aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Jumping Jack

Hij heeft een Kharma-kleefplaatje op de platenspeler geplakt...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

chansig

Of je schuift de balk een beetje naar rechts. Mooi plaatje hoor....voor mijn gevoel een beetje blingbling. Vind ik ook niet echt bij Maz passen maar goed...als hij het maar mooi vindt.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Kjelt

Citaat van: advr op oktober 12, 2015, 07:33:05
Nederland is wel met die nuchterheid/gewoon doen groot geworden. Het zijn overigens niet de Nederlanders die dat anders (willen)  zien.
Welnee, tot de 17e eeuw hadden de "nederlanders" niets te makken.
In de 17e eeuw toen er door de vlucht uit Antwerpen voor de spanjaarden veel geld in Nederland kwam dat investeringen zoals de VOC mogelijk maakt braken er bizar kapitalistische tijden aan. De kooplieden lieten zien dat ze het goed hadden en er was helemaal geen hollandse nuchterheid wat de klok sloeg. Tafelzilver bij de vleet, schilderijen, grote ramen zonder gordijnen zodat iedereen kon zien wat je had en voor in de zomer flinke buitenhuizen aan de vecht zonder omheining of heg. De een nog groter dan de ander.
Na de 17e eeuw ging het weer wat minder en er zijn (zover als ik weet) ook religieuze stromingen gekomen die afkeer hadden van de katholieke kerk met al hun gouden bling bling ceremonieen en terug wilde naar de roots.

Dus we zijn helemaal niet met die nuchterheid groot geworden, dat is pas gekomen nadat het weer over en uit was met de goede tijden  ;D
Maar ik ben geen historicus dus als er iemand met kennis van zaken wil aanvullen, graag.

Oud lid

Citaat van: maz op oktober 12, 2015, 11:55:54

Hier zeggen we :
BESCHEIDENHEID SIERT EEN MENS.

In VS zeggen ze:
*THE BIGGER THE BETTER.
*MONEY TALKS  EN BULLSHIT WALKS.

In Amerika zeggen ze wel meer. Maar van de gemiddelde Amerikaan heb ik geen hoge pet op...

Erwin B

Oud lid

Citaat van: Jumping Jack op oktober 12, 2015, 13:07:08
Hij heeft een Kharma-kleefplaatje op de platenspeler geplakt...

Tsja...Komt over als iemand met een Golf 1.0 die een GTI badge op de achterkant plakt...

Erwin B

Robiwan

Citaat van: Kjelt op oktober 12, 2015, 14:03:32
Welnee, tot de 17e eeuw hadden de "nederlanders" niets te makken.
In de 17e eeuw toen er door de vlucht uit Antwerpen voor de spanjaarden veel geld in Nederland kwam dat investeringen zoals de VOC mogelijk maakt braken er bizar kapitalistische tijden aan. De kooplieden lieten zien dat ze het goed hadden en er was helemaal geen hollandse nuchterheid wat de klok sloeg. Tafelzilver bij de vleet, schilderijen, grote ramen zonder gordijnen zodat iedereen kon zien wat je had en voor in de zomer flinke buitenhuizen aan de vecht zonder omheining of heg. De een nog groter dan de ander.
Na de 17e eeuw ging het weer wat minder en er zijn (zover als ik weet) ook religieuze stromingen gekomen die afkeer hadden van de katholieke kerk met al hun gouden bling bling ceremonieen en terug wilde naar de roots.

Dus we zijn helemaal niet met die nuchterheid groot geworden, dat is pas gekomen nadat het weer over en uit was met de goede tijden  ;D
Maar ik ben geen historicus dus als er iemand met kennis van zaken wil aanvullen, graag.

welnee geloof geen reet van die geschiedenis :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

paaj

Citaat van: Erwin B op oktober 12, 2015, 14:51:05
Tsja...Komt over als iemand met een Golf 1.0 die een GTI badge op de achterkant plakt...

Erwin B

Humor dus ;)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Martin!!!

Hahaha volgens mij is Joris weer away (althans hier)  :wacko:
mainly British stuff

DofN

Mag het weer over iets leuks gaan? De platenspeler bijvoorbeeld. Vertel eens meer Maz?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Oud lid

Wel een mooie draaitafel dan. Die geen extra badge behoeft. ;D

Erwin B

Maikel_audionerd

^^
Citaat van: doorofnight op oktober 12, 2015, 21:51:42
Mag het weer over iets leuks gaan? De platenspeler bijvoorbeeld. Vertel eens meer Maz?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Bas Akkerman

Maz, plagerijtjes over en weer moet natuurlijk kunnen. Maar Joris in je topictitel gebruiken gaat toch wat te ver. Dus pas deze even aan a.u.b.. :thumbs-up:

Edit: ik zie dat er al een PM was gestuurd, excuses!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt

Titel aangepast, duurde te lang en de R2M's stroomden binnen.
Mensen het is niet toegestaan andere users te namen/shamen of uit te lokken: regels 1 en 9 van de forumregels zijn van toepassing.
Ik verwijder een aantal niet ontopic posts van de laatste posts en hoop dat we nu weer ontopic kunnen verder gaan.

sultankat

Citaat van: Thanatos op oktober 12, 2015, 07:53:35
@Maz,

Waarom je in NL al die kleine auto's op geel ziet en de grotere op wit kenteken heeft puur met belastingsklimaat te maken.. In Duitsland is de auto een heilige koe en geen melk koe..

waar wij een Polo/Gokf voor rijden heeft men in Duitsland zowat een Passat voor..

De waarheid is hard.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 13, 2015, 08:20:46
Maz, plagerijtjes over en weer moet natuurlijk kunnen. Maar Joris in je topictitel gebruiken gaat toch wat te ver. Dus pas deze even aan a.u.b.. :thumbs-up:

Edit: ik zie dat er al een PM was gestuurd, excuses!

[emoji106]
Citaat van: Erwin B op oktober 12, 2015, 22:33:40

Erwin B

Citaat van: Kjelt op oktober 13, 2015, 09:32:50
Titel aangepast, duurde te lang en de R2M's stroomden binnen.
Mensen het is niet toegestaan andere users te namen/shamen of uit te lokken: regels 1 en 9 van de forumregels zijn van toepassing.
Ik verwijder een aantal niet ontopic posts van de laatste posts en hoop dat we nu weer ontopic kunnen verder gaan.

Excuses ,niet bij stilgestaan.
Citaat van: sultankat op oktober 13, 2015, 10:20:34
De waarheid is hard.
Idd. Als ik op de Duitse auto site kijk en wat ik hier betaal voor de zelfde auto krijg ik haast tranen in mijn ogen ..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Erwin B op oktober 12, 2015, 22:33:40

Erwin B
Je hebt ook gelijk.  Alleen soms ga je je vervelen en doe je gekke dingen.haha
Citaat van: doorofnight op oktober 12, 2015, 21:51:42
De platen speler is gewoon de oude clearaudio maar dan met een badge van kharma erop. Hahaha..
Had nog een logo liggen en vond het wel geinig om de kharma logo erop te zetten.

Gezien de clearaudio naam niet duidelijk  op de draaitafel staat vermeld (heel klein op een pootje) kan je alles erop zetten en het lijkt origineel ook.lol

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

remco320

Citaat van: maz op oktober 13, 2015, 18:54:57
Je hebt ook gelijk.  Alleen soms ga je je vervelen en doe je gekke dingen.haha De platen speler is gewoon de oude clearaudio maar dan met een badge van kharma erop. Hahaha..
Had nog een logo liggen en vond het wel geinig om de kharma logo erop te zetten.

Gezien de clearaudio naam niet duidelijk  op de draaitafel staat vermeld (heel klein op een pootje) kan je alles erop zetten en het lijkt origineel ook.lol
Als je dat ding er daadwerkelijk hebt opgeplakt zal dat de resell value vermoedelijk wel een tikje geven..

DofN

Citaat van: maz op oktober 13, 2015, 18:54:57
Je hebt ook gelijk.  Alleen soms ga je je vervelen en doe je gekke dingen.haha De platen speler is gewoon de oude clearaudio maar dan met een badge van kharma erop. Hahaha..

Haha, je kan deze leek alles wijsmaken. Als je er een Mercedesbadge op had geplakt, had ik gedacht dat Mercedes blijkbaar ook platenspelers maakt. Die van VW wil je dan weer niet in je woonkamer.

Ik heb nog wat DALI badges liggen, waar zal ik die eens opplakken? :)
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

lynch1979

Citaat van: doorofnight op oktober 14, 2015, 21:29:02

Ik heb nog wat DALI badges liggen, waar zal ik die eens opplakken? :)

Op zijn Mercedes  :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

DofN

Of op een van zijn klokjes, die zijn groot genoeg :)

Xander32

.... daar knappen die nog van op ook, zelfs als het een VW badge betrof 8).

Citaat van: doorofnight op oktober 14, 2015, 21:54:26
Of op een van zijn klokjes, die zijn groot genoeg :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Mr.M

Maz Wordt alweer een dagje ouder...Officieel pas na 24.00 jarig maar de eerste cadeautjes stromen langzaam binnen.

Ze hebben door dat maz een drank liefhebber is.

Mijn drank rek begon uit te dunnen en een aanvulling was welkom...

Kan niet zeggen dat mijn vriendinnetje geen smaak heeft voor drank. ;)

Ze heeft ieder geval door dat ik van diamant jes hou gezien de naam van de fles.

Mr.M

zelfs  mijn drank is bling bling , lol ;)