans
Dankjewel hans.
Citaat van: clockwork op oktober 16, 2015, 08:57:55
Gefeliciteerd kerel!  [emoji14]ompom:
Ook u bedankt .
Citaat van: sultankat op oktober 16, 2015, 09:20:12
Nog zo jong! Dat belooft nog heel veel jaren geluk voor jou en leesplezier voor ons! Geniet ervan Maz, je bent het levende bewijs dat veel te bereiken is ALS JE MAAR WIL! :clapping:
Dankjewel Rogier

We gaan er weer voor.
Citaat van: Richi op oktober 16, 2015, 09:29:59
Gefeliciteerd MAZ en nog vele gelukkige en gezonde jaren toegewenst.
Dankjewel richi.

RZeemering

Heerlijk hoe smaken kunnen verschillen.
Op integratie, smaakverschil en jouw verjaardag! Proost en van harte!
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

michel69

Haha nice Maz van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....ik zal vanavond op je proosten nu nog een beetje vroeg ervoor en denk dat ze op mijn werk wel raar gaan kijken als ik proostend rond loop.. ;) ;D
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Jumping Jack

Citaat van: maz op oktober 16, 2015, 10:26:07

Dus mijn [emoji106]  voor jack.

Bedankt Maz!  :D

En voor jouw een fijne verjaardag!

Citaat van: RZeemering op oktober 16, 2015, 10:53:24

^^
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Citaat van: RZeemering op oktober 16, 2015, 10:53:24
Proost.... op een gezonde jaar voor iedereen.
Citaat van: michel69 op oktober 16, 2015, 11:05:43
Haha nice Maz van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....ik zal vanavond op je proosten nu nog een beetje vroeg ervoor en denk dat ze op mijn werk wel raar gaan kijken als ik proostend rond loop.. ;) ;D
Dankjewel michel. Ieder keer als ik naar je naam kijk en de 69 teken erachter zie dan komt "jack" en tatiana bij me in beeld. Hahaha. Lol
Citaat van: Jumping Jack op oktober 16, 2015, 11:17:49
Bedankt Maz!  :D

En voor jouw een fijne verjaardag!

^^
U ook bedankt , Was meer voor de drinking jack bedoelt dan de jumping jack,

Maargoed, het is  een jack en jack is jack.;)

AudioEnZo

Gr. René
► Vinshine x Kinki Studio Taihang
    ► Vinshine x LYH SW-10pro
    ► Rockna Wavedream Reference Signature
    ► Vinshine  x Kinki Studio Dazzle
► Xanadu HRS22YH-MG