Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Maro

 :D  Zeker weten. Mocht er eentje 2e hands te koop komen...gewoon laten gaan. Zeker als het een Glossy black modelletje betreft. Zou gewoon op zeker spelen en een Velo kopen.   :angel: 
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raymond187

Citaat van: Maro op september 30, 2013, 15:42:01
:D  Zeker weten. Mocht er eentje 2e hands te koop komen...gewoon laten gaan. Zeker als het een Glossy black modelletje betreft. Zou gewoon op zeker spelen en een REL kopen.   :angel:
Helemaal mee eens  :headbanging:

larzie


Citaat van: Maro op september 30, 2013, 15:42:01
:D  Zeker weten. Mocht er eentje 2e hands te koop komen...gewoon laten gaan. Zeker als het een Glossy black modelletje betreft. Zou gewoon op zeker spelen en een Velo kopen.   :angel:

Is alsnog een optie. Kan de Velo voor een goede prijs kopen en de waarde zal niet snel minder worden dan waarvoor ik hem kan kopen. Het is maar de vraag of er op korte termijn een JL F112/113 beschikbaar komt. Blijft alsnog een lastig dilemma. Maar ik denk dat ik gewoon wacht. Kan nog wel even leven zonder sub.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


morca

Citaat van: Raymond187 op september 30, 2013, 15:30:27
Hoe zou jij dat ARO systeem oplossen?

Die 12W7 en 13 die kist moet je zeker wel bracen, mar goed die laten maken door een meubel dude. Kost je wat 250 euro ofzo? goeie DSP dan?

Mjahh Maro die raad je JL toch wel af :P
ADSY XT32 of ARC doet het aardig goed geloof ik.
Beter is een losse dsp voor de sub,je woont vlakbij dus die kom ik inregelen als je dat wilt  ;) nee kost niks.
Als je een supergelikte kist wil,wacht eens af wat knubbe van flashlover krijgt.
Ook onze regio  ;)

Raymond187

Lars und moi hebben beide een mrx 700.

DSP zoiets wat Ralf verkoopt RA subs.

morca

Antimode 2 dan,de auto versie vind ik niet geweldig,dan regel ik liever manueel bij met een DSP van berhinger bv.

Maar die MRX700 doet dat zelf ook al aardig goed,volgens de berichten.

larzie

Even een muziektip van de week. Per ongeluk ontdekt:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Dennis75

Citaat van: larzie op oktober 11, 2013, 13:53:09
Even een muziektip van de week. Per ongeluk ontdekt:



Goeie tip. Gelijk even op Spotify opgezocht.
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

larzie


Citaat van: Dennis75 op oktober 11, 2013, 14:18:42
Goeie tip. Gelijk even op Spotify opgezocht.

Ik vind het wel wat weg hebben van Amy Winehouse. Klinkt erg lekker in ieder geval. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

Heb een goede budgetreceiver bij onze forumsponsor Marcel van HCHifi besteld voor boven op mijn slaapkamer.  :pompom:



Ben erg benieuwd. Denon krijgt altijd wel goed commentaar over het algemeen.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


larzie

Citaat van: morca op oktober 16, 2013, 19:49:10
Je begint aan een 2e set....het virus is nu goed toegeslagen.  :clapping:
Mooie receiver  :thumbs-up:

Voor boven bij mijn pc. Mijn pc speakers die stopten ermee. Nu had ik mijn Eltax Monitor III nog en nog een set van Medevoort speakerkabels. Dus dacht laat ik het dan maar meteen goed doen ook en een leuke budgetreceiver erbij kopen. Dan kan ik boven ook lekker gamen en evt. muziek luisteren en film kijken. Alhoewel ik dat uiteraard liever op mijn masterset doe. :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

StefaanD

Dacht reeds, je hebt toch een lekker MRX700 staan. Maar kijk eens aan gewoon nog een set erbij. Daar zal deze Denon wel tot zijn recht komen  :thumbs-up:

Waarom bijvoorbeeld geen actieve speakers voor bij je PC. Heb hier zelf een stel Audioengine A5+ staan en super tevreden van voor muziek aan het bureau. Nu als je reeds speakers had dan kan je daar uiteraard beter gebruik van maken en die Denon X1000 is ook nog eens goedkoper dan een setje van die A5+'s  :smile:

Maar eerst mag Marcel die MM7025 bij me afleveren, dan jij je Denon  :P

larzie

Citaat van: StefaanD op oktober 16, 2013, 20:57:53
Maar eerst mag Marcel die MM7025 bij me afleveren, dan jij je Denon  :P

Dat mag als hij het allemaal maar snel doet en op dezelfde dag!  :laugh:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


Raymond187


larzie


Citaat van: Raymond187 op oktober 17, 2013, 09:04:42
Goed bezig Lars :D

Vond ik ook wel. Overwogen een tweedehands receiver van mp te plukken, maar daar betaal je bijna de nieuwprijs voor de gewilde merken. (Onkyo, Denon, Marantz) Dan de forumsponsors maar een beetje steunen!  En Marcel van Hchifi heeft ook altijd prijzen waarvoor je het bijna wel moet kopen. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Marcel heeft idd vaak zeer scherpe prijzen. Ik raad hem ook aan bij andere  :thumbs-up:

Slaapkamer een receiver en klein 5.1 setje zie ik ook wel zitten. De kamer is 5x3, maar als ik daar durf ik thuis niet eens over te beginnen hahahah :D

larzie


Citaat van: Raymond187 op oktober 17, 2013, 09:15:27
daar durf ik thuis niet eens over te beginnen hahahah :D

Ik begin er gewoon over en over het algemeen ga ik wel akkoord met mezelf! Ik ben best schappelijk. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

LuPo


high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge


Raymond187

Benne die 15DD nog niet opgehaald in Duitsland :D

Ik had het wel geweten als ik me upgrade spaarpotje weer gevuld zou hebben. Deze kan je ALS je ontevreden bent zo weer verkopen voor hetzelfde bedrag in NL.

Al kan ik me niet voorstellen dat je ontevreden zou zijn over deze sub  :blush:

Ja het kan altijd beter natuurlijk... go paradigm  :wub: