The CinemaLounge

Started by high-q, July 18, 2011, 14:27:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

larzie

Ja inderdaad. Alhoewel Maurits dezelfde versterker en fronts heeft  :D Maar was wel weer interessant om te luisteren bij Maurits hoe dezelfde apparatuur toch weer compleet anders kan klinken. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Leuk hé, wat akoestiek en dus de ruimte voor invloed heeft? Afgezien van bekabeling, stroom, tweaks, etc.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Inderdaad erg leuk en leerzaam. Afgelopen week ben ik in de woonkamer wat aan het experimenteren geweest met de rears. Ik heb op beide speakerstands een boek gelegd van ca. 10cm dik, zodat de luidsprekers wat hoger komen te staan.

Simpele en goedkope tweak, maar wat een verschil!! Zeker bij het luisteren van de soundtrack van TF3  :omg:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Dat is inderdaad wel erg toevallig zeg  :tongue2: Wel leuk zo dicht bij elkaar om nieuwe apparatuur etc te vergelijken :)

Quote from: high-q on October  6, 2011, 13:36:54
Inderdaad erg leuk en leerzaam. Afgelopen week ben ik in de woonkamer wat aan het experimenteren geweest met de rears. Ik heb op beide speakerstands een boek gelegd van ca. 10cm dik, zodat de luidsprekers wat hoger komen te staan.

Simpele en goedkope tweak, maar wat een verschil!! Zeker bij het luisteren van de soundtrack van TF3  :omg:
Hoe hoog staan je rears dan met de boeken? Boven oor hoogte?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Quote from: high-q on October  6, 2011, 13:36:54
Inderdaad erg leuk en leerzaam. Afgelopen week ben ik in de woonkamer wat aan het experimenteren geweest met de rears. Ik heb op beide speakerstands een boek gelegd van ca. 10cm dik, zodat de luidsprekers wat hoger komen te staan.

Simpele en goedkope tweak, maar wat een verschil!! Zeker bij het luisteren van de soundtrack van TF3  :omg:
Kwamen toen je tweeters op dezelfde hoogte als je fronts? Dan is het eenvoudig te verklaren, nl. 4G (gelijke speakers, gelijke afstand, gelijk volume en gelijke hoogte). Dan is met 5.1 de bubble het beste. Met 7.1 is het anders dan geldt dit alleen voor de surrounds naast de luisterpositie. De surround backs hangen dan ca. 70cm boven de luisterplek.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: HTip on October  6, 2011, 14:04:50
Kwamen toen je tweeters op dezelfde hoogte als je fronts? Dan is het eenvoudig te verklaren, nl. 4G (gelijke speakers, gelijke afstand, gelijk volume en gelijke hoogte). Dan is met 5.1 de bubble het beste. Met 7.1 is het anders dan geldt dit alleen voor de surrounds naast de luisterpositie. De surround backs hangen dan ca. 70cm boven de luisterplek.

Helaas zijn mijn stands daar te laag voor, vandaar het experiment met de boeken. De Tannoy 637 die ik als rears gebruik zijn een flink stuk kleiner dan de TD12's. Van de 7.1 opstelling wist ik nog niet, thanks!  ;D

Heb je de Blu-ray van Transformers 3 al geprobeerd? De geluidseffecten vliegen je om de oren en het laag is echt geweldig!  De achtervolgingsscene op de snelweg + Sentinel in opstand is hiervan een mooi voorbeeld  :ph34r:


Quote from: Martijn90 on October  6, 2011, 13:39:00
Dat is inderdaad wel erg toevallig zeg  :tongue2: Wel leuk zo dicht bij elkaar om nieuwe apparatuur etc te vergelijken :)

Hoe hoog staan je rears dan met de boeken? Boven oor hoogte?

Absoluut, zo hoor je nog eens wat  ;D

Eerst precies op oorhoogte, nu 10cm hoger. Ik kan ook nog spikes onder de stands zetten van een cm of 5. Dan is het ongeveer 4G compliant.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Quote from: high-q on October  6, 2011, 14:12:43
Helaas zijn mijn stands daar te laag voor, vandaar het experiment met de boeken. De Tannoy 637 die ik als rears gebruik zijn een flink stuk kleiner dan de TD12's. Van de 7.1 opstelling wist ik nog niet, thanks!  ;D
Dan zit er niets anders op dan ook TD12's als rear in te zetten :D Voor de 7.1 opstelling zijn nog meer andere zaken van belang, maar dat is iets voor later...

Quote
Heb je de Blu-ray van Transformers 3 al geprobeerd? De geluidseffecten vliegen je om de oren en het laag is echt geweldig!  De achtervolgingsscene op de snelweg + Sentinel in opstand is hiervan een mooi voorbeeld  :ph34r:
Die heb ik (nog) niet gezien. Ik heb begrepen dat deel 2 en 3 wel erg gaaf zijn qua beeld en geluid, maar dat het verhaal een stuk minder is dan deel 1. Dat weerhoud me om die aan te schaffen ;)

Quote
Eerst precies op oorhoogte, nu 10cm hoger. Ik kan ook nog spikes onder de stands zetten van een cm of 5. Dan is het ongeveer 4G compliant.
LOL :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankpaul1

Quote from: larzie on October  6, 2011, 08:21:41
@FP: Wanneer ga jij langs Roosendaal? :)

Weet ik nog niet. Komt de eerste tijd niet zo goed uit. Jij? Waar woon je?

larzie

Quote from: frankpaul1 on October  6, 2011, 18:58:32
Weet ik nog niet. Komt de eerste tijd niet zo goed uit. Jij? Waar woon je?

Ik ga morgen al. Woon in Friesland :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

frankpaul1

Quote from: larzie on October  6, 2011, 21:36:29
Ik ga morgen al. Woon in Friesland :)

Ah, bij Tristan in de buurt? Mooi man, veel plezier met de Center. Ik hoor morgen van Joris of hij de Lyngdorf's kan versturen. Aangezien ik het toch moet gaan beluisteren op mijn eigen speakers is het niet echt nodig om ze daar te beluisteren en het scheelt me een dag rijden.

high-q

Quote from: HTip on October  6, 2011, 15:03:28
Dan zit er niets anders op dan ook TD12's als rear in te zetten :D Voor de 7.1 opstelling zijn nog meer andere zaken van belang, maar dat is iets voor later...

Die heb ik (nog) niet gezien. Ik heb begrepen dat deel 2 en 3 wel erg gaaf zijn qua beeld en geluid, maar dat het verhaal een stuk minder is dan deel 1. Dat weerhoud me om die aan te schaffen ;)

HAHA, dat zou te erg voor woorden zijn: TD12's als rears!! Alhoewel, onlangs stonden er op MP een stel voor een belachelijk lage prijs! Maar goed, first things first: De ruimte af maken  ;D

Tsja, wat is slecht? De film is gebaseerd op een jaren 80 tekenfilm :p Voor de beelden en het geluid echt geen slechte aanwinsten voor je collectie.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: larzie on October  6, 2011, 21:36:29
Ik ga morgen al. Woon in Friesland :)


Quote from: frankpaul1 on October  6, 2011, 21:47:28
Mooi man, veel plezier met de Center. Ik hoor morgen van Joris of hij de Lyngdorf's kan versturen. Aangezien ik het toch moet gaan beluisteren op mijn eigen speakers is het niet echt nodig om ze daar te beluisteren en het scheelt me een dag rijden.


Jullie kunnen nog met Joris overleggen dat Lars de amps ophaalt als Frank het geld op die dag over maakt. Dan heb je de amps in het weekend al. Van 050 naar 058 is nog geen uurtje per rit  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Quote from: high-q on October  6, 2011, 22:24:37
HAHA, dat zou te erg voor woorden zijn: TD12's als rears!! Alhoewel, onlangs stonden er op MP een stel voor een belachelijk lage prijs! Maar goed, first things first: De ruimte af maken  ;D
Dan weet je echt niet wat je meemaakt :D De benodigde kwaliteit van de rears worden vaak onderschat en als de speakers niet dezelfde gevoeligheid hebben kan je zelfs een probleem hebben om de bubble te realiseren. Maar goed, je ruimte moet je natuurlijk dan eerst af hebben...

Mijn vroegere fronts zijn nu mijn rears ;)

Quote
Tsja, wat is slecht? De film is gebaseerd op een jaren 80 tekenfilm :p Voor de beelden en het geluid echt geen slechte aanwinsten voor je collectie.
Klopt ook wel weer. Maar een beetje verhaal vinden we toch wel van belang om de zit draaglijker te maken ;) Ach ja, je weet met mij nooit...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: HTip on October  7, 2011, 07:51:06
Dan weet je echt niet wat je meemaakt :D De benodigde kwaliteit van de rears worden vaak onderschat en als de speakers niet dezelfde gevoeligheid hebben kan je zelfs een probleem hebben om de bubble te realiseren. Maar goed, je ruimte moet je natuurlijk dan eerst af hebben...
Mijn vroegere fronts zijn nu mijn rears ;)


Voor in de toekomst staat een stel TD's wel op mijn verlanglijst, net als zo veel andere dingen  :angel: Misschien de 8 of 10 inch versies, want de TD12's zijn echt groot!  :laugh:  Lijkt me wel een leuk experiment, ben benieuwd hoe dat klinkt  :devil:


Quote from: HTip on October  7, 2011, 07:51:06
Klopt ook wel weer. Maar een beetje verhaal vinden we toch wel van belang om de zit draaglijker te maken ;) Ach ja, je weet met mij nooit...


Zo slecht is het verhaal niet eens, maar misschien is dat voor mij ook een stukje jeugd sentiment  ;D Voor die 12euro heb je wel een leuk demo-schijfje erbij voor bijvoorbeeld een M&G. Veel mensen kennen de referentie scenes.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Ik had idd de Lyndorfs mee kunnen nemen. High-q had je nog gesmst FP maar geen reactie dus helaas. Had je heel wat verzendkosten kunnen besparen. Ben nu weer op de terugweg met een Tannoy TD center in de kofferbak :) Joris had een erg mooie ht kamer op zn zolder gemaakt :) helaas voor hem moet hij het wegdoen. Maar wel weer gelukkig voor mij :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on October  7, 2011, 13:00:46
Ben nu weer op de terugweg met een Tannoy TD center in de kofferbak :) Joris had een erg mooie ht kamer op zn zolder gemaakt :) helaas voor hem moet hij het wegdoen. Maar wel weer gelukkig voor mij :)

Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe de nieuwe center je gaat bevallen. Je kan btw je van Medevoort kabel wel even tijdelijk gebruiken om je center aan te sluiten.

Gebruik je auto-setup even om de boel in te stellen en meet daarna nog even de afstanden met een meetlint op voor een exacte invoer. SPL kunnen we later nog mee aan de gang.

Hoe staan of hangen je rears nu eigenlijk? Oh ja, zet in de setup je fronts en center op Large en je rears op small.

Veel plezier  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Thanx. Fronts staan al op Large en rears op small. Rears staan voorlopig op mooie witte krukjes. Joris had nog veel meer mooie spulletjes staan. Zag er allemaal erg netjes uit. Helaas had ik niet de tijd om rustig alles te beluisteren en bekijken, omdat ik voor de grote drukte weer terug wilde zijn.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

@larzie: Feli Lars! Nu nog een eigen topic, waarin we jouw reis door A/V-land kunnen volgen ;)

@high-q: Mooie plannen met de TD8 of 10, hoor. Ik had in een ander topic van HcHifi gezien dat je op zoek was naar de TD8...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Quote from: HTip on October  7, 2011, 15:13:23
@larzie: Feli Lars! Nu nog een eigen topic, waarin we jouw reis door A/V-land kunnen volgen ;)

+1  ;)

Quote from: HTip on October  7, 2011, 15:13:23
@high-q: Mooie plannen met de TD8 of 10, hoor. Ik had in een ander topic van HcHifi gezien dat je op zoek was naar de TD8...

Het zijn in eerste instantie nog allemaal wensen. Het worden pas plannen als er uit ben wat ik nou eigenlijk precies wil  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Thanks guys! Ik ben ook benieuwd hoe het gaat klinken straks. Heb het alleen even thuis gedropped vandaag. Ben nu bij mn ouders. Morgen hele dag onder de pannen, want dan moet ik basketballen. Dus komende zondag mooi ff pielen ermee. Misschien dat High-q langs zou komen om te assisteren :)
Ben alleen een beetje dom geweest. Joris vroeg of ik de tegel waar de center op stond ook mee wilde. Ik zei nee, maar achteraf was het natuurlijk wel handig geweest omdat de center op spikes staat. Dus binnenkort ook maar op zoek naar of een tegel of kleine ronde plaatjes waar de center op kan staan :)
En nog ff een tijdelijke oplossing verzinnen voor de tv... soort stand maken om de center heen zodat de tv boven de center komt te staan.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on October  7, 2011, 16:10:36
Thanks guys! Ik ben ook benieuwd hoe het gaat klinken straks. Heb het alleen even thuis gedropped vandaag. Ben nu bij mn ouders. Morgen hele dag onder de pannen, want dan moet ik basketballen. Dus komende zondag mooi ff pielen ermee. Misschien dat High-q langs zou komen om te assisteren :)
Ben alleen een beetje dom geweest. Joris vroeg of ik de tegel waar de center op stond ook mee wilde. Ik zei nee, maar achteraf was het natuurlijk wel handig geweest omdat de center op spikes staat. Dus binnenkort ook maar op zoek naar of een tegel of kleine ronde plaatjes waar de center op kan staan :)
En nog ff een tijdelijke oplossing verzinnen voor de tv... soort stand maken om de center heen zodat de tv boven de center komt te staan.

Die natuurstenen tegels??? DOH!!! Had ik anders wel van je over willen nemen. Heb je de originele rubberen dopjes voor de onderkant er niet bij gekregen?

Ik weet niet waar de center komt te staan, maar als je de spikes er onder blijft houden, schuif er dan stuivers of centen onder. Heb ik nu ook onder de stands van mijn rears, zodat ik geen gaten in mn houten vloer krijg. Werkt prima en kost je hooguit 20 cent  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

#471
Quote from: high-q on October  7, 2011, 09:53:57

Zo slecht is het verhaal niet eens, maar misschien is dat voor mij ook een stukje jeugd sentiment  ;D Voor die 12euro heb je wel een leuk demo-schijfje erbij voor bijvoorbeeld een M&G. Veel mensen kennen de referentie scenes.
Ik dacht gelezen te hebben dat jij Transformers 3 ook al gezien had? Redelijk aan het begin van de film geven de ouders van Sam hem een lift
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
en dan komt er zo'n heerlijk diepe dreun, was jij daar ook al zo van onder de indruk? :P

Het verhaal van de films is inderdaad niet bijster goed, maar het zijn gewoon puur spektakel films. En die moeten er ook zijn vind ik ;D Net zoals de Marvel films, vind ik over het algemeen ook niet heel bijzonder qua verhaal, maar des te beter qua beeld en geluid.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

high-q

Quote from: Martijn90 on October  7, 2011, 18:33:39
Ik dacht gelezen te hebben dat jij Transformers 3 ook al gezien had? Redelijk aan het begin van de film geven de ouders van Sam hem een lift
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
en dan komt er zo'n heerlijk diepe dreun, was jij daar ook al zo van onder de indruk? :P

Het verhaal van de films is inderdaad niet bijster goed, maar het zijn gewoon puur spektakel films. En die moeten er ook zijn vind ik ;D Net zoals de Marvel films, vind ik over het algemeen ook niet heel bijzonder qua geluid, maar des te beter qua beeld en geluid.

Klopt, ik heb TF3 in de bios gezien en heb sinds afgelopen weekend de Blu-ray. Het stukje wat je noemt, komt me bekend voor alleen de knal niet direct. Zal ik zo eens opzoeken  :D

Met dit soort spektakel films hoor je goed waar je set toe in staat is  ;D Eerder noemde je Thor, ook zo'n film. The Green Lantern vond ik qua geluid ook geweldig, maar die is ook nog niet op Blu-ray uit.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Quote from: high-q on October  7, 2011, 19:30:18
Klopt, ik heb TF3 in de bios gezien en heb sinds afgelopen weekend de Blu-ray. Het stukje wat je noemt, komt me bekend voor alleen de knal niet direct. Zal ik zo eens opzoeken  :D

Met dit soort spektakel films hoor je goed waar je set toe in staat is  ;D Eerder noemde je Thor, ook zo'n film. The Green Lantern vond ik qua geluid ook geweldig, maar die is ook nog niet op Blu-ray uit.

Green Lantern heb ik gister zitten kijken, inderdaad ook weer erg tof!  :music: X-men First Class is ook erg mooi qua geluid (hele X-men serie eigenlijk). Als je van dat soort films houd is The Incredible Hulk met Edward Norton ook echt wat voor je  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

#474
Quote from: high-q on October  7, 2011, 17:21:11
Die natuurstenen tegels??? DOH!!! Had ik anders wel van je over willen nemen. Heb je de originele rubberen dopjes voor de onderkant er niet bij gekregen?

Ik weet niet waar de center komt te staan, maar als je de spikes er onder blijft houden, schuif er dan stuivers of centen onder. Heb ik nu ook onder de stands van mijn rears, zodat ik geen gaten in mn houten vloer krijg. Werkt prima en kost je hooguit 20 cent  :D


Hey dat is idd een slimme goedkope oplossing  :D Ik denk meestal te moeilijk!
Ja ik weet dat t niet handig was :P Heb er ook heel veel spijt van... niet zo veel spijt om nog even een keer terug te rijden naar Roosendaal voor de tegel. :P Gelukkig heb ik ben ik het belangrijkste element niet vergeten! Nee de dopjes heb ik niet gekregen ... worden dus voorlopig 5 euro cent muntjes.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT