Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

larzie

Citaat van: LuPo link=topic=116461.msg2385895# :Dmsg2385895 date=1363837735
Nou larzie.. Ik werd net even wakker en bekeek even me mail. Wat zie ik met m'n wazige ogen? Juist.. Een verzendbevestiging! :happy:
Vandaag wordt hij bezorgd, volgens UPS weegt het pakket maar 1 kg dus het blijft nog even afwachten. Als het hem wel is dan heb ik volgens mij een hele mooie receiver met ringkerntrafo..

Omg! En dan te bedenken dat ik die fout zelf heb ontdekt op bol.com.
Ik hoop inderdaad voor je dat het niet alleen de afstandsbediening is voor 325 euro.
Ben wel benieuwd wat er nou binnen gaat komen dan. Woonde je ook niet ergens in het noorden van Nederland? Verwacht dan uiteraard wel minstens een keer een demo.  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

LuPo

#1076
Citaat van: larzie op maart 21, 2013, 07:51:22
Omg! En dan te bedenken dat ik die fout zelf heb ontdekt op bol.com.
Ik hoop inderdaad voor je dat het niet alleen de afstandsbediening is voor 325 euro.
Ben wel benieuwd wat er nou binnen gaat komen dan. Woonde je ook niet ergens in het noorden van Nederland? Verwacht dan uiteraard wel minstens een keer een demo.  :D

Ik woon in het noorden inderdaad, Groningen! Als hij daadwerkelijk wordt geleverd kom je maar een keer langs voor een demo!  :worship:
Het wordt geleverd door UPS dus dat betekent wel dat het een groot pakket is, normaal bezorgt bol.com pakketjes altijd met PostNL. Dus ik denk dat die 1 kg gewoon fout is. :clapping:

Martijnst1990

#1077
Citaat van: larzie op maart 21, 2013, 07:51:22
Omg! En dan te bedenken dat ik die fout zelf heb ontdekt op bol.com.
Ik hoop inderdaad voor je dat het niet alleen de afstandsbediening is voor 325 euro.
Ben wel benieuwd wat er nou binnen gaat komen dan. Woonde je ook niet ergens in het noorden van Nederland? Verwacht dan uiteraard wel minstens een keer een demo.  :D
Ik gun het Lupo van harte, maar toch baal ik wel dat ik niet zo'n koopje heb. Maar voor jou moet dat helemaal irritant zijn, als je de aanbieding zelf ontdekt hebt en niet besteld heb.. :( :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

#1078
Citaat van: Martijn90 op maart 21, 2013, 09:38:17
Ik gun het Lupo van harte, maar toch baal ik wel dat ik niet zo'n koopje heb. Maar voor jou moet dat helemaal irritant zijn, als je de aanbieding zelf ontdekt hebt en niet besteld heb.. :( :P

Het valt me wel op dat jullie allemaal opvallend vaak online zijn en heel actief overal rondspeuren. :D :P

Ik kan er helaas ook niets aan doen dat larzie hem niet besteld heeft. Ik bestel altijd goede aanbiedingen als ik er wat aan denk te hebben. In het slechtste geval ben je je geld een weekje kwijt en krijg je een kortingsbon van €5. In het beste geval krijg je een mooi product voor weinig (wat ik overigens nog nooit eerder heb gehad).

Raymond187

hahaha for real? Krijg je nu dat ding voor 250e binnen :D :D
Dan heb je zeker value for money  O0

RalphH

 :crazy: :crazy: :clapping: :clapping:
VET!

Ik had m niet besteld na de mislukte blu-ray order ;D, maar gun het je van harte. Waarschijnlijk als er meer mensen m besteld hadden, was ie wel teruggedraaid.
Veel plezier ervan!!!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Citaat van: Raymond187 op maart 21, 2013, 10:20:17
hahaha for real? Krijg je nu dat ding voor 250e binnen :D :D
Dan heb je zeker value for money  O0

Er is nog niets zeker hoor. Er staat 1kg in de trackinggegevens dus ik wacht rustig af. Misschien kunnen we verder discussiëren in mijn topic. Ik kan me voorstellen dat Larzie het een beetje topicvervuiling vindt.

Citaat van: RalphH op maart 21, 2013, 10:24:02
:crazy: :crazy: :clapping: :clapping:
VET!

Ik had m niet besteld na de mislukte blu-ray order ;D, maar gun het je van harte. Waarschijnlijk als er meer mensen m besteld hadden, was ie wel teruggedraaid.
Veel plezier ervan!!!

Thanks. Maar ik heb nog een beetje getemperde enthousiasme want je weet maar nooit hè. If something sounds to good to be true, it probably is. ;)

Wat was de mislukte blu-ray order? :)

RalphH

Was een BR van David Gilmour voor €5,-.
Kreeg 2 dagen later een berichtje dat ie niet meer op voorraad was en dat ie dus was geannuleerd.

Prijs op de website was toen inmiddels aangepast en schijfje een dag later gewoon weer beschikbaar.
Als ze nou toegegeven hadden dat het een foutje was, had ik het geaccepteerd, maar het smoesje vond ik gewoon laf ;D.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Citaat van: RalphH op maart 21, 2013, 10:33:55
Was een BR van David Gilmour voor €5,-.
Kreeg 2 dagen later een berichtje dat ie niet meer op voorraad was en dat ie dus was geannuleerd.

Prijs op de website was toen inmiddels aangepast en schijfje een dag later gewoon weer beschikbaar.
Als ze nou toegegeven hadden dat het een foutje was, had ik het geaccepteerd, maar het smoesje vond ik gewoon laf ;D.

Heb je er geen werk van gemaakt? Ik heb ze ook een keer op zo'n soort truc gewezen bij FRS. Als ze het eerlijk toegeven dat het een fout is dan heb ik er geen problemen mee. Maar daar deden ze precies hetzelfde. Uiteindelijk na 1 'boos' mailtje werd het alsnog geleverd. Dat was de film 9 van Tim Burton voor €5 terwijl die daarna overal weer €30 was (niet de Quality film collection variant).

RalphH

Yup, 2 mails aan besteed en die liepen op niets uit
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Even een mededeling. De receiver is net binnengekomen en ik heb me een ongeluk naar boven moeten tillen. :D :P
Zie mijn topic.. Daar heb ik ook nog een vraagje. Misschien kunnen jullie me ermee helpen.

RalphH

Who's the man!!!!?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

#1087
Citaat van: RalphH op maart 21, 2013, 15:01:13
Who's the man!!!!?

Eeuwige roem en de eerste demo afspraak voor RalphH :worship: (overtuig me (en mijn vriendin) dan wel even dat ik hem moet houden :D ).

Foutje, ik dacht al dat ik iets fout deed. Larzie postte deze aanbieding natuurlijk! Zeg dat dan ff RalphH. :P

Eeuwige roem voor Larzie moet het zijn! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

RalphH

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 15:02:13
Eeuwige roem en de eerste demo afspraak voor RalphH :worship: (overtuig me (en mijn vriendin) dan wel even dat ik hem moet houden :D ).

:D Cool!

Hoge noorden toch hè? Ff plannen dan.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Citaat van: RalphH op maart 21, 2013, 15:24:07
:D Cool!

Hoge noorden toch hè? Ff plannen dan.

Jij wilt een beetje de eer opstrijken van Larzie hè, vlegel! :P

RalphH

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 15:57:34
Jij wilt een beetje de eer opstrijken van Larzie hè, vlegel! :P

Ah, ik dacht weer dat je wat anders bedoelde. Nee alle roem naar Larzie hoor! :pompom: :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Citaat van: RalphH op maart 21, 2013, 16:00:51
Ah, ik dacht weer dat je wat anders bedoelde. Nee alle roem naar Larzie hoor! :pompom: :pompom:

Uiteraard mag je wel langskomen voor een M&G hoor! :D

larzie

Ik ben heel blij voor je dat het gelukt is LuPo maar ik baal uiteraard enorm dat ik hem ook niet gewoon besteld heb. Had de order er al in staan op de betaling na. Toen zag il berichtje van Ralph over die ervaring van hem met Bol. Ik dacht dan zullen ze al helemaal niet een receiver van 3000 voor 325 euro toesturen. Wel dus! Zucht...  :(
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

je hebt een mxr700 waarom zou je een Denon willen?

RalphH

Sorry.... :nopompom:
Ik zweefde ook al met de muis over de knop en niet gedaan vanwege die reden.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Citaat van: larzie op maart 21, 2013, 16:52:54
Ik ben heel blij voor je dat het gelukt is LuPo maar ik baal uiteraard enorm dat ik hem ook niet gewoon besteld heb. Had de order er al in staan op de betaling na. Toen zag il berichtje van Ralph over die ervaring van hem met Bol. Ik dacht dan zullen ze al helemaal niet een receiver van 3000 voor 325 euro toesturen. Wel dus! Zucht...  :(

Ik snap het. Het was leuker geweest als jij hem ook had besteld.. :-[

LuPo

Citaat van: Raymond187 op maart 21, 2013, 16:54:17
je hebt een mxr700 waarom zou je een Denon willen?

Hoho, Onkyo hè! :devil:

unknown

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 17:34:34
Hoho, Onkyo hè! :devil:

En doorverkopen maakt weer ruimte voor een andere upgrade, want je had flink winst kunnen maken op dit apparaat ;)

Bedenk ik me helaas ook nu pas :(
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

larzie

Citaat van: unknown op maart 21, 2013, 17:38:51
En doorverkopen maakt weer ruimte voor een andere upgrade, want je had flink winst kunnen maken op dit apparaat ;)

Bedenk ik me helaas ook nu pas :(

Dat was inderdaad de intentie geweest. Dan had ik een mooie subwoofer en tannoy d300's kunnen kopen. Helaas!
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Hhmm ja daar had ik niet aan gedacht  :nopompom: