aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

JBL PRX Power!

Mr.M

Citaat van: doorofnight op november  9, 2014, 08:39:29
Even in perspectief:

Vind ze zelf verschrikkelijk lelijk - maar het gaat om het geluid.
Oeef oeef loeeeefffffffff... :inlove:

Ik vind ze VERSCHRIKKELIJK MOOOOOOIiiiiiiiiiii :wub: :wub: :wub:

Was ik maar rijk en niet zo knap, hahah lol....

Ik weet wat mijn droomset is nu.....    :wub: :wub:  met een prachtige VV /EV MOnOBLOKKEN  combi van  dan D'AGoSTINO  , of BOULDER versterking.....

Draag my maar weg....  tad en d agostino...... :wub: :wub: :inlove:
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

chansig

Oke..wansmaak is ook smaak.. :D :D :D

Niet mijn ding dus.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

http://www.dagostinoinc.com

Sinds ik naar de ces van LASVEGAS ben gegaan in januari heb ik zulke mooie spullen gezien, vooral Amerikaanse merken die tot perfectie aan toe zijn gemaakt.....

Moet ze toegeven, die Amerikanen kunnen op zeer hoge niveau werken omdat ze alles bij de hand hebben...

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Dit noem ik nou een versterker fabrikant ....niet de mooiste om te zien maar wat een techniek...
Hang hier maar een mooi setje TAD 's aan...

En je hebt een orkest

http://www.hifitimereview.com/boulder-3050-monoblock-amplifiers/

Nahpets

Citaat van: maz op november  9, 2014, 12:32:07
Dit noem ik nou een versterker fabrikant ....niet de mooiste om te zien maar wat een techniek...

En je hebt een orkest

Oef, ik dacht dat mijn monoblokken al goed aan de maat waren.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

lynch1979

En je hebt een orkest

Dan kunnen ze in Zuid een powerplant erbij bouwen  :D

Maar in Den Haag staat nog een mooie set D'AGoSTINO te koop  ;)

Joris1971

Je zou ook eens tevreden kunnen zijn met jouw set, ipv altijd maar verder te kijken.... En je zitten te verlekkeren.
There's always a bigger fish.

chansig

Joris, je lijkt een beetje op een gestopte roker. :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Deleted Member 2

Joris1971

Citaat van: chansig op november  9, 2014, 13:35:25
Joris, je lijkt een beetje op een gestopte roker. :D

Gr Hans

Misschien wel  ;D

Ik heb het gewoon gehad met al die bling bling verhalen, zo van kijk eens wat ik nu weer heb gekocht...het gevoel van het kan altijd beter.

Gewoon genieten van muziek en niet altijd maar upgraden vd set, zodat ik misschien een tingeltangeltje anders cq beter hoor.

chansig

Coax AQ Carbon

Joris1971

morca

Citaat van: Joris1971 op november  9, 2014, 13:40:29
Misschien wel  ;D

Ik heb het gewoon gehad met al die bling bling verhalen, zo van kijk eens wat ik nu weer heb gekocht...het gevoel van het kan altijd beter.

Gewon genieten van muziek en niet altijd maar upgraden vd set, zodat ik misschien een tingeltangeltje anders cq bete hoor.
Jij hebt niks te klagen toch met je huidige set  ;)

VlisChris

Och.

Ieder zo zijn hobby ;)
De een vind het heerlijk om kabels te proberen. De ander om alleen van muziek te genieten. Een derde om spullen te kopen/tonen/verkopen en een vierde heeft vast ook wel weer iets. Niks mis mee. Zolang je maar plezier hebt in je hobby, en je niemand dwingt om mee te doen ;) 8)

Joris1971

Citaat van: morca op november  9, 2014, 13:44:40
Jij hebt niks te klagen toch met je huidige set  ;)

Klopt maar vergeleken met Maz is mijn set erg bescheiden en loop ik mezelf niet gek te maken met allerlei versterkers etc

advr

En je hebt een orkest

Veel Mills weerstanden en Wima's erin.  :music:

Apart. Ik gebruik die ook vaak...
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

chansig

Citaat van: Joris1971 op november  9, 2014, 13:48:21
Klopt maar vergeleken met Maz is mijn set erg bescheiden en loop ik mezelf niet gek te maken met allerlei versterkers etc

Oke...dus jij vindt dat Maz zich gek maakt of laat maken ?

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Joris1971

Citaat van: chansig op november  9, 2014, 13:51:47
Oke...dus jij vindt dat Maz zich gek maakt of laat maken ?

Gr Hans

Gek is een groot woord

Hij laat zich iedere keer verleiden en dat terwijl hij een prachtset heeft

Duck Twacy

Ach op zich is niets mis met je te verwonderen over dit soort extremen als Boulder of TAD en dergelijke. Zolang je maar beseft dat voor gewoon genieten van muziek je echt niet zo ver hoeft te gaan.

Overigens ipv die TADs zuilen (en als mn woonkamer > 80m2 was en vrijstaand) zou ik heel happy kunnen worden van deze giganten die circa $7K kosten)

http://jtrspeakers.com/home-audio/noesis-215rt/

Ze lijken weinig subtiel, maar ze zijn beter dan je zou verwachten en kunnen als geen ander de illusie van live muziek geven (vandaar vrijstaand dus)

Maar ze zijn wel aan wat de maat.

Goede 100 watt vesterker erbij en klaar (115 db is meestal wel genoeg voor in de huiskamer al kunnen ze 126, piek 131 halen)

chansig

Citaat van: Joris1971 op november  9, 2014, 14:12:20
Gek is een groot woord

Hij laat zich iedere keer verleiden en dat terwijl hij een prachtset heeft

Ohhh...dus Maz laat zich makkelijk verleiden tot aankopen ?

Niet meer reageren overigens ik loop maar wat te ouwehoeren. Lekker laten gaan die Maz..er is al vastgesteld dat hij er niemand kwaad mee doet. ;)

Gr Hans
Coax AQ Carbon

ajbeefde

Citaat van: chansig op november  9, 2014, 14:14:10

Lekker laten gaan die Maz..er is al vastgesteld dat hij er niemand kwaad mee doet. ;)

Gr Hans

:) ;D
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

VlisChris

Bas Akkerman

Citaat van: chansig op november  9, 2014, 14:14:10
Ohhh...dus Maz laat zich makkelijk verleiden tot aankopen ?

Niet meer reageren overigens ik loop maar wat te ouwehoeren. Lekker laten gaan die Maz..er is al vastgesteld dat hij er niemand kwaad mee doet. ;)

Gr Hans
Hoogstens de buren. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op november  9, 2014, 13:40:29
Misschien wel  ;D

Gewoon genieten van muziek en niet altijd maar upgraden vd set, zodat ik misschien een tingeltangeltje anders cq beter hoor.

Die Joris,,,,mijn excuses als je het beetje gehad heb met mij en mijn hoge bling bling gehalte en steeds meer en beter en groter wil!en....

Ik heb nou eenmaal ervaren dat leven een stuk makkelijker is als je meer heb.....dus ik ben nog lang niet tevreden nee, niet tevreden zijn wil niet zeggen dat je niet geniet.... Ik geniet van alles wat ik doe alleen waarom Pioneer ,tad wannabees kopen als je  de echte kan ooit kopen ,,,??? Je moet het willen ,  wil je het bereiken.....
Ik wil nou eenmaal de mooiste en beste...ik za me best doen om het te bereiken ook,,,,

DRAEM BIG , work hard.......   Als je ooit eens echt  wat wil bereiken moet je groter denken en groter dromen en steeds mooier en beter willen en niet genoegen nemen met wat je heb..
Heeft niets met onrust of ontevredenheid te maken, ik wil gewoon meer bereiken in mijn  leven dan simpelweg genoegen nemen met wat ik nu heb
.
Waarom werknemer zijn als je werkgever kan zijn???

Betere baan, beter salaris, beter auto,huis, audio, enz enz....MOTIVATIE HEET DAT,,heeft niets met onrust en ontevredenheid te maken...

Dat onrust (motivatie )om  steeds meer willen en mooier heeft nu er naartoe geleid dat ik in  januari en zaak overneem en voor mezelf gaat beginnen  , waarom?? Omdat je als gewone werknemer nooit een Boulder of  d agustino of een vrijstaande huis en een vakantiehuis of een heerlijke 911 turbo...  :inlove: zal kunnen hebben.

,tis altijd maar kwijlen om wat anderen hebben en dromen .....

Je kan beter bling bling denken dan thuis zitten met een uitkering en je hand uitsteken naar de staat....

Annyways ik hoop ooit jullie te kunnen verwennen met de foto's van een setje Boulder met de echte tads in mijn luisterkamer....

Dat zal ongeveer op bladzijde TIG duizend zijn van AMAZING Quest van Maz als ik het kan bereiken,hahahaha..

Morgen maar   eens een paar rijtjes staatsloterij kopen,, misschien lukt het me om een Boulder foto te plaatsen binnen de komende 200 bladzijdes als de juiste combinatie valt..hahaha