The CinemaLounge

Gestart door high-q, juli 18, 2011, 14:27:41

Vorige topic - Volgende topic

high-q

Citaat van: larzie op november 17, 2011, 15:09:14
Heb je meteen een mooie naam voor je HT kamer  :D THE BLACK HOLE!

Haha ... ik ben echt benieuwd wat me te wachten staat  :crazy:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Citaat van: high-q op november 17, 2011, 15:13:11

Mijn HT is ook behoorlijk donker, maar volgens mijn gasten ook gezellig. Komt waarschijnlijk door de kleurstelling. Vanaf de kijkpositie naar voren wil je eigenlijk het liefst zo donker mogelijk i.v.m. lichtreflecties.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Annuk

Citaat van: larzie op november 17, 2011, 15:09:14
Heb je meteen een mooie naam voor je HT kamer  :D THE BLACK HOLE!
Citaat van: high-q op november 17, 2011, 15:13:11

ach zolang ze het maar THE BLACK HOLE blijven noemen en niet the THE BLACK GLORY HOLE :-X :ph34r:

En nu ff weer ontopic, het begint er echt top uit te zien High-Q :) een dergelijke kamer zou ik ook wel willen :)
nu eerst nog eens op mezelf gaan wonen maar laat ik eerst maar eens gaan sparen ;) ook niet onbelangrijk voor dergelijke dingen he ;)
Pioneer VSX-920-K   -   Pioneer BDP-430   -   Mordaunt Short Aviano 1 (4x)   -   Mordaunt Short Aviano 5   -   AudioQuest Pearl HDMI-kabels   -   AudioQuest NRG-X2   -   AudioQuest NRG-X3   -   Beyer Dynamic DT900 Premium   -   FireStone Audio Fubar 4+   -   (nog wel)Samsung Syncmaster 2333HD   -   Acer Aspire M7720 PC    -   Acer Aspire Ethos 5951 G Laptop

high-q

Citaat van: Annuk op november 18, 2011, 00:51:13
En nu ff weer ontopic, het begint er echt top uit te zien High-Q :) een dergelijke kamer zou ik ook wel willen :)
nu eerst nog eens op mezelf gaan wonen maar laat ik eerst maar eens gaan sparen ;) ook niet onbelangrijk voor dergelijke dingen he ;)

Dankjewel! Welke filmfanaat zou dat inderdaad niet willen? In eerste instantie was het vervullen van twee wensen: Een extra bewoonbare ruimte en als tweede het HT-gedeelte. Als je nog thuis woont zou ik eerst zo veel mogelijk investeren in je installatie, dan hoef je dat na je verhuizing (wat een boel geld kost) voorlopig niet te doen.

Citaat van: HTip op november 17, 2011, 22:42:19
Mijn HT is ook behoorlijk donker, maar volgens mijn gasten ook gezellig. Komt waarschijnlijk door de kleurstelling. Vanaf de kijkpositie naar voren wil je eigenlijk het liefst zo donker mogelijk i.v.m. lichtreflecties.

Toen ik gister (laat) thuis kwam trof ik een erg donker gekleurde ruimte aan. Het verschil tussen het antraciet en zwart is nog steeds minimaal. Het idee van woonruimte is compleet verdwenen en de kamer lijkt nu echt op een batcave. Misschien oogt het nu ook wat erger omdat er nog geen contrastkleuren zijn gebruikt om het antraciet te breken. Ik hoop in elk geval dat als het houten sierhout wit geschilderd is, deze onderdelen er harder uit gaan springen en de donkere kleur meer gebroken wordt.

Vanmorgen stond de schilder vroeg voor de deur. Nadat we samen de ruimte hadden bekeken, kwamen we beiden tot de conclusie dat de verf niet mooi opgedroogd was. Er waren nog te veel aanzetten te zien en op sommige plekken zacht het er erg vlekkerig uit. Normaal gesproken zou het na twee lagen compleet dekkend moeten zijn. Wat de oorzaak is van waarom dat nu niet zo is kon hij niet direct vertellen. Hij vermoedt dat het komt door het vliesbehang.

Het ziet er naar uit dat nu alsnog de muren gespoten gaan worden als eventuele oplossing. Of dit zal gaan leiden tot een egaler eindresultaat is nog maar de vraag  :confused:

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Annuk

Citaat van: high-q op november 18, 2011, 09:32:39

Toen ik gister (laat) thuis kwam trof ik een erg donker gekleurde ruimte aan. Het verschil tussen het antraciet en zwart is nog steeds minimaal. Het idee van woonruimte is compleet verdwenen en de kamer lijkt nu echt op een batcave. Misschien oogt het nu ook wat erger omdat er nog geen contrastkleuren zijn gebruikt om het antraciet te breken. Ik hoop in elk geval dat als het houten sierhout wit geschilderd is, deze onderdelen er harder uit gaan springen en de donkere kleur meer gebroken wordt.

Vanmorgen stond de schilder vroeg voor de deur. Nadat we samen de ruimte hadden bekeken, kwamen we beiden tot de conclusie dat de verf niet mooi opgedroogd was. Er waren nog te veel aanzetten te zien en op sommige plekken zacht het er erg vlekkerig uit. Normaal gesproken zou het na twee lagen compleet dekkend moeten zijn. Wat de oorzaak is van waarom dat nu niet zo is kon hij niet direct vertellen. Hij vermoedt dat het komt door het vliesbehang.

Het ziet er naar uit dat nu alsnog de muren gespoten gaan worden als eventuele oplossing. Of dit zal gaan leiden tot een egaler eindresultaat is nog maar de vraag  :confused:

Ik vermoed indd. dat de contrasterende kleuren het echt gaan maken hoor en ik vermoed ook dat je dan eigenlijk pas goed het contrast ziet tussen het antraciet en het zwarte, zeker ook als je balken wit worden en als je je meubels e.d. erin plaatst.

Maar zo het nu al lijkt is het al top, alleen wel jammer dus dat je die aanzetplekken e.d. nog ziet op dat vliesbehang, en ik vraag me stiekem een beetje af of dit dan idd tot een egaler resultaat lijd, ik ken de ervaring van iets geschilderd hebben en daarna spuiten, en soms blijf je toch nog de aanzetten (een beetje) zien, nu was dit wel op hout en dit hoeft natuurlijk niet een zelfde effect te hebben op je (vliesbehang)wanden.
Pioneer VSX-920-K   -   Pioneer BDP-430   -   Mordaunt Short Aviano 1 (4x)   -   Mordaunt Short Aviano 5   -   AudioQuest Pearl HDMI-kabels   -   AudioQuest NRG-X2   -   AudioQuest NRG-X3   -   Beyer Dynamic DT900 Premium   -   FireStone Audio Fubar 4+   -   (nog wel)Samsung Syncmaster 2333HD   -   Acer Aspire M7720 PC    -   Acer Aspire Ethos 5951 G Laptop

high-q

Citaat van: Annuk op november 18, 2011, 11:45:53
Ik vermoed indd. dat de contrasterende kleuren het echt gaan maken hoor en ik vermoed ook dat je dan eigenlijk pas goed het contrast ziet tussen het antraciet en het zwarte, zeker ook als je balken wit worden en als je je meubels e.d. erin plaatst.

Maar zo het nu al lijkt is het al top, alleen wel jammer dus dat je die aanzetplekken e.d. nog ziet op dat vliesbehang, en ik vraag me stiekem een beetje af of dit dan idd tot een egaler resultaat lijd, ik ken de ervaring van iets geschilderd hebben en daarna spuiten, en soms blijf je toch nog de aanzetten (een beetje) zien, nu was dit wel op hout en dit hoeft natuurlijk niet een zelfde effect te hebben op je (vliesbehang)wanden.

Thanks! De balken worden trouwens ook zwart. Ik was laatst in een gebouw met een zwart plafond en witte balken, dat gaf een beetje een zebrapad effect. Niet zo mooi dus. Ik verwacht nog steeds dat de witte houten onderdelen en het lichtere tapijt gaan zorgen voor een vorm van breking van de overheersende zwart/antraciete kleur.

Inderdaad even wachten tot ik vanavond thuis ben. Gaat weer laat worden, dus moet eventjes geduld hebben.  Ik heb gemerkt dat het steeds moeilijker wordt om foto's te maken, misschien dat ik dat morgen doe met wat meer daglicht.

Afhankelijk van of het schilderwerk mooi is opgedroogd kan ik morgen wel of niet aan de slag met het aansluiten van de verlichting en de stopcontacten. Ik laat het wel weer even weten :)

The CinemaLounge

Annuk

ok dan :) ik dacht dat je de balken ook wit zou (laten) schilderen, maar heb ik dus verkeerd opgemaakt uit je text..
maar ik wens je iig veel suc6 verder nog natuurlijk :) maar heb je al de "gewone" stopcontacten gevonden in de kleurstelling die je graag wou? of nog beetje lastig.
ik heb vanmorgen mn pa nog gevraagd (werkt in een profi bouwmarkt dus geen praxis/gamma/karwei achtig iets maar iets meer op profi bouw gericht) en die noemde wel aantal merken/serie's die wel mooie antraciet/zwarte "behuizingen" hebben en ook wel design behuizingen e.d.
Als je nog niets hebt geef dan even een gil dan vraag ik hem strax/vanavond nog even.

En nog even terug komende op wat je vandaag eerder al zei kwa investeringen in apparatuur e.d. ik vind tot dusverre het bij mij nu wel leuk klinken, maar ik heb ook gewoonweg hier de ruimte niet om nog verder uit te breiden, slaapkamertje van 3 bij 3 maar wel een schuine wand van de zijkant naar boven, en dat is dus  het lastige kwa plaatsen e.d. ook ( 2 speakers op grond naast bed, 1 bij versterker in de hoek, andere in een kastje, en de center bovenop de kast) (allemaal mordaunt short Aviano 1 en de Aviano 5 (center))

Maar ik zal binnenkort miss zelf maar eens een topicje daarover aanmaken ;)

high-q

Citaat van: Annuk op november 18, 2011, 14:55:40
ok dan :) ik dacht dat je de balken ook wit zou (laten) schilderen, maar heb ik dus verkeerd opgemaakt uit je text..
maar ik wens je iig veel suc6 verder nog natuurlijk :) maar heb je al de "gewone" stopcontacten gevonden in de kleurstelling die je graag wou? of nog beetje lastig.
ik heb vanmorgen mn pa nog gevraagd (werkt in een profi bouwmarkt dus geen praxis/gamma/karwei achtig iets maar iets meer op profi bouw gericht) en die noemde wel aantal merken/serie's die wel mooie antraciet/zwarte "behuizingen" hebben en ook wel design behuizingen e.d.
Als je nog niets hebt geef dan even een gil dan vraag ik hem strax/vanavond nog even.

En nog even terug komende op wat je vandaag eerder al zei kwa investeringen in apparatuur e.d. ik vind tot dusverre het bij mij nu wel leuk klinken, maar ik heb ook gewoonweg hier de ruimte niet om nog verder uit te breiden, slaapkamertje van 3 bij 3 maar wel een schuine wand van de zijkant naar boven, en dat is dus  het lastige kwa plaatsen e.d. ook ( 2 speakers op grond naast bed, 1 bij versterker in de hoek, andere in een kastje, en de center bovenop de kast) (allemaal mordaunt short Aviano 1 en de Aviano 5 (center))

Maar ik zal binnenkort miss zelf maar eens een topicje daarover aanmaken ;)

Sorry, soms weet ik ook niet meer wat ik wel of niet neer heb gezet. Soms is het een beetje een chaos in mn hoofd  :P

Ik ben tussen de middag langs de plaatselijke bouwmarkt gegaan om daar te kijken. Ik kwam wat stopcontact materiaal van Mertens tegen wat er op zich wel ok uit zag en solide aan voelde. Ik daarvan gelijk 4 enkele inbouw stopcontacten met randaarde gekocht met de daarbij horende afwerkramen, 3 dubbele opbouwstopcontacten en 1 CAI afdekkapje met raamwerk. Dat laatste heb ik even als probeersel gebruikt voor de aansluiting in de wand naar de rear-speakers.

Daarnaast nog 2 draadloze klinkaanklikuit wandschakelaars, zodat ik in de ruimte in ieder geval met wat knoppen het licht aan en uit kan zetten. In feite om naast beide deuren te plaatsen waar je de ruimte mee binnen komt. Voor de twee dedicated audiogroepen wilde ik 2 standaard furutech stopcontacten halen. Helaas was er maar één op voorraad, maar deze heb ik wel gelijk meegenomen. Kortom, binnen 15 minuten een kleine 250eu aan stopcontacten uitgegeven  :blink:

Zo te lezen ben je al goed op weg met je set. In ieder geval een zorg minder voor als je het huis uit gaat voor een eigen plekje  ;)

The CinemaLounge

larzie

Damn! Dure stopcontactjes :D
Ik heb vandaag ook weer een klein kapitaal uitgegeven. De gordijnen zijn besteld! Toch weer voor andere gekozen die ik in eerste instantie in mijn kop had. Deze laten wel iets meer licht door maar dat maakt niet uit, want ik heb ook nog de rolgordijnen ervoor hangen. Straks komt er een soort luxaflex die je zowel onder als boven kunt stellen.
Maar als het goed is zijn de gordijnen ook weer bevorderlijk voor de akoestiek :) Daarnaast ook nieuwe winterjas gekocht. Dus vandaag ook een kleine 500 euro uitgegeven. Weer een rib uit mijn lijf :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op november 18, 2011, 18:34:59
Damn! Dure stopcontactjes :D
Ik heb vandaag ook weer een klein kapitaal uitgegeven. De gordijnen zijn besteld! Toch weer voor andere gekozen die ik in eerste instantie in mijn kop had. Deze laten wel iets meer licht door maar dat maakt niet uit, want ik heb ook nog de rolgordijnen ervoor hangen. Straks komt er een soort luxaflex die je zowel onder als boven kunt stellen.
Maar als het goed is zijn de gordijnen ook weer bevorderlijk voor de akoestiek :) Daarnaast ook nieuwe winterjas gekocht. Dus vandaag ook een kleine 500 euro uitgegeven. Weer een rib uit mijn lijf :blink:

Haha, goed bezig. Gelukkig hebben we voorlopig genoeg manieren om van ons geld af te komen!
Binnenkort kunnen we dus een foto-update in jouw topic verwachten ;)

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: high-q op november 20, 2011, 14:45:38

Haha, goed bezig. Gelukkig hebben we voorlopig genoeg manieren om van ons geld af te komen!
Binnenkort kunnen we dus een foto-update in jouw topic verwachten ;)

Dat is heel goed mogelijk. Ben wel benieuwd wat voor invloed gordijnen op de akoestiek hebben  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Hier weer even een update naar aanleiding van mijn laatste bericht afgelopen vrijdag. De wanden en het plafond zijn nu overgespoten om te kijken of het probleem met de verf zich voor bleef doen. In eerste instantie lijkt het nu beter te gaan, alleen denk ik dat we na drie lagen nog niet klaar zijn. Ik ben tot nu toe nog niet tevreden met het geleverde werk.

Heel vreemd dat dit bij een kennis van mij in één keer goed is gegaan bij het gebruik van hetzelfde soort vliesbehang en dezelfde soort verf. Dit ging zelfs goed met alleen rollers. Het schilderwerk begint nu een beetje een uit de kluiten gewassen klus te worden, toch blijf ik hoop houden dat het goed komt.

Hierbij een aantal foto's van hoe de ruimte er nu bij staat:

Plafond en de balken compleet zwart

Zijwanden rechts + plafond

Lichtval in de ruimte

Toch wel erg weinig licht als er geen wit is wat het antraciet/zwart breekt

Overigens niet aan het elektra klusje toe gekomen omdat de verf nog moest drogen.
Aankomende week meer ...

The CinemaLounge

larzie

De kamer doet z'n naam "The Black Hole" eer aan!  :pompom:

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op november 20, 2011, 15:00:00
De kamer doet z'n naam "The Black Hole" eer aan!  :pompom:

Inderdaad! De bedoeling is dat daar binnenkort wel verandering in gebracht gaat worden. Ik denk dat ik aan de kant van het de projectiewand nog een lichtslang aan de achterkant van de koof aan ga brengen. Zal eens kijken wat er zoal te krijgen is op dat gebied, eentje waarmee je kunt schakelen tussen verschillende kleuren lijkt me wel leuk.

Tevens hoop ik in de loop van de week ook betere foto's te kunnen maken.

The CinemaLounge

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xander32

Gestaag gaat `t verder. Komt volgens mij helemaal goed!

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Of je het mooi vindt of niet, een donker plafond en projectiewand doet veel voor het beeld.
Hoe minder lichtreflectie, hoe beter. Ben benieuwd naar de volgende stap...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maurits

Once you go black, you never go back. haha

Edit: Is dit wel door de schoonheidscommissie gekomen?  >:D
Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

high-q

Citaat van: Maurits op november 21, 2011, 10:30:12
Once you go black, you never go back. haha

Edit: Is dit wel door de schoonheidscommissie gekomen?  >:D

Het verschil tussen antraciet en zwart is inderdaad erg klein. Met de kleur hebben we beiden geen probleem, het zit hem puur in de afwerking.  Ik heb er vanmorgen met de schilder nog eens naar gekeken en het ziet er nog steeds niet uit zoals het er uit zou moeten zien. Een volgende laag gaat waarschijnlijk weinig verschil maken. Zoals het er nu voor staat gaat de schilder contact opnemen met de leverancier van het behang om te vragen of hier meer problemen mee zijn geweest en wat we er eventueel aan kunnen doen.

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: HTip op november 20, 2011, 23:00:42
Of je het mooi vindt of niet, een donker plafond en projectiewand doet veel voor het beeld.
Hoe minder lichtreflectie, hoe beter. Ben benieuwd naar de volgende stap...

Klopt, dat was ook de insteek. Ik ben ook benieuwd naar de volgende stap ...

The CinemaLounge

Danny1981

:inlove: your room... ziet er al erg mooi uit  ;D
Wat betreft je vraag. Ben toevallig bij mij thuis met de babykamer bezig en heb ook wat problemen met verf die niet lekker pakt op vliesbehang...  :withstupid:
Is in mijn geval wel een lichte kleur dus dat scheeld wel, maar ook na 3 keer schilderen ben ik nog niet tevreden over het resultaat. Ik gebruik btw Histor verf met een roller...
Had al eerder gemaild met Histor en mijn combinatie behang/verf was volgens hun geen probleem. Vandaag een 2e email richting Histor gestuurd. Ben benieuwd!
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

high-q

Citaat van: Danny1981 op november 21, 2011, 12:14:20
:inlove: your room... ziet er al erg mooi uit  ;D
Wat betreft je vraag. Ben toevallig bij mij thuis met de babykamer bezig en heb ook wat problemen met verf die niet lekker pakt op vliesbehang...  :withstupid:
Is in mijn geval wel een lichte kleur dus dat scheeld wel, maar ook na 3 keer schilderen ben ik nog niet tevreden over het resultaat. Ik gebruik btw Histor verf met een roller...
Had al eerder gemaild met Histor en mijn combinatie behang/verf was volgens hun geen probleem. Vandaag een 2e email richting Histor gestuurd. Ben benieuwd!

Bedankt voor je compliment  :bigsmile:

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Heb je ook contact gehad met de leverancier van je behang? Ik heb in mijn hele huis "normaal" glasweefselbehang en dat heeft in combinatie met Sigma verf totaal geen problemen gegeven. Dit is met een blokkwast (randen) en een roller op gebracht en je ziet nergens vlekken of aanzetten. Aan de schilder twijfel ik ook niet. Deze heeft alle wanden en al het houtwerk in mijn huis gedaan en dit ziet er na een kleine vier jaar nog steeds prima uit. 

Licht of donkere verf, als het resultaat niet mooi is dan is het gewoon niet mooi  :wacko:
Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt van Histor of je behangleverancier. In ieder geval succes met het klussen in je babykamer!  ;D

The CinemaLounge

Danny1981

Thanks... ja ik hoop ook snel reactie te krijgen. Is in mijn geval een schilderklus van niks... maar begin het al behoorlijk zat te worden zo  >:( Hoop dat 't bij jou thuis ook snel opgelost wordt. Zonde dat dit soort tegenslagen het plezier van het klussen behoorlijk snel kunnen ontnemen.

Op internet wel veel gelezen over vinylbehang en het overschilderen hiervan. Zou een soort weekmaker in zitten waardoor de verf niet lekker dekt en plakkerig blijft. Helaas niets over vliesbehang  :( Laat je wel weten als ik reactie heb gekregen van Histor en anders lees ik het hopelijk hier ergens terug. In ieder geval veel succes met je project en kijk uit naar nieuwe foto's :clapping: 
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

larzie

Even een schopje en ik zag een opmerking op whathifi dat je de Arcam AVR400 kan kopen met 400 engelse pond korting bij inlevering van je oude receiver.
Maar goed. Denk dat je nog steeds gewoon wacht tot je de AVR600 kan kopen. Dacht ik gooi de opmerking toch even in je topic neer. Misschien een tussenoplossing en ook voor de mensen die deze receiver wel in hun overweging hebben.  :D

Larzie HT

high-q

Ik hou verschillende fora en topics in de gaten op het gebied van de AVR600 en de HDMI 1.4 upgrade. Valt helaas nog wel wat tegen wat ik er over lees voor een upgrade van 599eu  :nopompom:

The CinemaLounge