Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

Vorige topic - Volgende topic

larzie

Citaat van: HTip op december 22, 2013, 08:34:19
Mooi voor je dat de F112 eerder is gekomen en je nog voor de kerst kan genieten van je nieuwe laag. Heerlijk is dat toch, hé, voelbaar laag?

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Zeker weten! Thanks Philip!
Ik hoop alleen niet dat de buren het ook gaan voelen :P

Citaat van: LuPo op december 22, 2013, 08:46:36
Super mooie subwoofer Larzie! Heel veel plezier ermee!

Thanks! Je moet het nieuwe jaar maar eens langskomen. We wonen zo dichtbij elkaar in principe en het is er nog steeds niet van gekomen.

Citaat van: vik op december 22, 2013, 10:15:11
Gefeli Lars  :pompom: :coffee: :clapping:

Keurig netjes afgeleverd zo te zien.

Veel plezier ermee !

p.s. het blijft toch een vreemd iets bij topic notificaties. Na een tijdje ontvang ik geen meldingen meer van nieuwe posts. Dan kom ik bij toeval weer het bij het topic en zie ik dat er meerdere posts zijn geweest. Eenmaal weer het topic gelezen ontvang ik wel weer een melding van nieuwe posts. En dan begint het verhaal weer opnieuw. Ben ik de enige?

Dankjewel! Ja ik was wel blij dat het allemaal toch zo vlot liep. Was toch iets wat een risico met zich meenam. Onbekende dealer, geen trackingnummer... maar het is allemaal heel soepel gegaan achteraf. De dealer in Italië communiceerde wel elke keer meteen terug dus dat was wel fijn.

Dat met die notificaties heb ik vaak als ik al een notificatie heb gehad die ik niet heb gelezen nog dan volgen er niet meerdere notificaties. Tenzij het ander topic is. Zal wel zijn om te voorkomen dat je hele inbox wordt volgespamd.  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

morca

Citaat van: larzie op december 22, 2013, 12:09:05

Ik hoop alleen niet dat de buren het ook gaan voelen :P

Mijn buren hebben veel vissen,ik zit wel eens te denken hoe die dat trillen vinden/en of ze het voelen.
Want in me glaasje water zag ik bij Pulse een keer kleine kringen ontstaan.
Als dat in die visbakken ook gebeurt.........

larzie

Citaat van: frank2 op december 22, 2013, 11:01:53
Ik raad je aan om de curve tot max. 1200 Hz te zetten, dan wordt het geluid nog mooier.

Had ik dit vor het inmeten met ARC moeten doen?
Waar kan ik dit imstellen op 1200 Hz?  :blush:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

Citaat van: morca op december 22, 2013, 12:16:40
Mijn buren hebben veel vissen,ik zit wel eens te denken hoe die dat trillen vinden/en of ze het voelen.
Want in me glaasje water zag ik bij Pulse een keer kleine kringen ontstaan.
Als dat in die visbakken ook gebeurt.........

Zolang ze niet elke keer uit hun kom trillen valt het wel mee  :thumbs-up:

Larzie HT

Raymond187

larzie

Citaat van: Raymond187 op december 22, 2013, 13:35:43
muziekie voor Larz B)

Dankjewel. Even geyoutubed en kwam dit nog tegen toen ik op subwoofer songs zocht. Absurd laag:

Of deze mixes:

Edit:

Of dit is ook wel lekker voor je subwoofer:

Edit2:

Oke nog ééntje dan:

Larzie HT

BJF

Citaat van: vik op december 22, 2013, 10:15:11
(...)
p.s. het blijft toch een vreemd iets bij topic notificaties. Na een tijdje ontvang ik geen meldingen meer van nieuwe posts. Dan kom ik bij toeval weer het bij het topic en zie ik dat er meerdere posts zijn geweest. Eenmaal weer het topic gelezen ontvang ik wel weer een melding van nieuwe posts. En dan begint het verhaal weer opnieuw. Ben ik de enige?
Klopt helemaal. Als je notificaties aan hebt staan voor een topic krijg je bericht van de eerste nieuwe reactie. Zijn er daarna nog meer posts dan krijg je daar geen mailtje van. Zodra je weer het topic (forum?) bekeken hebt ontvang je nieuwe notificaties. Staat dacht ik ergens ook bij de instellingen.
NAD M10 V2
Elac FS247

Maro

Heb je Star Trek Into Darkness al gekeken? Mega vette soundtrack en geeft de JL ook werk.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Vik

Citaat van: BJF op december 22, 2013, 15:41:10
Klopt helemaal. Als je notificaties aan hebt staan voor een topic krijg je bericht van de eerste nieuwe reactie. Zijn er daarna nog meer posts dan krijg je daar geen mailtje van. Zodra je weer het topic (forum?) bekeken hebt ontvang je nieuwe notificaties. Staat dacht ik ergens ook bij de instellingen.

Duidelijk bedankt.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

larzie

Citaat van: Maro op december 22, 2013, 17:38:48
Heb je Star Trek Into Darkness al gekeken? Mega vette soundtrack en geeft de JL ook werk.

Toevallig laatst inderdaad bekeken. Was wel een leuke film. Pacific Rim en Riddick (2013) vielen tegen.

Larzie HT

high-q

Kerel,

Lekker aan het genieten van je speelgoed zie ik alweer! Mooie curves die je gepost hebt :)
Pacific Rim vond ik ook niks, hoog Power Rangers gehalte. Gisteravond laat ook Riddick gekeken, viel idd tegen.

Van wanneer tot wanneer heb je vakantie?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Larzie HT

EzMe

Citaat van: larzie op december 23, 2013, 15:35:16
Heb al vakantie en mag 6 januari weer aan het werk. :)

Ik heb (nog) niet je hele post gelezen maar geeft een subwoofer echt nog zoveel meerwaarde ondanks je dikke D700's? Ik heb ze namelijk onlangs zelf gekocht en vind dat die al aardig laag gaan.  :clapping:

Just curious, ben nog niet in de gelegenheid geweest om zelf een high-end sub te mogen beluisteren.  :crazy:
Home: Marantz PM11S1 | Tannoy D700 | HTPC bediend met Logitech diNovo Edge | Musical Fidelity V-DAC II | Panasonic Viera TX-P42G10
Car: Alpine 137 BTi | Alpine PXA-H100 | Mosconi AS 100.2 x2 | Focal 165 KRX2 | Helix P12W
Showcase: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=139303.0

larzie

Citaat van: EzMe op december 23, 2013, 17:03:44
Ik heb (nog) niet je hele post gelezen maar geeft een subwoofer echt nog zoveel meerwaarde ondanks je dikke D700's? Ik heb ze namelijk onlangs zelf gekocht en vind dat die al aardig laag gaan.  :clapping:

Just curious, ben nog niet in de gelegenheid geweest om zelf een high-end sub te mogen beluisteren.  :crazy:

Absoluut. Het laag is strakker en voelbaar. Ook lijkt het geheel nu meer gedetaileerd.

Als je een keer in de gelegenheid bent een high-end sub te kunnen beluisteren moet je dat zeker eens doen! :)

Larzie HT

EzMe

Will so! Het valt me zowiezo op dat er veel mensen zijn met dikke subs op dit forum :) Ik dacht altijd dat ze moeilijk integreerbaar zijn. Wellicht heb je dit opgelost met ARC?
Home: Marantz PM11S1 | Tannoy D700 | HTPC bediend met Logitech diNovo Edge | Musical Fidelity V-DAC II | Panasonic Viera TX-P42G10
Car: Alpine 137 BTi | Alpine PXA-H100 | Mosconi AS 100.2 x2 | Focal 165 KRX2 | Helix P12W
Showcase: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=139303.0

morca

Citaat van: larzie op december 22, 2013, 13:31:26

Zolang ze niet elke keer uit hun kom trillen valt het wel mee  :thumbs-up:
Hij heeft 3 Tank,s in ze kamer,en een zwembad vol vissen in de voortuin.
Beetje uit de hand gelopen hobby,net als ik met me sub,s ......ieder ze dingetje  ;D

larzie

Citaat van: EzMe op december 23, 2013, 18:49:31
Will so! Het valt me zowiezo op dat er veel mensen zijn met dikke subs op dit forum :) Ik dacht altijd dat ze moeilijk integreerbaar zijn. Wellicht heb je dit opgelost met ARC?

ARC lost dit idd goed voor me op. De grafiek is ook niks mis mee volgens mij en zo klinkt het ook. Dus ben erg tevreden. :)

Maar als je geen Anthem hebt gewoon Mocra (Marco) of Ralph vragen :P

Larzie HT

larzie

Goedkoop ideetje voor de doe-het-zelfers hier met kinderen die ook ht willen.

Larzie HT

larzie

Larzie HT

larzie

Larzie HT

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer