aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Zodiac

Citaat van: Xander32 op december 21, 2014, 16:59:12
Ze zien eruit als een zetpil XXL.

Meer als een genots knots :D
Maar wel een uitzonderlijk goeie....vorm volgt functie.....
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

YamahaRXV

Citaat van: Zodiac op december 21, 2014, 17:17:54
Meer als een genots knots :D
Maar wel een uitzonderlijk goeie....vorm volgt functie.....

De nieuwe XXXL versie van de We-Vibe.... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Zodiac

Citaat van: YamahaRXV op december 21, 2014, 17:21:01
De nieuwe XXXL versie van de We-Vibe.... :D
Zo zo, u heeft er wel erg veel verstand van! Vertel......

YamahaRXV

Citaat van: Zodiac op december 21, 2014, 17:22:44
Zo zo, u heeft er wel erg veel verstand van! Vertel......

Laten we dat maar voor een andere keer houden, dit topic was vandaag al ''bewogen'' genoeg... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

DofN

Is het puur chagrijn en venijn* dat jullie de nieuwe speakers van een forumgenoot - die zijn best doet om ze op te halen, die enthousiast bezig is - beschrijven als genotsknotsen?

*of iets anders kleinzieligs
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Zodiac

Citaat van: doorofnight op december 21, 2014, 17:24:46
Is het puur chagrijn en venijn* dat jullie de nieuwe speakers van een forumgenoot - die zijn best doet om ze op te halen, die enthousiast bezig is - beschrijven als genotsknotsen?

Is ook zo. Je hebt gelijk...... :D
We zullen er geen grapjes meer over maken.

Zodiac

Citaat van: YamahaRXV op december 21, 2014, 17:24:36
Laten we dat maar voor een andere keer houden, dit topic was vandaag al ''bewogen'' genoeg... ;D
Kan je wel zeggen...maar wel gelachen vandaag toch?!

YamahaRXV

Absoluut geen chagrijn, venijn, of...... In mijn geval meer een uiting van een soort verwondering zelfs voor de m.i. nogal ''afwijkende'' optische keuze van maz dit keer t.o.v. het uiterlijk van de voorgangers.
Niets mis met het enthousiasme van maz, integendeel.... ;)

Trouwens, beetje ''overreacted'' vind je niet ?  (zeker in vergelijk met hetgeen hier vandaag allemaal al gecommuniceerd is...)

Mr.M

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Zodiac

Citaat van: YamahaRXV op december 21, 2014, 17:29:41
Absoluut geen chagrijn, venijn, of...... In mijn geval meer een uiting van een soort verwondering zelfs voor de m.i. nogal ''afwijkende'' optische keuze van maz dit keer t.o.v. het uiterlijk van de voorgangers.
Niets mis met het enthousiasme van maz, integendeel.... ;)
Sluit ik me bij aan. Niet lullig bedoeld.

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Zodiac

YamahaRXV

Citaat van: maz op december 21, 2014, 17:30:41
Ik wil thuis zijn :clapping:

Bijna 215 km/u @ 4900 RPM........die 250 km/u halen wordt een zware dobber denk ik... ;D

Zodiac

Citaat van: YamahaRXV op december 21, 2014, 17:38:58
Bijna 215 km/u @ 4900 RPM........die 250 km/u halen wordt een zware dobber denk ik... ;D
Komt door die zware we- vibes denk ik :tounge:

tompj

Citaat van: garmtz op december 21, 2014, 17:14:39
Vorm volgt functie bij Vivid... Uitzonderlijk goede speakers...
+1
Fantastische dingen Maz. Uiterlijk moet je natuurlijk van houden, maar jij niet niet zo van 'ingetogen' geloof ik  ;)
Veel plezier alvast ermee!
Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Project Tube Box DS

tompj

Gehoord samen met Focal Mini Utopia en Sonus Fabers. De Vivids vond ik aanmerkelijk mooiern dan beide andere luidsprekers.
Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Project Tube Box DS

Xander32

Hij staat in z'n 4 (van 6) ;).

Citaat van: YamahaRXV op december 21, 2014, 17:38:58
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

michel69

Haastige spoed is zelden goed Maz......dus rij nu maar lekker rustig aan naar huis en dan heb je nog alle tijd om van je nieuwe aanwinst te genieten.....en tja wbt je nieuwe pareltjes  :P ik durf te wedden dat niemand deze jongens had zien aankomen  :hehe:.........je doet/deed aan kickboxen.....wel dit is een eerste klas knockout voor al die gene die wel dachten te weten waarvoor je naar Zwitserland bent gegaan ;D

Groetjes Michel.
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

RobertVanWoerden

lees even terug hoe het op genotsknotsen uitkwam. Is niets chagrijnisch of kleinzieligs aan. En gezien wat er allemaal gepost wordt in dit topic zonder dat Maz er mods bijhaald, lijkt me (ik ken hem niet) dat Maz wel tegen een grapje kan. En waarom ook niet, het is maar audio.

RobertVanWoerden

Citaat van: maz op december 21, 2014, 16:25:04
Veilig over de grens geen douane gezeikk ..en karre door duitsland....kijken of ik de 250kan tikken...wil snel thuis zijn..net de speakers bekekn en gehoors en vriendin is helemaal verkocht aan het geluid ...wst een mooie set hier..
Ik zal jullieniet meer laten wachten ..
Dit is het....
mooi zo dat je gewoon door kon rijden. En weer een mooie set speakers :)

Kwabbernoot

Wordt jij er niet ontzettend moe van om steeds maar weer met dat opgeheven vingertje te staan?

Groeten...

Maximus_Aurelius

Wanneer het de vivid v1.5 luidsprekers daadwerkelijk zijn, misschien zet Maz jullie wel op verkeerde been  :D dan zijn het qua klank echt mooie luidsprekers. Qua design vind ik ze het mooiste uit de Vivid collectie ;). Deze luidsprekers een keer gehoord op mijn set maar ze zijn echt goed maar toch mijn huidige vond ik beter, daarom zijn deze ook gekomen. Anders waren het ook Vivid 1.5 geworden.

Maar Maz waarom er helemaal voor naar der Schweiz?  In Duitsland bij de Importeur staat ook een mooie set Vivid 1.5. Stukken dichterbij, want het was maar Postcode 5. NRW.

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

R

Prachtige speakers, heb de ovals wel eens gehoord. Zou ik zo neer kunnen zetten!

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op december 21, 2014, 17:53:21
Hij staat in z'n 4 (van 6) ;).

Volgens mij betreft het in het geval van de CLK een handgeschakelde 6 bak of een 7 traps automaat (de eerdere varianten hadden zelfs een 4 traps automaat) Ik zie een ''S'' staan rechts in het display en volgens mij links daarvan een ''D'' , maar dat kan ik jammergenoeg net niet goed zien....
Als het een D is dan betreft het zeker een automaat en zit hij al in z,n hoogste trap  ;)

eddy135

Citaat van: Duck Twacy op december 21, 2014, 17:14:03
Leuk voor op de slaapkamer.

In dezelfde stijl (hoewel..?) de Morel fat lady

Wat een gedrocht!  :crazy:

Zeker in tegenstelling tot de vloeiende Vivid's.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN