10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Gestart door Jeroen de Waal, juli 14, 2011, 16:06:20

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

JBL PRX Power!

morca

Citaat van: Jeroen de Waal op mei 23, 2012, 20:09:07
Ik ga er de komende dagen mee aan de gang.
Input is gewaardeerd!

Jeroen.
Jouw werk word gewaardeerd  ;)

leest al lekker weg zo  :thumbs-up:

R

VlisChris

Citaat van: jowi op mei 23, 2012, 20:05:41
Ik vind de afmetingen wel mooi nu :)

Zit hier op 27" en moet echt turen wat er staat :) Maargoed. Het is in ieder geval sneller zichtbaar wat nu waar staat.

VlisChris

Zie nu dat aantal reacties en keren gelezen nu ook zo klein is geworden. Dat is volstrekt onleesbaar wat mij betreft.

Joris1971

Citaat van: Christiaan S op mei 24, 2012, 00:01:02
Zie nu dat aantal reacties en keren gelezen nu ook zo klein is geworden. Dat is volstrekt onleesbaar wat mij betreft.

Misschien een sterkere bril?  ;D

Ik bekijk dit op een beeldresoltie van 2560 x 1440 en geen probleem.. je kunt toch ook de weergave in je browser zelf vergroten..

Raphie

Citaat van: Christiaan S op mei 24, 2012, 00:01:02
Jij hebt echt een nieuwe bril nodig.... :D
JBL PRX Power!

jowi

waarschijnlijk je beeld een stuk uitgezoomd? rommel eens wat met ctrl/muiswiel ofzo.
Want wat mij betreft zou het nog wel kleiner mogen...

B.J.

solitaire

huidige lettergroottes maken het forum duidelijker leesbaarder imo.

soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Erik

Alleen heeft iedereen met een onderschrift nu iets van 5 a 6 cm ongebruikte ruimte kijk maar eens bij joiw en solitaire volgens mij was dat eerst niet zo.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Bij jou is het helemaal erg zoveel ongebruikte ruimte eronder, maar bij joris is er weer nauwelijks loos ruimteverbruik.
- Winston Churchill

Joris1971

zie onderstaande screendump, erg irritant die letters RRRRRRRRRRRRRR's die door postings heen lopen..
Hoe kan dit Jeroen?

morca

Citaat van: Erik op mei 24, 2012, 18:19:28
Bij jou is het helemaal erg zoveel ongebruikte ruimte eronder, maar bij joris is er weer nauwelijks loos ruimteverbruik.
Nou word ik gek,lees dat bericht eens erik wat ik daarvoor heb geplaatst in dit toppic.
Die laatste waar jij het over hebt is idd leeg,maar die een paar reactie,s erboven van mij is heel mooi,kijk maar eens.

Jeroen de Waal

De handtekening verschijnt onder je bericht.
Wanneer je bericht kort is en daardoor je profiel aan de linkerzijde langer dan het topic zelf, lijkt het of de handtekening teveel lege regels heeft aan de onderzijde.

@Joris: ik zal het eens bekijken.

Jeroen.

riwi

de spoiler tag werkt niet meer

Spoiler

Dit is een onbelangrijk issue ;)

Teejoo

Nu ziet het formaat in de topiclijst weer goed uit! Niets meer aan doen.  :music:

HTip

Citaat van: morca op mei 23, 2012, 21:27:06
Jouw werk word gewaardeerd  ;)

leest al lekker weg zo  :thumbs-up:
+1

Citaat van: HTip op mei 22, 2012, 11:57:31
Voorheen was het zichtbaar (ongeacht welk overzicht) bij welke topics je een reactie had geplaatst. Nu is dat onderscheid er niet. Is dat eenvoudig aan te passen?
Citaat van: HTip op mei 22, 2012, 23:18:25
Nee, ik bedoel in het icoontje voor het topic waar ook staat of er een poll aanwezig, hoe populair het topic is, etc. Ik weet trouwens niet meer welk symbool daarvoor werd gebruikt.
Is hier nog iets aan te doen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jeroen de Waal

Teejoo

Ik zie trouwens op mijn werk sinds de update geen (geplaatste) foto's meer, terwijl ik ze op de ipad etc wel zie. Ik heb al internetbestande verwijderd. Wat kan ik nog meer doen?

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Jeroen,

Zie je nog kans om te kijken naar het niet tonen van plaatjes in quotes zoals het was?

Joris1971

hoi Jeroen

Ik had dit een pagina terug gevraagd maar omdat er geen reactie kwam hieronder nogmaals  ;D ;D ;D

Voorheen als er een topics was met en groot aantal pagina's kon je onderaan op het paginacijfer klikken en kwam er een pop up tevoorschijn met daarin alle pagina nummers, zo kon je gelijk naar pagina 32 gaan bijv.
Waarom is dit weggehaald??

Zie hieronder de afbeelding, als ik nu naar pagina 135 wil gaan, moet je je helemaal scheel klikken... eerst was daar zo een mooie pop-up met alle pagina's in verwerkt