Dennuz hifi set

Gestart door bezoeker, juli 25, 2011, 15:41:12

Vorige topic - Volgende topic

bezoeker

Hallo allen,

Ik ben nieuw hier en het leek me netjes om me ff voor te stellen.
Op audiofreaks was ik al enige tijd te vinden maar hier nog niet :) En ik heb het idee dat dit forum wat meer (in ieder geval regelmatiger) nieuwtjes biedt.
Ik heb een stereoset bestaande uit: Sonneteer (Campion, Byron en Sedley), Penaudio Rebel 3 en Thorens plus Benz element.

Dennuz

Alco

Heey Dennuz,

Welkom op 't forum.

Je set is nog steeds eentje waar mijn hart sneller van gaat kloppen!  Kan me goed indenken hoe dat klinkt. :smile:
(na de vele bezoekjes aan Rinsma HiFi door de jaren heen) :sigh:

De combinatie Sonneteer & PENaudio staat nog steeds in m'n persoonlijke top-5 van de mooiste sets die ik ooit heb mogen beluisteren, ongeacht prijs.
(wat menigeen waarschijnlijk niet verwacht, gezien de relatief bescheiden prijs van de Sonneteer Campion en Alabaster en gezien 't kleine formaat van de PEN's)

groeten,
Alco

Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

bezoeker

Thanks Alco!
Rinsma heeft mij ook aan deze set geholpen ;)

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Alco

CiteerThanks Alco!
Rinsma heeft mij ook aan deze set geholpen

Het enige wat me tegenstaat bij de PENaudio's is dat ze (althans, bij Rinsma) zoveel ruimte om zich heen nodig lijken te hebben.
Bij Rinsma stonden ze vaak midden in de kamer. (ben er al enkele jaren niet meer geweest, maar neem aan dat dat nog steeds zo is)

Heb jij al eens geëxperimenteerd met de PENaudio's iets meer richting de achterwand ?

Btw,...als ik me niet vergis had jij voor de Sonneteer Campion ook een Naim Nait 5i, toch ?
Hoe zou je de overgang omschrijven ?

mvg,
Alco