Sony HW30

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 2, 2011, 19:09:00

Vorige topic - Volgende topic

DVDmartinDVD

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

maximus79

Citaat van: DVDmartinDVD op augustus 19, 2011, 16:30:14
Mooi hoor die sony projector

http://youtu.be/dxB17Pm-X-U

Zeker, nu hopen dat hij snel leverbaar is. Helaas is er wat vertraging. :nopompom:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

digitalboy

Citaat van: evilniek op augustus 19, 2011, 13:22:27
Toch jammer dat ik me heb laten verleiden om in dit topic te reageren, ik geloof je helemaal hoor Werner, en ik geef toe dat ik er keihard naast zat, mijn excuses hiervoor. Mijn reactie was gewoon een impuls, gericht naar een weinig sympatiek persoon, ik denk dat velen wel weten wie ik bedoel. Ik ga z'n naam niet noemen, zou te veel eer zijn voor hem. Wel erg benieuwd naar de nieuwe Epson's hoor.

zal ik hier op reageren of dit negeren? even kort dan: je zal zeer waarschijnlijk wel mij bedoelen omdat je
mij aanviel en mij beschuldigde dat ik alleen maar zat te speculeren over dat epson 480 hertz panelen zou hebben.
En mijn nieuwtje alleen maar gebakken lucht is: niet dus!
Het is nu hier officieel bevestigd dat ik dus gelijk had hierover.
Dat epson hiermee zou gaan komen is niet meer dan logisch.
Als je ballen had gehad, had je gewoon mijn naam genoemd ipv. zo op de achtergrond
proberen mij in een kwaad daglicht te zetten. Of anders gezegd mij op een subtiele wijze zwartmaken, achterbakse wijze..
en dan noem je mij ''weinig sympathiek'' voordat je commentaar hebt op andere mensen kijk eerst eens naar jezelf...
:confused: :wacko:

maximus79

Citaat van: digitalboy op augustus 19, 2011, 18:05:34
zal ik hier op reageren of dit negeren? even kort dan: je zal zeer waarschijnlijk wel mij bedoelen omdat je
mij aanviel en mij beschuldigde dat ik alleen maar zat te speculeren over dat epson 480 hertz panelen zou hebben.
Als je ballen had gehad, had je gewoon mijn naam genoemd ipv. zo op de achtergrond
proberen mij in een kwaad daglicht te zetten. Of anders gezegd mij op een subtiele wijze zwartmaken, achterbakse wijze..
en dan noem je mij ''weinig sympathiek'' voordat je commentaar hebt op andere mensen kijk eerst eens naar jezelf...

Jij hebt niemand nodig om jezelf in een kwaad daglicht te zetten.... dat kan je zelf al heel goed hoor!  ;) ;D
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

digitalboy

Citaat van: maximus79 op augustus 19, 2011, 18:15:09
Jij hebt niemand nodig om jezelf in een kwaad daglicht te zetten.... dat kan je zelf al heel goed hoor!  ;) ;D

Mmmm dracula is ook weer uit zn kist gekropen .....

J.A.F._Doorhof

Laatste waarschuwing voor Digitalboy.
Ophouden met het gezever en gezeur anders ga je een week afkoelen.
Het gaat om de manier waarop je je profileert, niet of iemand gelijk heeft of niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

evilniek

Citaat van: digitalboy op augustus 19, 2011, 18:05:34

@digitalboy
Goed ik zal nog 1 keer reageren, ik wil toch proberen om de kou uit de lucht te halen. Ik wil graag benadrukken dat ik verkeerd zat, maar je moet weten dat de manier waarop je vaak reageert, niet het beste in een mens naar boven haalt. Als jij het goed vindt, zou ik de strijdbijl graag willen begraven, hierbij mijn welgemeende excuses, ik hoop dat je dit aanvaardt.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Matthieu

Even dat Sony HW30 filmpje gezien, en wat is dat toch een mooi gevormde projector he.
Shiny Black Star Wars Spaceship.
Misstaat niet aan je plafond hoor.
Ik had graag zo'n 1:1 replika van een X-Wing aan mijn plafond gehad, maar zo'n projector dient nog een groter doel he. ;D
Welke projector het bij mij straks ook gaat worden, een mooi design is nooit verkeerd.

evilniek

Aan de ene kant blijf ik het raar vinden dat de aansluitingen aan de zijkant zijn geplaatst. Aan de andere kant, zou het in bepaalde gevallen natuurlijk estetischer kunnen zijn.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

riwi

Citaat van: evilniek op augustus 20, 2011, 13:33:23
Aan de ene kant blijf ik het raar vinden dat de aansluitingen aan de zijkant zijn geplaatst. Aan de andere kant, zou het in bepaalde gevallen natuurlijk estetischer kunnen zijn.

Kan ook gewoon praktisch zijn hoor. Mensen die vanaf de achterwand willen projecteren en de projector met de achterzijde tegen een wand willen plaatsen zal meer voor komen dan mensen die aan de zijkant geen plaats hebben voor kabels en connectoren.

home@the movies

Het lange wachten is eindelijk beloont  ;D, onze eigen demo HW30 is vandaag geleverd, samen met welgeteld één extra stock toestel  :D.
Vanaf Maandag zal het toestel permanent in demo hangen in de zaak, voor eventuele geïnteresseerden graag eerst even contact opnemen voor afspraak.

Verder is er zoals jullie reeds in een bericht van onze collega's van ITC konden lezen een zeer belangrijke korting op de VW90, op dit ogenblik hebben wij voorlopig nog één toestel op stock aan deze voorwaarden.
Een spotprijs voor wat op dit moment het beste 2D toestel is aan deze prijs, contacteer ons via mail voor verdere prijsinfo.

Met vriendelijke groeten

Werner

Home@The Movies
Cinedream

maximus79

Citaat van: home@the movies op augustus 25, 2011, 18:56:27
Het lange wachten is eindelijk beloont  ;D, onze eigen demo HW30 is vandaag geleverd, samen met welgeteld één extra stock toestel  :D.
Vanaf Maandag zal het toestel permanent in demo hangen in de zaak, voor eventuele geïnteresseerden graag eerst even contact opnemen voor afspraak.

Verder is er zoals jullie reeds in een bericht van onze collega's van ITC konden lezen een zeer belangrijke korting op de VW90, op dit ogenblik hebben wij voorlopig nog één toestel op stock aan deze voorwaarden.
Een spotprijs voor wat op dit moment het beste 2D toestel is aan deze prijs, contacteer ons via mail voor verdere prijsinfo.

Met vriendelijke groeten

Werner

Home@The Movies
Cinedream

Ben benieuwd naar jullie bevindingen!! Raar dat jullie al een stock toetel hebben, ik zit nog te wachten...... :-[

papaleo

Citaat van: home@the movies op augustus 25, 2011, 18:56:27

Met vriendelijke groeten

Werner

Home@The Movies
Cinedream

Ahaa,dus als ik mij niet vergist, zijn/waren jullie de 'derde' persoon/partij,waardoor deze mooie aktie kon doorgaan  :worship:
Ik was al die tijd nog aan het twijvelen,of ik wel of niet voor de HW30 zou gaan,want een VW90 vond ik te duur,nu dus niet meer, want ik heb/krijg nu een nieuwe VW90 met super mooie korting  :o 8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Matthieu

Als die VW90 echt zo goedkoop is, kan ik voor het 3D ook wel een Optoma HD33 erbij nemen.
Dat schijnt in 3D toch wel een lichkanon te zijn.
Dan heb je denk ik toch wel het beste van 2 werelden nietwaar?

papaleo

Maar dat is toch geen Full-HD pj,en dan ook nog eens 120Hz....,ok wel lekker veel licht  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Matthieu

Wel full HD.
Er komt binnenkort een review uit

Robert T

vandaag op nu.nl een review zijn staan over deze beamer, het was niet al te positief op 3D.

http://www.nu.nl/man/2599469/review-3d-projector-sony-overtuigt-vooral-in-2d.html

Het lijkt erop dat de reviewer de sharp XV-Z17000 de voorkeur geeft met name voor 3D.

Reacties? Anyone?

Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Kjelt

Citaat van: Robert T op augustus 27, 2011, 12:17:32
vandaag op nu.nl een review zijn staan over deze beamer, het was niet al te positief op 3D.
http://www.nu.nl/man/2599469/review-3d-projector-sony-overtuigt-vooral-in-2d.html
Het lijkt erop dat de reviewer de sharp XV-Z17000 de voorkeur geeft met name voor 3D.
Reacties? Anyone?
Als ik de review lees dan lees ik dat hij alles prima en prachtig vind behalve de crosstalk op 3D en dan met name bij de functie die 2D in nep 3D laat zien.
Ik denk niet dat enige serieuze filmliefhebber deze functie ooit zal gebruiken, de gamers misschien wel maar die hebben zowiezo andere eisen en zullen liever op een grote snelle lcd monitor gamen dan op een scherm van 2m50 maar dat is mijn idee hierover.
De crosstalk bij 3D voor films heb ik zelf tijdens de demo trouwens niet gezien, wellicht een van de andere aanwezigen?

Robert T

Het systeem voor de 3D brillen vind ik wel een puntje van aandacht... en daarbij heb ik een PS3 en vraag ik me af waarom een PS3 anders zou presteren dan 3D films kijken...

Ben benieuwd wat de kenners hiervan zeggen
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

bmateijsen

Citaat van: Robert T op augustus 27, 2011, 14:11:18
Het systeem voor de 3D brillen vind ik wel een puntje van aandacht... en daarbij heb ik een PS3 en vraag ik me af waarom een PS3 anders zou presteren dan 3D films kijken...

Ben benieuwd wat de kenners hiervan zeggen

Kijk eens naar de specs van 3D voor de PS3 ;)

Robert T

Dit artikeltje even gelezen.. http://www.pcworld.com/article/201373/sony_the_ps3_can_do_3d_1080p_but_probably_shouldnt.html

Ik denk dat ik het nu.nl artikeltje iets te snel heb gelezen, de schrijver had het over de omzet functie van 2D naar 3D, dat is wat mij betreft niet erg belangrijk. Wat ik wel storend zou vinden is de plaating van de brilzender... Heeft iemand dit al getest?

Matthieu

Als ik die zender aan mijn plafond hang voor mijn scherm, gaat de bril dan toch nog moeilijk doen als ik naar beneden of opzij kijk?

EDIT: Toch schrijft hij wel dat de crosstalk bij de Sharp17000 ver te zoeken is terwijl dat bij de Sony nog steeds zichtbaar is.
Maar goed,... er zijn nog watr projectors op komst.
Eerst eens zien wat die kunnen.
Uiteindelijk drukken ze elkaars prijzen ook nog eens wat naar beneden.

J.A.F._Doorhof

Tot nader order hebben we even alle leveringen van de HW30 op hold staan.
In ons demo model zat een fout die volgens Sony exemplarisch was en zonder twijfel niet in de originele units zou zitten. Na overleg met een collega dealer blijken alle nieuwe units deze fout ook te hebben.

We proberen morgen spoed overleg met Sony te hebben hierover.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert T

Bedankt voor de openheid van zaken, ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik blijf dit topic nog wel even volgen...

Kjelt

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 29, 2011, 17:02:55
In ons demo model zat een fout die volgens Sony exemplarisch was en zonder twijfel niet in de originele units zou zitten. Na overleg met een collega dealer blijken alle nieuwe units deze fout ook te hebben.
Interessant, wil je wat specifieker zijn wat voor fout dit is en of het een kleinigheid is of een echte deal breaker?