aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

scrutinizer

Citaat van: Han S op december 21, 2014, 13:23:58
Probeer je eens in de ander te verplaatsen, die het niet hoort en het wel eens wil meemaken, maar weet dat zoiets nooit gaat gebeuren.

En dan over respect: ik heb heel wat technisch goed onderbouwde postings gelezen welke achteloos als onzin werden bestempeld door de gemeente van goedgelovigen. Ik vind het allemaal prima, maar verdiep je ook eens in de rationeel denkende ongelovige, want zijn verhaal klopt meestal wel.

:yawnee:

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Han S

Citaat van: Bama op december 21, 2014, 13:25:44
Jammer dat er weer zoveel onzin is gepost in dit grappige topic. :-[

Ik ben het met je eens dat het niet in dit topic hoort, maar om het onzin te noemen gaat ook weer wat ver.
Kom er maar in Maz.

chansig

Vloertje gedweild, boven stof gezogen...hier en daar wat opgeruimd. Ik kan weer verder.  :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bama

Citaat van: Han S op december 21, 2014, 13:38:19
Ik ben het met je eens dat het niet in dit topic hoort, maar om het onzin te noemen gaat ook weer wat ver.
Kom er maar in Maz.

Ok, geen onzin, ego praat dan als je je daar beter bij voelt.

ajbeefde

Citaat van: Bama op december 21, 2014, 13:25:44
Jammer dat er weer zoveel onzin is gepost in dit grappige topic. :-[

Ben even een uurtje of wat weg en een "discipel" komt even onrust in het topic maken.  ;D 
"pas op, kom niet aan m'n vriendjes, anders roep ik de grote meester "

Laat Maz maar even doorrijden, kan het weer over de echte zaken in het leven gaan. ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Han S

Citaat van: Bama op december 21, 2014, 13:44:33
Ok, geen onzin, ego praat dan als je je daar beter bij voelt.

Nee, dat gaat ook te ver. Ik heb mensen heel erg hun best zien doen om zaken boven water te krijgen. Mensen met een academische graad in de electronica en vakmensen uit de praktijk. Dat heeft helemaal niets met ego te maken en het zijn zelfs heel bescheiden mensen.

Maar daar was vanaf de andere zijde weinig of geen respect voor te vinden en dat steekt me. Maar daar gaat dit topic niet over dus laten we het ergens anders voortzetten.

scrutinizer

Volgens mij een reactie op het onderhuidse sfeertje hier op het forum en de confrontatie niet meer in de desbetreffende topics (op)zoeken.
Dus ....waarom niet een topic kapen waar zat bezoekers hun 'vertier' zoeken. :notify:
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Han S

Citaat van: ajbeefde op december 21, 2014, 13:46:14
Ben even een uurtje of wat weg en een "discipel" komt even onrust in het topic maken.  ;D 
"pas op, kom niet aan m'n vriendjes, anders roep ik de grote meester "

Laat Maz maar even doorrijden, kan het weer over de echte zaken in het leven gaan. ;)

Kijk, en dit bedoel ik dus met respectloos. Prettige dag verder.

scrutinizer

Citaat van: Han S op december 21, 2014, 13:49:22
Nee, dat gaat ook te ver. Ik heb mensen heel erg hun best zien doen om zaken boven water te krijgen. Mensen met een academische graad in de electronica en vakmensen uit de praktijk. Dat heeft helemaal niets met ego te maken en het zijn zelfs heel bescheiden mensen.

Maar daar was vanaf de andere zijde weinig of geen respect voor te vinden en dat steekt me. Maar daar gaat dit topic niet over dus laten we het ergens anders voortzetten.

Zo....jij je plasje ook weer gedaan ...(zonder onderliggende boodschap) ::)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Han S

Ik ben nog lang niet uitgeplast, maar Maz is een vriendelijke gozer, dus....................

scrutinizer

Citaat van: Han S op december 21, 2014, 13:55:13
Ik ben nog lang niet uitgeplast, maar Maz is een vriendelijke gozer, dus....................

Doe dat dan in het desbetreffende top....forum ::)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Han S


chansig

Och jemig mensen die het met elkaar eens zijn... over respectloos gesproken.

Zou Maz al aan het Bazelen zijn ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Citaat van: Han S op december 21, 2014, 14:00:37
Dat zeg ik. Een volwassen discussie is ook op dit forum heel goed mogelijk.

Is dat de reden dat je hier 'zoveel' te vinden bent.
....then dont shit where you eat.

Excuse my french ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Han S

Aha, jij gaat voor het spelletje? Is leuk, maar ik ga ook voor de knikkers.

Zodiac

Lekker ruzie zoeken jongens. Moeten jullie niet even met moeders de vrouw naar de koopzondag in de v&d?
Of kom met mij bier zuipen, maken we het nog een beetje leuk. Wat een gezanik zeg. 
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Han S


Zodiac

Duh :tounge:
Ff goed lezen Han....dit gaat verder dan een beetje voor de gein zieken.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Duck Twacy

Citaat van: Bama op december 21, 2014, 13:25:44
Jammer dat er weer zoveel onzin is gepost in dit grappige topic. :-[
Ik lees alleen noch de berichtjes van Maz, of iets waar een foto bij staat ;)  Schiet lekker op.

Zodiac

Citaat van: Duck Twacy op december 21, 2014, 14:38:15
Ik lees alleen noch de berichtjes van Maz, of iets waar een foto bij staat ;)  Schiet lekker op.
Dan spreek je jezelf bij deze tegen :tounge: Gelijk heb je. Wat een gebabbel.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Raphie

JBL PRX Power!

Cyreg

setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

brtram


Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *