Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

larzie

Vanavond komt High-q langs met een kabeltje, zodat we de osd kunnen gebruiken om de Arcam in te stellen. Ben benieuwd.
Had net een bluray van Adele met DTS-HD MA opgezet en dat klonk wel erg goed dan weer ook al ondersteund de Arcam niet DTS-HD MA.
Ben benieuwd wat High-q ervan gaat vinden. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op juli 15, 2012, 16:00:55
Vanavond komt High-q langs met een kabeltje, zodat we de osd kunnen gebruiken om de Arcam in te stellen. Ben benieuwd.
Had net een bluray van Adele met DTS-HD MA opgezet en dat klonk wel erg goed dan weer ook al ondersteund de Arcam niet DTS-HD MA.
Ben benieuwd wat High-q ervan gaat vinden. :)

Ik kom straks langs, maar helaas zonder de kabels. Ik heb ze helaas niet meer  :nopompom:
Ben erg benieuwd!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

#452
Gister even met High-q wat muziek zitten beluisteren en de film "The Raven" gekeken met als doel de Arcam AVR200 wat beter te kunnen beoordelen.
Volgens mij was High-q best onder de indruk van wat de AVR200 weergaf wat betreft geluid, maar ik laat het aan hem zelf over om er een stukje over te schrijven.

Wat met name opviel was dat, in onze optiek, de Arcam AVR200 strakker de muziek weergeeft dan de Marantz SR8002. De Marantz SR8002 maakt er een wat mooier geluidsplaatje van dan dat het is. Wat ook direct opvalt is dat er geen storend probleem met het laag meer is bij lange lage tonen.
Wat betreft de warmte in de muziek valt het best mee t.o.v. de Marantz. De Arcam gaat naar mijn mening ook iets verder in het hoog.

Surround blijft lastig te beoordelen, omdat de Arcam niet perfect is ingesteld. Je mist uiteraard wel de HD audio ondersteuning, maar sommige DTS-HD MA opnames klinken wel erg goed, ook al wordt het formaat niet ondersteund door de receiver en gewoon als DTS weergegeven, met name bij muziekopnames. Het heeft allemaal iets minder impact als je een film bekijkt, alhoewel we het niet hebben getest met een film met DTS-HD MA geluid. Dat vanmiddag of vanavond ook nog maar even uitproberen.

Al met al zeer content met de aankoop en mn ouders zullen ervan genieten. Ik vind het bijna zonde dat ik de Arcam voor mn ouders heb gekocht, maar goed als ik bij hun ben kan ik ook van lekker klinkende muziek genieten. Nu maar wachten tot de nieuwe AVR600 flink in prijs gaat zakken, want 5000 euro vind ik een beetje veel geld. :D

Edit: Met films in HD Audio zelfde verhaal met de Arcam. Erg veel detail en helder. Dat beloofd veel voor een AVR400 of 600 als deze goed zijn afgesteld. Wat een superkoop die AVR200 voor 200 euro!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

RalphH

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 09:45:43
Wat een superkoop die AVR200 voor 200 euro!  :pompom:

uhu...maar nu wel zelf een nog grotere upgrade wens. Dank Pa en Ma ;D ;D

Hoop dat ze er van genieten, toch fijn een zoon die een hobby heeft  :thumbs-up:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

larzie

Citaat van: RalphH op juli 16, 2012, 21:26:47
uhu...maar nu wel zelf een nog grotere upgrade wens. Dank Pa en Ma ;D ;D

Hoop dat ze er van genieten, toch fijn een zoon die een hobby heeft  :thumbs-up:

Ja ze wilden zelf niet kopen. Ik dacht ok, omdat ze altijd voor me klaar staan, laat ik eens wat moois voor ze kopen. Ze hadden net al betere speakers overgenomen van mijn oom en ik had mijn vakantiegeld binnen dus vandaar. Liet ze eerst nog wat in twijfel door te opperen dat ik de Arcam misschien wel zelf ging houden :P
Toen zei ik, nee ik heb hem voor jullie gekocht dus jullie krijgen hem gewoon, maar ik wil hem nog wel even uitproberen in mijn setup. Nu had ik vandaag mijn moeder aan de lijn en woensdag ga ik altijd bij hun eten. Dus ze zei ook al meteen van woensdag wel weer meenemen he!  :pompom: hahaha  :D
Het interesseert ze niet, maar ze willen hem wel graag hebben :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 09:45:43
Gister even met High-q wat muziek zitten beluisteren en de film "The Raven" gekeken met als doel de Arcam AVR200 wat beter te kunnen beoordelen.Volgens mij was High-q best onder de indruk van wat de AVR200 weergaf wat betreft geluid, maar ik laat het aan hem zelf over om er een stukje over te schrijven.

Het was gezellig!!

Ik was zeker onder de indruk van de prestaties van de AVR200, helemaal voor het bedrag wat je ervoor hebt betaald. We hebben zondag uitgebreid besproken wat we goed vonden aan het apparaat en wat niet. Ik denk dat je het er mee eens bent dat de grootste nadelen zijn dat er geen HDMI aansluitingen op zitten, het apparaat geen HD-audio codecs ondersteunt, instelmenu moeilijk te bereiken en de pops en cracks bij het locken van de audiostream. Had niet verwacht dat die op de AVR200 ook voor zouden komen.

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 09:45:43
Wat met name opviel was dat, in onze optiek, de Arcam AVR200 strakker de muziek weergeeft dan de Marantz SR8002. De Marantz SR8002 maakt er een wat mooier geluidsplaatje van dan dat het is. Wat ook direct opvalt is dat er geen storend probleem met het laag meer is bij lange lage tonen.
Wat betreft de warmte in de muziek valt het best mee t.o.v. de Marantz. De Arcam gaat naar mijn mening ook iets verder in het hoog.

Niks aan toe te voegen. De Arcam is inderdaad wat minder vergevingsgezind bij het weergeven van muziek, maar dat neemt niet weg dat de sound me erg aanspreekt. Het probleem met het laag wordt helaas echt veroorzaakt door de ruimte, in de toekomst misschien iets om aan te pakken. Ben het er mee eens dat het wel een stuk minder is dan met de Marantz.

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 09:45:43
Surround blijft lastig te beoordelen, omdat de Arcam niet perfect is ingesteld. Je mist uiteraard wel de HD audio ondersteuning, maar sommige DTS-HD MA opnames klinken wel erg goed, ook al wordt het formaat niet ondersteund door de receiver en gewoon als DTS weergegeven, met name bij muziekopnames. Het heeft allemaal iets minder impact als je een film bekijkt, alhoewel we het niet hebben getest met een film met DTS-HD MA geluid. Dat vanmiddag of vanavond ook nog maar even uitproberen.

Ik snap het bovenstaande stukje niet helemaal, wat ga je precies testen? De receiver ontvangt via XBMC alleen de core DTS stream en dit ga je vergelijken met een filmfragment waarvan je weet hoe die met DTS-HD MA op de Marantz klinkt?

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 09:45:43
Al met al zeer content met de aankoop en mn ouders zullen ervan genieten. Ik vind het bijna zonde dat ik de Arcam voor mn ouders heb gekocht, maar goed als ik bij hun ben kan ik ook van lekker klinkende muziek genieten. Nu maar wachten tot de nieuwe AVR600 flink in prijs gaat zakken, want 5000 euro vind ik een beetje veel geld. :D

Ben benieuwd hoe de combinatie gaat klinken met de speakers van je ouders en in hun ruimte.
Je vindt het tzt vast niet zonde, je hebt qua upgrades alleen de lat voor jezelf wat hoger gelegd ... leuk hè zo'n hobby?  Scheelt in ieder geval dat je nu al een set hebt waar je je niet voor hoeft te schamen ;D

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 09:45:43
Edit: Met films in HD Audio zelfde verhaal met de Arcam. Erg veel detail en helder. Dat beloofd veel voor een AVR400 of 600 als deze goed zijn afgesteld. Wat een superkoop die AVR200 voor 200 euro!  :pompom:

Als het ooit van een demo met de AVR400/600 bij jou thuis, dan ben ik zeker van de partij! 
Kunnen we hem daarna misschien ook nog eens in The CinemaLounge testen  :devil: :-X :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op juli 16, 2012, 22:13:43
Ik snap het bovenstaande stukje niet helemaal, wat ga je precies testen? De receiver ontvangt via XBMC alleen de core DTS stream en dit ga je vergelijken met een filmfragment waarvan je weet hoe die met DTS-HD MA op de Marantz klinkt?

Ik heb geluisterd en heb het idee dat een film met DTS-HD MA beter wordt weergegeven dan een film met puur alleen DTS 5.1 ook al wordt het MA formaat niet als zodanig doorgegeven via XBMC aan de receiver.

Citaat van: high-q op juli 16, 2012, 22:13:43
Als het ooit van een demo met de AVR400/600 bij jou thuis, dan ben ik zeker van de partij! 
Kunnen we hem daarna misschien ook nog eens in The CinemaLounge testen  :devil: :-X :D

Hmm denk dat dat lang gaat duren nog :D Zoals ik al aangaf moet de winkelprijs eerst flink dalen of tweedehands betaalbaar zijn en uiteraard dan wel de versie met de nieuwe upgrades.
Misschien dat een forumgenoot met een nieuwe versie AVR400 of AVR600 het een keer leuk vindt om een demo te geven. Je weet maar nooit :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

RalphH

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 22:08:45
Ik dacht ok, omdat ze altijd voor me klaar staan, laat ik eens wat moois voor ze kopen.

Da's heel chique van je. En je hebt gelijk ook, ouders staan doorgaans altijd voor je klaar en dan verdienen ze ook wel eens wat leuks terug.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

blue-eyes

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 09:45:43

Al met al zeer content met de aankoop en mn ouders zullen ervan genieten. Ik vind het bijna zonde dat ik de Arcam voor mn ouders heb gekocht, maar goed als ik bij hun ben kan




Leuk gebaar, heb ik ook gedaan. Zelf zouden ze het niet kopen, te veel moeite, zonde geld, etc.

Maar nu ze een leuke geïntegreerde versterker hebben met een CD speler erbij, een paar boxen gaat er geen dag voorbij dat ze niet luisteren :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

high-q

Citaat van: larzie op juli 16, 2012, 22:26:14
Ik heb geluisterd en heb het idee dat een film met DTS-HD MA beter wordt weergegeven dan een film met puur alleen DTS 5.1 ook al wordt het MA formaat niet als zodanig doorgegeven via XBMC aan de receiver.

Je testopzet klopt dan niet helemaal:

Test 1: Je test op receiver A en receiver B film X met DTS-HD MA, waarvan alleen de core DTS stream doorgegeven wordt   
Test 2: Je test op receiver A en receiver B film Y met alleen een DTS stream

*. Je vergelijkt in beide tests met verschillende films de geluidskwaliteit van receivers A en B met ALLEEN DTS-weergave (1AX:1BX of 2AY:2BY)

*. Kruislings testen tussen 1 en 2 leidt tot een oneerlijk vergelijk, tenzij je het verschil in opnamekwaliteit aan wilt tonen tussen Film X en Y met dezelfde receiver (1AX:2AY of 1BX:2BY)

Leuke test om te doen als we weer eens wat te leen hebben  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

I know, maar toch gaf zoals je met Adele wel hoorde alleen core DTS stream via de Arcam AVR200 wel een verbluffend goed resultaat, wat in mijn optiek niet veel onderdeed aan kwaliteit t.o.v. de DTS-HD MA weergave via de Marantz.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

#461
Damn speakers die ik eerst wilde hebben:

http://link.marktplaats.nl/579689822

Na anderhalf jaar eindelijk een set op marktplaats! Maar goed heb al mijn beslissing genomen, omdat ik een ht setup wil. Als het alleen stereo was geworden dan was dit een hele mooie optie geweest :D Ook al zijn ze best lelijk :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

#463
Was gister bij een maat van me. Hij van me bezig geweest met knutselen! Ontwerpen kan je geloof ik zo van internet downloaden en uitprinten op de juiste grootte:



Is ie een maand mee bezig geweest. Had ook spul om het harder te maken. Op de foto's zie je prototypes van schuim. Maar het hardere materiaal wat hij gebruikt had dat begon te scheuren.
High-q had een idee van glasfiber en epoxy waar ze ook bodykits voor auto's van maken, maar als iemand andere ideeën heeft dan moet ie t maar zeggen. Hij is op zoek naar een geschikt materiaal.

Hij wil de helm ook gaan maken zoals in de film. Dat het front-gedeelte met een motortje omhoog gaat.  :pompom:

Hier staan wel mensen die verder zijn gegaan: http://www.instructables.com/id/Make-Iron-Man-Costumes/

Edit: Pepakura heet heet blijkbaar. Hier een filmpje van een helm maken:



Woowww... vet voor in een ht ruimte:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

#464
Yeah nieuwe upgrade voor mijn HT. De Panasonic Viera TX-P50VT50.
Heb m samen met High-q op de plaats gezet en ff wat hd materiaal bekeken en de eerste indruk is waaaauw!  :worship:
We hebben de boel even desdanig ingesteld dat hij het volledige scherm gebruikt bij 16:9 films. Zodat de pana rustig zijn inspeeluurtjes kan draaien.
Als ik gewoon tv ga kijken dan pak ik mn ouwe er nog wel even bij. Inbranden schijnt minder snel te gebeuren, maar voorkomen is beter dan genezen! :) Als de tv ingespeeld is dan zal ik wel meer over de indrukken schrijven. Hierbij alvast wat foto's:

De grote doos:


De accesoires:


De voetbeugel bevestigd:


Op de grond:


Op z'n plaats gezet:


Het leuke is ik vond ook nog een foto van mijn eerste setup ooit. (Philips 32" tv met samsung surround setje) Wel een hele verandering geloof ik met wat er nu na bijna een jaar staat!  :clapping:

1e setup ooit:


Als de inspeelperiode voor mijn Pana voorbij is zal ik mijn 32" Philips (47PFL9632D) met ambilight te koop zetten.  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Gefeliciteerd met je aankopen jonge, ik vind het echt een top apparaat. De eerste beelden zagen er inderdaad al erg indrukwekkend uit. Duidelijk verschil met mijn "oude" 50GT30  ;D

De volgende keer kan ik mijn router wel ff meenemen om te checken of de frame-drops bij het afspelen vanaf een share veroorzaakt worden door jouw huidige router. Nu ik er zo aan terug denk vermoed ik dat er lokaal in je htpc iets niet goed gaat. Misschien ook eens een BluRay op je interne schijf zetten voor een test?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge


larzie

Citaat van: high-q op augustus  1, 2012, 23:00:05
Gefeliciteerd met je aankopen jonge, ik vind het echt een top apparaat. De eerste beelden zagen er inderdaad al erg indrukwekkend uit. Duidelijk verschil met mijn "oude" 50GT30  ;D

De volgende keer kan ik mijn router wel ff meenemen om te checken of de frame-drops bij het afspelen vanaf een share veroorzaakt worden door jouw huidige router. Nu ik er zo aan terug denk vermoed ik dat er lokaal in je htpc iets niet goed gaat. Misschien ook eens een BluRay op je interne schijf zetten voor een test?

Thanks :D Maar wat is het verschil met een 1080p film op mijn htpc tov een bluray rip wat betreft beeld? Zal eerst wel eens checken met een gewone 1080p rip.
Kan niet wachten tot de tv ingespeeld is en ik de settings op normaal kan zetten!  :pompom:

Citaat van: morca op augustus  2, 2012, 00:07:51
Prachtige TV gekocht  :thumbs-up:

Dankjewel! Ik ben er ook erg blij mee!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


Zymotic

 :worship:Mooie aankoop!

Maro

Prachtige TV hoor. geniet er van. :worship:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

RalphH

Leukleuk! Veel plezier ervan.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

larzie

Dankjewel allemaal! Nu plagen ze me iig niet meer vanwege m'n vorige tv!  :D
Maar echt superbeeld zeg! Hele nieuwe dimensie van tv kijken. Veel strakker, levendiger dan mijn vorige lcd tv. Vooral de kleuren en zwartwaarden zijn nu al stukken beter en dan staat de contrast en brightness voorlopig voor het inspelen nog maar op 30 van 100! En het design mag er ook wezen met een glasplaat volledig over de voorkant! Dat wordt de komende 3 weken ofzo mooi inspelen en dan gaan we echt van de tv genieten! Doe ik nu al maar goed dan helemaal!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skank1

Wauw man, mooie. Upgrade! Beste tv die er momenteel is!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

larzie

#474
Citaat van: skank1 op augustus  2, 2012, 11:07:08
Wauw man, mooie. Upgrade! Beste tv die er momenteel is!

Nou je hebt natuurlijk nog altijd de 55 en 65 inch ervan!  :D
Maar thanks!

PS: Ook nog allemaal het verschil gezien met mn set van een jaar geleden? Hahaha  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT